Well.

Data: 2011-01-22 04:07:28
Autor: mi\(c\).sz.
Well.
Zmiany klimatyczne są być może naturalnym procesem - słońce z tego co wiem, przechodzi pewne fazy. Obecnie może świeci mocniej. Większa ilość CO2 w powietrzu oddziałuje stabilizująco na jego temperaturę.

m.

I gdzie tu global warming?

Data: 2011-01-22 13:49:47
Autor: Brzydal
Well.

Użytkownik "mi(c).sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ihdhlf$buq$1news.dialog.net.pl...
[...]

To proste. Granty, granty na pasienie setek pseudonaukowców. Zauważ, że w tej chwili można handlować CO2. Czyż nie geniusz to wymyslił?

Well.