Wentylator laptop Toshiba - gdzie kupic?

Data: 2010-03-01 09:17:42
Autor: Dexter-Labolatory
Wentylator laptop Toshiba - gdzie kupic?
witam,

moze ktos poratuje i powie gdzie kupic chlodzenie do starszego laptopa

TOSHIBA SATELLITE
model: A10 S128     p/n:  PSA10U-00RES3
symbol wiatraka: GDM610000126

taki: http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=1144

w nrc go nie maja, obdzwonilem tez kilka lokalnych serwisow nie wiem co dalej robic ;(

Data: 2010-03-01 10:12:34
Autor: Konrad 'd3viCe' PiĂłro
Wentylator laptop Toshiba - gdzie kupic?

SprawdĹş
http://acserwis.com.pl
(musisz wysłać im maila z zapytaniem).

Konrad 'd3viCe' PiĂłro

Data: 2010-03-01 07:59:59
Autor: zen3x
Wentylator laptop Toshiba - gdzie kupic?
On 1 Mar, 10:12, Konrad 'd3viCe' Pióro <xbaenq.cv...@mnfx.cy> wrote:
On Mon, 1 Mar 2010 09:17:42 +0100

"Dexter-Labolatory" <dexter-labolat...@wp.pl> wrote:
> [...]

> taki:http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=1144

> w nrc go nie maja, obdzwonilem tez kilka lokalnych serwisow nie wiem

SprawdĽhttp://acserwis.com.pl
(musisz wysłać im maila z zapytaniem).

Konrad 'd3viCe' Pióro
Acserwis to już przeszło¶ć, serwis nie istnieje. Można w techmex.pl
lub nrc.pl się zapytać.

Data: 2010-03-02 22:03:56
Autor: Konrad 'd3viCe' PiĂłro
Wentylator laptop Toshiba - gdzie kupic?
On Tue, 2 Mar 2010 13:41:00 +0100
Konrad 'd3viCe' PiĂłro <xbaenq.cvbeb@mnfx.cy> wrote:

On Mon, 1 Mar 2010 07:59:59 -0800 (PST)
zen3x <zen3x@o2.pl> wrote:

> Acserwis to już przeszłość, serwis nie istnieje. Można w techmex.pl
> lub nrc.pl się zapytać.

Faktycznie, tragedia :( A tyle u nich kupowałem części.

Z tych ludzi co byli w techmexie powstaje nowa firma, ale na razie nie
wiadomo jak będzie z ich jakością (dosłownie garstka osób). Natomiast
mam namiar na o wiele większą firmę, która też ma dostęp do części i
serwisuje sprzęt Toshiby, gdzieś blisko Okęcia. Jutro będę wiedział
gdzie sÄ….

Data: 2010-03-02 10:20:36
Autor: Piotrek
Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmft70$84n$1news.task.gda.pl...
[...]

a allegro jest tego sporo może cos sie dopasuje, może sam środek wymienić a stara obudowę tylko wykorzystać, kiedyś tak wymieniałem w IBM i działa do dziś

--

Pozdrawiam Piotr

Data: 2010-03-02 10:21:16
Autor: Piotrek