Wentylator karty graficznej

Data: 2017-10-14 19:57:56
Autor: JaNus
Wentylator karty graficznej
Czy to się da rozebrać?

Jak ona się wabi? Bo jedne szczekają, ale nie gryzą, a inne - odwrotnie  ;-)
Ja tam słabo się na kartach gr. znam, ale już zaliczyłem rozbiórkę, i
dany model ewidentnie był tak zbudowany, aby to umożliwić. Choć mogą być
i takie, że "wręcz przeciwnie"!

Musze go ręką popchnąć, bo nie chce ruszyć.

No to bez rozbiórki to i tak tylko "okrągły segregator" mu będzie pisany...

Wentylator karty graficznej