Wentylacja grawitacyjna i przepisy

Data: 2010-09-23 07:52:48
Autor: Buster
Wentylacja grawitacyjna i przepisy
Witam.
Jak wygl膮da w 艣wietle przepis贸w taka sytuacja. Jest du偶e pomieszczenie - czytelnia. Pad艂a koncepcja, aby z tej czytelni wygrodzi膰 jedn膮 艣ciank膮 od pod艂ogi do sufitu (p艂yta kartonowo - gipsowa) oddzielne pomieszczenie dla 3 os贸b. Problem w tym i偶 w tej cz臋艣ci, kt贸ra mia艂aby by膰 wygrodzona nie ma kratki wentylacji grawitacyjnej, ale jest wentylacja wymuszona. Dodam jeszcze, 偶e ca艂ej czytelni wentylacja grawitacyjna istnieje. Czy mo偶na co艣 takiego zrobi膰, znaczy si臋 wygrodzi膰 to dodatkowe pomieszczenie? Prosi艂bym o konkretne artyku艂y i paragrafy z ustaw i rozporz膮dze艅.

Data: 2010-09-23 08:32:25
Autor: SQLwiel
Buster pisze:
[...]

Pytaj projektanta - budowla艅ca.
Je艣li to jest instytucja, jak si臋 domy艣lam, to na pewno jest jaki艣
administrator i on powinien mie膰 Insp. Nadz. Bud. pod r臋k膮, a tamten -
projektanta. Niech si臋 wezm膮 do roboty ci, kt贸rzy za to bior膮 pieni膮dze.

--

Dzi臋kuj臋.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-23 09:02:48
Autor: Buster
W dniu 2010-09-23 08:32, SQLwiel pisze:
Buster pisze:
[...]

Tu nie chodzi o to. Potrzebuj臋 or臋偶 w walce z moim szefem, kt贸ry twierdzi 偶e tak nie mo偶e by膰. Ja natomiast znam go bardzo dobrze i wiem, 偶e to jego stwierdzenie wynika z faktu, 偶e nie chce da膰 tego pomieszczenia, bo nie, wi臋c wymy艣la przeszkody. Dlatego pytam tutaj.

Data: 2010-09-23 00:29:43
Autor: gr
On 23 Wrz, 09:02, Buster <ra...@w1pos.p.lodz.pl> wrote:

> Pytaj projektanta - budowla馽a.
> Je秎i to jest instytucja, jak si domy秎am, to na pewno jest jaki
> administrator i on powinien mie Insp. Nadz. Bud. pod r阫, a tamten -
> projektanta. Niech si wezm do roboty ci, kt髍zy za to bior pieni眃ze.

Tu nie chodzi o to. Potrzebuj or昕 w walce z moim szefem, kt髍y twierdzi 縠 tak
nie mo縠 by. Ja natomiast znam go bardzo dobrze i wiem, 縠 to jego stwierdzenie
wynika z faktu, 縠 nie chce da tego pomieszczenia, bo nie, wi阠 wymy秎a
przeszkody. Dlatego pytam tutaj.- Ukryj cytowany tekst -

- Poka cytowany tekst -

SQLwiel ma racje pogadaj z jakim projektantem od wentylacji

Data: 2010-09-23 09:36:51
Autor: Alek
Wentylacja grawitacyjna i przepisy
U偶ytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisa艂

[...]

Ty tam nie jeste艣 od walczenia z szefem tylko od wykonywania jego polece艅. W sumie on niepotrzebnie przedstawia tobie jakiekolwiek (trafne lub nie) argumenty.

Data: 2010-09-23 09:47:28
Autor: Buster
W dniu 2010-09-23 09:36, Alek pisze:
[...]

Jak szef jest dupa (za przeproszeniem), to si臋 z nim walczy. Z reszt膮 to nie jest prywatna firma tylko uczelnia wy偶sza, a dok艂adniej jeden wydzia艂. A szef to jest tylko zast臋pca dziekana p. o. kierownika administracyjno - technicznego. A szef, to ja tylko tak sobie o nim powiedzia艂em. A czy to jest normalne, 偶e siedzimy w 3 w pokoju o pow. 13,5 m2 razem z serwerami, komputerami, magazynem cz臋艣ci i w tym samym pokoju mamy te偶 serwis? To jak ja mam nie walczy膰 o pomieszczenie? 艁atwo jest krytykowa膰 jak si臋 nie zna specyfiki tej pracy. W ka偶dej normalnej firmie by艂oby nie do pomy艣lenia taka sytuacja. Ehh.

Data: 2010-09-23 03:18:16
Autor: witek
On 9/23/2010 2:47 AM, Buster wrote:

[...]

a pode艣lij mu inspekcje pracy niech pomierz膮 poziom ha艂asu.

Data: 2010-09-23 10:30:57
Autor: Buster
W dniu 2010-09-23 10:18, witek pisze:
[...]

Heh. Niby masz racj臋. Ale nie on za to beknie, tylko dziekan. A jemu nic nie zrobi膮. I to mnie wpienia.

Data: 2010-09-24 09:17:48
Autor: Krzysztof
Wentylacja grawitacyjna i przepisy

U偶ytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i7f3er$lqs$1inews.gazeta.pl...

Heh. Niby masz racj臋. Ale nie on za to beknie, tylko dziekan. A jemu nic nie zrobi膮. I to mnie wpienia.

Skoro nie on jest osob膮 odpowiedzialn膮 (tylko dziekan), to z jakiej racji on stawia Wam jakie艣 warunki albo ograniczenia??
Id藕cie z tym problemem do dziekana, a dziada olejcie.

K.

Data: 2010-09-24 08:03:12
Autor: Jacek_P
Krzysztof napisal:
Skoro nie on jest osob膮 odpowiedzialn膮 (tylko dziekan), to z jakiej racji on stawia Wam jakie艣 warunki albo ograniczenia??
Id藕cie z tym problemem do dziekana, a dziada olejcie.

Przypuszczam, 偶e nie do ko艅ca tak jest. Dziekan formalnie odpowiada
za wydzia艂, ale do spraw technicznych ma zazwyczaj kierownika
administracyjno-technicznego, na kt贸rego deleguje uprawnienia.

Na miejscu w膮tkotw贸rcy zacz膮艂bym od typowo biurokratycznego
tworzenia dokumentacji tzn. wysy艂ania pism z dat膮 i potwierdzeniem
z艂o偶enia w sekretariacie dziekana, czy jak tam si臋 to nazywa (nie myli膰
z dziekanatem, kt贸ry jest nazw膮 ca艂ego dzia艂u). Rozmowy 'na g臋b臋'
nie istniej膮, gdy przychodzi do zwarcia. Dziekan te偶 ty艂ka ch臋tnie
nadstawia膰 nie b臋dzie, wi臋c spraw臋 zepchnie z powrotem na administracyjnego,
ale tym razem ten b臋dzie mia艂 bat na sob膮, w formie zaniepokojonego dziekana.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-09-23 18:43:45
Autor: Alek
[...]

Nie, jak ci szef nie odpowiada to zmie艅 robot臋.

[...]

Dajesz fa艂szywy opis sytuacji i oczekujesz trafnej opinii.
Twoim problemem nie jest 艣cianka, wentylacja itp. tylko s膮 nim z艂e warunki pracy. Zg艂o艣 *ten* problem prze艂o偶onemu. On decyduje jek go rozwi膮za膰, czy poprzez budow臋 艣cianki czy inaczej. Je艣li nie podlegasz temu kier. adm.-techn. to nie gadaj z nim tylko z dziekanem, kt贸ry wedle twoich s艂贸w jest za to odpowiedzialny.

Data: 2010-09-24 10:38:45
Autor: P.H.
Wentylacja grawitacyjna i przepisy

U偶ytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i7f0tb$d8n$1inews.gazeta.pl...
[...]

skoro to uczelani to fachowc贸w masz pod r臋ka (na s膮siednim wydziale)
skoro to nienormlana praca to j膮 zmie艅 na normlan膮 (z normalnymi pomieszczeniami i normalnym wynagrodzeniem)

a wracaj膮c do tematu, to  gdzie t膮 wentylacj臋 mechniczn膮 chcesz podpi膮膰, bo je艣li do pionu wentylacji grawitacyjnej to szef ma racj臋 a je艣li bezpo艣rednio na zewn膮trz budynku to... te偶 mo偶e mie膰 racj臋 :))) opr贸czy wydmuchu powietrza musisz te偶 zapewni膰 jego doj艣cie. wpp mo偶e sie okaza膰 偶e zepsuje dotychczas dobrze dzia艂aj膮c膮 wentylacj臋 grawitacyjn膮 i kratki obecne kraty wywiewne stana si臋 wwiewne.

napisz na pl.misc.budowanie

btw - w tej serwerowni macie klimatyzacj臋?? pewnie tak :) i chcesz j膮 opu艣ci膰 na rzecz ciasnej / dusznej klity z p艂yt GK ??

Wentylacja grawitacyjna i przepisy