Wentylator do grafiki HD 4670

Data: 2009-08-25 11:32:39
Autor: kamil
Wentylator do grafiki HD 4670
Witam,

Wentylator na karcie graficznej doprowadza mnie juz do szalu. Pod obciazeniem wyje jak odkurzacz, na najnizszych obrotach (12% w sterownikach ATI) wyje jak troche mniejszy odkurzacz, RivaTuner niewiele poprawia. Polecicie jakis wiekszy wolnoobrotowy wentylator albo zestaw radiator + wentylator, ktory podczas normalnej pracy nie bedzie budzil calej rodziny, a pod max obciazeniem w 3D zapewni chlodzenie? Slot pod karta wolny,

Karta jak na zdjeciu: http://tinyurl.com/mqpznp (mam wersje 512MB DDR3 jesli to ma znaczenie, ale chlodzenie wyglada identycznie).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-25 12:57:22
Autor: Grzegorz Prędki
kamil pisze:
[...]

Masz referenta, z tego co pamietam to chlodzenie jest nierozbieralne. Gdyby sie jednak w jakis sposob dalo zdjac gorny plastik to zamontuj dowolny wentylator 120mm na plastikowych opaskach. Jesli nie to polecam Accelero s2.

Data: 2009-08-25 12:00:59
Autor: kamil

"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message news:h70g6s$3m4$1atlantis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:
[...]

Z tego co pamietam, calosc jest przymocowana do plytki czterema srubkami, wiecv myslalem o wymianie calego radiatora + wentylatora. Calej karty nie chce zmieniac (na moje potrzeby wystarcza), no i wiekszosc mocniejszych bedzie jeszcze bardziej halasowac, wiec moze to jest jakas opcja?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-25 13:41:23
Autor: Grzegorz Prędki
[...]

No tak jak pisalem - accelero s2.

Data: 2009-08-25 12:45:25
Autor: kamil

"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message news:h70ipd$9pn$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Application:
ATI Radeon HD3600, 2400 series
nVIDIA GeForce 9600GT, 8500, 8400 series

:/

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-25 12:56:37
Autor: kamil
"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message news:h70j96$9pn$2atlantis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:
[...]

Dzieki za pomoc, drogi nie jest wiec sie skusze.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-02 13:26:38
Autor: kamil

kamil pisze:
[...]

Dla potomnych z google napisze, ze faktycznie pasuje bez problemow i dziala przyzwoicie, przy obciazeniu GPU w granicach 85-95% przez jakies 20 minut osiagnal max 54'c. Klej na radiatorach kosci RAMu jest kiepskawy (jeden odpadl po kilku minutach, po docisnieciu poki co jeszcze sie trzyma), ale moze z czasem stwardnieje. Oryginalnie i tak zadnych nie bylo, wiec maly problem.

Pozdrawiam
Kamil

Wentylator do grafiki HD 4670