Wentylator ci±gle pracuje

Data: 2010-06-09 23:41:37
Autor: ±ćęłń󶼿
Wentylator ci±gle pracuje
W BIOS jest opcja, czy wentylator pod zasilaniem sieciowym ma stale pracować.
Ale zostawiłbym j± wł±czon±.
Inaczej będziesz miał co jaki¶ czas wł±czaj±ce się intensywne wycie.
To już chyba lepiej stale ciche.

-- -- -

HP Compaq nx6125.

Data: 2010-06-09 14:50:34
Autor: och.karol
Wentylator ci±gle pracuje
Opcja wentylowania na stałe wył±czona.
Żeby było ciche może bym nie robił sensacji ale on kręci na pełnych
obrotach.

On 9 Cze, 23:41, ±ćęłń󶼿 <antys...@interia.pl> wrote:
W BIOS jest opcja, czy wentylator pod zasilaniem sieciowym ma stale pracowa .
Ale zostawi bym j w czon .
Inaczej b dziesz mia co jaki czas w czaj ce si intensywne wycie.
To ju chyba lepiej stale ciche.

Data: 2010-06-10 01:07:13
Autor: zielony bazyliszek
Wentylator ciÄ…gle pracuje
Użytkownik och.karol napisał:
Opcja wentylowania na stałe wyłączona.
Żeby było ciche może bym nie robił sensacji ale on kręci na pełnych
obrotach.

Bo upały są :)

Data: 2010-06-10 18:40:43
Autor: ąćęłńóśźż
Wentylator ciÄ…gle pracuje
Swoją drogą to ciekawe, że wzrost temperatury otoczenia o 5°C powoduje wzrost temperatury procesora o 15°C.
Dzisiaj w nasłonecznionym pomieszczeniu tak mi wentylator w lapku nap... , że zestresowany zakończyłem pracę ;-)

-- -- -

| Bo upały są :)

Wentylator ci±gle pracuje