Wejchert...

Data: 2009-11-01 20:05:14
Autor: Endriu
Wejchert...
Jan Wejchert
http://palikot.blog.onet.pl/Jan-Wejchert,2,ID393718328,RS1,n

"[...] Jan Wejchert był pełen energii, niecierpliwie szukał pełni. Wydawał się człowiekiem spełnionym! Cztery żony i pięcioro dzieci! Długo szukał. Zawsze dobrze. [...]".

Dziwić się że mój kraj idzie w przepaść po równi pochyłej, skoro ci co mają/mieli w tym kraju najwięcej do powiedzenia mają najzwyczajniej na świecie nasrane w dyni.

Chuj wam w dupę KURWIARZE bez zasad.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-11-01 19:22:08
Autor: kc
Wejchert...
Endriu <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
[...]

a co za zły duch zaprowadził cię na te manowce. Sam zajrzałem po raz pierwszy mając rekomendację. A fuj, poglądy całkiem "rozbierzne" z moimi. To już lepiej w internecie trafić tu:

http://endoftheinternet.com/

:)
pozdrawiam
kc

Data: 2009-11-01 20:15:18
Autor: marfi
Wejchert...
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hckkqc$kc4$1news.interia.pl...

Chuj wam w dupę KURWIARZE bez zasad.

  Chrześcijańskie życzenie :)))

--
marfi

Data: 2009-11-01 20:37:12
Autor: skippy
Wejchert...

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcknc8$nv2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hckkqc$kc4$1news.interia.pl...

Chuj wam w dupę KURWIARZE bez zasad.

 Chrześcijańskie życzenie :)))

W "tym kraju"?

Data: 2009-11-01 21:04:32
Autor: Endriu
Wejchert...
Choć z drugiej strony gdyby tak się zastanowić nad słowami Palikota....

"[...] Wydawał się człowiekiem spełnionym! Cztery żony i pięcioro dzieci! Długo szukał.
Zawsze dobrze. [...]".

.... to mozna się doszukać pewnej sprzeczności.
Bo gdyby dobrze szukał, to nie musiał by tego robić aż pięć razy .....

Zmieniam ocenę - nie kurwiarz, a raczej człowiek nieszczęśliwy....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-11-01 21:25:54
Autor: marfi
Wejchert...
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hcko9h$pq2$1news.interia.pl...
[...]

  A co powiesz o p. o nazwisku Marcinkiewicz Kazimierz z byłego ZChN?

--
marfi

Data: 2009-11-01 20:30:42
Autor: kc
Wejchert...
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
  A co powiesz o p. o nazwisku Marcinkiewicz Kazimierz z byłego ZChN?

Stonień wyższy od nieszczęśliwy? Nieszczęśliwszy?

kc

--

Wejchert...