Wenecja Kolskiego

Data: 2010-06-12 13:24:11
Autor: Skylla
Wenecja Kolskiego
Zamiast pisać własną, dam link do naprawdę dobrej recenzji:
http://www.filmweb.pl/user/Dorota/reviews/Miasto+z+piwnicy-9708
Od siebie dodam, że jednak jest w filmie też kilka dłużyzn, więc dałem 8 a nie 10, ale tak czy owak zdecydowanie warto iść do kina. Film nietuzinkowy nadzwyczaj dobrze zrobiony i zagrany (także role dziecięce - co w polskim kinie rzadkie).
Polecam gorąco - a chyba trzeba, bo wczoraj w dniu premiery, o 19.30 w Kinepolis, oglądalismy ten film w pięcioro...
S.

Data: 2010-06-12 19:52:03
Autor: Kapsel
Wenecja Kolskiego
Sat, 12 Jun 2010 13:24:11 +0200, Skylla napisał(a):

[...]
 Ktoś się orientuje gdzie to na Śląsku/Zagłębiu obejrzę? Kombinowałem coś z Heliosem, ale nic nie ma, filmweb w ogóle nie podaje
żadnego kina z okolicznych miast co by to grali...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-06-13 21:39:01
Autor: Michal Jankowski
Wenecja Kolskiego
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> writes:

Ktoś się orientuje gdzie to na Śląsku/Zagłębiu obejrzę? Kombinowałem coś z Heliosem, ale nic nie ma, filmweb w ogóle nie podaje
żadnego kina z okolicznych miast co by to grali...

Ty lepiej nie kombinuj...

http://www.heliosnet.pl/12,Katowice/BazaFilmow/Szczegoly/film/816

  MJ

Wenecja Kolskiego