[OT] Wejscie video-in ?

Data: 2009-10-03 22:15:13
Autor: KILu
[OT] Wejscie video-in ?
±ćęłń󶼿 wrote:
Niektóre modele odtwarzaczy maj± osobne gniazda oznaczone Video-in oraz
Video-out (zwykle mini-jack 3,5 mm)

Zgadza sie - takie urzadzenia maja takze wejscie.

Czy jeżeli odtwarzacz ma tylko jedno gniazdo oznaczone Video, to można
domniemywać, że jest to jedynie wyj¶cie wideo, czy może uniwersalne
wej¶cie/wyj¶cie?

Zazwyczaj jest to tylko wyjscie, choc pewnie roznie bywa.

Potrzebuję pilnie czego¶ w rodzaju przeno¶nego monitora serwisowego
(analogowego) i nie wiem, czego szukać po znajomej młodzieży ;-))

Ma byc male? To moze wizjer starej kamery (taki z miniaturowym
kineskopem)? :) Parametry ma to zwykle bardzo dobre, obraz (szczegolnie
napisy) jest na pewno lepszy, niz na LCD w tanim, chinskim, przenosnym DVD
(choc zazwyczaj tylko czarno-bialy), zasilic mozesz to czymkolwiek (5V,
prad zdecydowanie ponizej 500 mA), sygnal puszczasz po composite.

k,

Data: 2009-10-03 22:40:00
Autor: ±ćęłń󶼿
[OT] Wejscie video-in ?
Bdb pomysł - bo chodzi m.in. o ustawienie ogniskowej (kata widzenia) i ostro¶ci kamery analogowej.
Natomiast nie wiedziałem, że po zapodaniu video-in do kamery można mieć podgl±d w wizjerze.
THX

-- -- -

Data: 2009-10-04 20:12:57
Autor: KILu
[OT] Wejscie video-in ?
±ćęłń󶼿 wrote:
Bdb pomysł - bo chodzi m.in. o ustawienie ogniskowej (kata widzenia) i
ostro¶ci kamery analogowej.

W takim razie taki wizjer bedzie idealny.

Natomiast nie wiedziałem, że po zapodaniu video-in do kamery można mieć
podgl±d w wizjerze.

Nie wiem jak jest po podaniu sygnalu na video-in kamery - jak dotad mialem
do czynienia jedynie z wizjerami odlaczonymi od kamery (tak, mowie o tym
podluznym, odchylanym elemencie umieszczonym na kamerach sprzed 1-2
dekad). Po ich rozebraniu zazwyczaj nie ma najmniejszego problemu z
okresleniem gdzie jest zasilanie, a gdzie wejscie sygnalu. Wystarczy tylko
podlaczyc odpowiednie gniazdo.

k,

Data: 2009-10-04 22:45:10
Autor: ±ćęłń󶼿
[OT] Wejscie video-in ?
A, rozumiem, czyli dorwać jak±¶ star± np. zepsut± kamerę?
W tamtych czasach "monopol" w popeweksowskim PRL-bis miał Panasonic na duże kasety VHS ;-))

-- -- -