Wentylator dla hp storageworks 1/8 ultrium 448 tape autoloader

Data: 2014-06-21 19:07:34
Autor: Pawel Marciniak
Wentylator dla hp storageworks 1/8 ultrium 448 tape autoloader
Może kto¶ ma na zbyciu wentylator do hp storageworks 1/8 ultrium 448 tape autoloader, może być uszkodzony. Taki jak tutaj
http://timefrost.com/fistok/images/ci112.jpg

Data: 2014-06-21 20:32:55
Autor: Michal Lukasik
On 21/06/2014 18:07, Pawel Marciniak wrote:
Może kto¶ ma na zbyciu wentylator do hp storageworks 1/8 ultrium 448
tape autoloader, może być uszkodzony. Taki jak tutaj
http://timefrost.com/fistok/images/ci112.jpg

W tym czarnym plastiku nie jest przypadkiem "zamknięta" zwykła 80?
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-06-22 01:45:14
Autor: animka
Wentylator dla hp storageworks 1/8 ultrium 448 tape autoloader
W dniu 2014-06-21 19:07, Pawel Marciniak pisze:
MoĹĽe ktoĹ› ma na zbyciu wentylator do hp storageworks 1/8 ultrium 448
tape autoloader, może być uszkodzony. Taki jak tutaj
http://timefrost.com/fistok/images/ci112.jpg

Ja mam podobny (w sumie 3 wiatraki), ale dziala mi odpukać dobrze. Od czasu do czasu je odkurzam i czyszczę wacikiem ze spirytysem jak zauważę brud. Najwięcej roboty to miałam po remoncie mieszkania (pył. kurz).

--
animka

Data: 2014-06-22 09:18:49
Autor: Czarek

W dniu 2014-06-22 01:45, animka napisał/a:

Ja mam podobny (w sumie 3 wiatraki), ale dziala mi odpukać dobrze. Od
czasu do czasu je odkurzam i czyszczę wacikiem ze spirytysem jak zauważę
brud. Najwięcej roboty to miałam po remoncie mieszkania (pył. kurz).

Wiatrak to Ty sama jeste¶.
Kogo to interesuje co Ty wacikiem robisz?
Wiesz w ogóle o czym jest ten w±tek?

--
Czarek

Data: 2014-06-22 13:20:06
Autor: G Nowak
[...]

Szukales na Ebay po p/n? W EU cala mase poleasingowego sprzetu mozna kupic w kawalkach.

--
Pozdr

Data: 2014-06-22 18:18:51
Autor: Pawel Marciniak
Użytkownik G Nowak napisał:
[...]

Oczywi¶cie, prosze bardzo co prawda do ibm, ale do hp też pasuje
http://www.ebay.com/itm/IBM-24R1030-Rear-Fan-for-3581-F28-F38-L28-L38-Other-1-8-Autoloader-/290799741772?pt=US_Server_Fans_Cooling_Systems&hash=item43b503eb4c

Cena 270$, najtańszy jaki znalazłem był za 50$. Za kawałek plastiku. Chyba wolę kupić za parę złotych zwykły wentylator i go polutować.

Data: 2014-06-22 20:55:38
Autor: Krystek
W dniu 2014-06-22 18:18, Pawel Marciniak pisze:
Użytkownik G Nowak napisał:

[...]

Oczywiście, prosze bardzo co prawda do ibm, ale do hp też pasuje
[...]

Na pewno wyjdzie taniej - <http://www.tme.eu/pl/katalog/wentylatory-sys-chlodzenia-i-grzania_41/>

Wymieniałem niedawno wentylator w niestandardowym zasilaczu od tzw. markowego/firmowego komputera. Komputer poleasingowy a sam zasilacz kosztuje tyle, co 3/4 komputera (pod warunkiem, że uda się znaleźć taki sam). Opłaciło się rozłożyć na części i zamówić zamiennik wiatraka.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-06-27 19:29:22
Autor: G Nowak
On 22/06/2014 17:18, Pawel Marciniak wrote:

[...]

Sorry za zwloke, pewnie juz i tak cos kupiles. U nas w UK jakies takie podobne wiatraki mozna kupic za 6 GBP (szukalem po hp storageworks fan). Kupujac spoza UE placi sie podatek od wartosci fantu oraz przesylki, zakladam ze w PL dziala to tak samo.

--
Pozdr

Data: 2014-06-27 21:12:39
Autor: Pawel Marciniak
Użytkownik G Nowak napisał:
[...]

Podobne to i w polsce moge kupić, z tym nie ma problem. Problemu jest z tym plastikiem w którym znajduje sie ten wiatrak. Szukałem na angielskim ebayu i nic.

Wentylator dla hp storageworks 1/8 ultrium 448 tape autoloader