Wentylator 80-140, max. wysokość 11mm?

Data: 2019-01-18 10:45:42
Autor: JaceK
Wentylator 80-140, max. wysokość 11mm?
Poszukuję wentylatora o wymiarach od 80x80 do 140x140 i wysokości do 11mm. Spotkał się ktoś z Was z jakimś tak cienkim modelem? Jeśli tak, to dajcie znać jaka firma/model. Szukam, ale wyskakują mi mniejsze rozmiary o tej wysokości.

JaceK

Data: 2019-01-18 15:01:23
Autor: Adam
W dniu 2019-01-18 o 10:45, JaceK pisze:
[...]

Akasa Wentylator 80 x 10.8mm Slim PWM, czarny
P/N: AK-FN076

lasa rozmiaru wentylatora 80 mm
Rodzaj łożyskowania wentylatora Enter Bearing
Prędkość obrotowa wentylatora 600-3000 obr./min
Głośność wentylatora -27,09 dB
Szerokość 80 mm
Wysokość 80 mm
Grubość 10,8 mm

[...]