Wejście Polski do unii celnej Rosji, Białorusi itd. mądre posunięcie.

Data: 2014-01-26 23:04:06
Autor: Aleksander
Wejście Polski do unii celnej Rosji, Białorusi itd. mądre posunięcie.
No i marchewka była by  warzywem, a i na wędliny wędzone nikt by sie nie czaił z zakazem, .... mimo wszystko, rozsądnie byłoby i  korzystniej dla Polski ,  Polaków.    Jak pamiętam , jeżdżac na wschód zawsze bylem kimś dla nich. Jeżdżąc na zachód jestem dla nich dziadem. Wolę być kimś i być szanowany, poważany.

Alx

Data: 2014-01-26 23:00:57
Autor: Budzik
Wejście Polski do unii celnej Rosji, Białorusi itd. mądre posunięcie.
Użytkownik Aleksander powazny@tlen.pl ...

[...]

A teraz jak jezdzisz na wschód to jak sie czujesz?

Data: 2014-01-27 06:33:57
Autor: Wiesiaczek
W dniu 27.01.2014 00:00, Budzik pisze:
UĹźytkownik Aleksander powazny@tlen.pl ...

No i marchewka była by  warzywem, a i na wędliny wędzone nikt by sie
nie czaił z zakazem, .... mimo wszystko, rozsądnie byłoby i
korzystniej dla Polski ,  PolakĂłw.    Jak pamiętam , jeĹźdĹźac na wschĂłd
zawsze bylem kimś dla nich. Jeżdżąc na zachód jestem dla nich dziadem.
Wolę być kimś i być szanowany, poważany.

A teraz jak jezdzisz na wschĂłd to jak sie czujesz?

A teraz to Unia zrobiła z nas takich dziadów, że może tylko w centralnej Afryce możemy się jako tako pokazać.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-01-27 11:00:55
Autor: Budzik
Wejście Polski do unii celnej Rosji, Białorusi itd. mądre posunięcie.
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@costam.pl ...

[...]

Nie wiem komu odpowiadasz, bo na pewno nie ma moje pytanie.

Data: 2014-01-27 13:05:33
Autor: u2
W dniu 2014-01-27 12:00, Budzik pisze:
> [...]
>Afryce możemy się jako tako pokazać.

Nie wiem komu odpowiadasz, bo na pewno nie ma moje pytanie.

te bucek do szkoly marsz, ale chyba juz w twoim przypadku za pozno. nic dziwnego, ze u nas trzeci swiat, bo mamy takich buckow...

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-27 13:00:43
Autor: Budzik
Wejście Polski do unii celnej Rosji, Białorusi itd. mądre posunięcie.
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

te bucek do szkoly marsz, ale chyba juz w twoim przypadku za pozno. nic dziwnego, ze u nas trzeci swiat, bo mamy takich buckow...

I to mówi ktoś, kto pisze ciurkiem z małej litery...
A poziom kultury osobistej mozna by opisac tym, jak wysoko jest depresja nad poziomem morza...

Data: 2014-01-27 14:04:36
Autor: u2
W dniu 2014-01-27 14:00, Budzik pisze:
I to mówi ktoś, kto pisze ciurkiem z małej litery...
A poziom kultury osobistej mozna by opisac tym, jak wysoko jest depresja
nad poziomem morza...

wersalu tobie sie zachciewa ? to jedz do francji bucek i nie truj tutaj swoja glupota.

Data: 2014-01-27 11:49:04
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-27 00:00, Budzik pisze:
[...]

_Teraz_ jak sprzedawczyk, aż wstyd naszym wolnym Braciom Słowianom spojrzeć w oczy.

Data: 2014-01-27 12:00:54
Autor: Budzik
Wejście Polski do unii celnej Rosji, Białorusi itd. mądre posunięcie.
Użytkownik Trybun Ylih@yachu.com ...

[...]

ROTFL
Pociesz się ze oni patrzą na Ciebie z zazdrościa.

Wejście Polski do unii celnej Rosji, Białorusi itd. mądre posunięcie.