Wentylator laptop Toshiba - gdzie kupic?

Data: 2010-03-02 10:20:36
Autor: Piotrek
Wentylator laptop Toshiba - gdzie kupic?
Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmft70$84n$1news.task.gda.pl...
witam,
moze ktos poratuje i powie gdzie kupic chlodzenie do starszego laptopa
TOSHIBA SATELLITE
model: A10 S128     p/n:  PSA10U-00RES3
symbol wiatraka: GDM610000126
taki: http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=1144
w nrc go nie maja, obdzwonilem tez kilka lokalnych serwisow nie wiem co dalej robic ;(

a allegro jest tego sporo może cos sie dopasuje, może sam środek wymienić a stara obudowę tylko wykorzystać, kiedyś tak wymieniałem w IBM i działa do dziś

--

Pozdrawiam Piotr

Data: 2010-03-02 10:21:16
Autor: Piotrek