Wentylator lazienkowy

Data: 2011-09-11 20:27:14
Autor: Jackare
Wentylator lazienkowy
Użytkownik "pablo eldiablo" <jazzee@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3ksjj$4tg$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy ktos z grupowiczow ma dobre rozeznanie w wentylatorach lazienkowych?
Poszukuje modelu posiadajacego lacznie ponizsze cechy:

- CICHY (!)
- wlaczanie: czujnik swiatla + czujnik gazu + czujnik wilgoci
                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jeżeli masz w łazience gazowy podgrzewacz wody to stosowanie wentylatora wywiewnego jest:
a) zabronione przepisami budowlanymi
b) sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem
c) najlepszą, najkrótszą i najskuteczniejszą drogą do zatrucia się czadem z gazowego ogrzewacza wody
--
Jackare

Data: 2011-09-12 06:53:46
Autor: pablo eldiablo
Wentylator lazienkowy
Jackare <123@123.tralala.com> napisał(a):
> [...]
b) sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem
c) najlepszą, najkrótszą i najskuteczniejszą drogą do zatrucia się czadem z gazowego ogrzewacza wody

Czy jak czlowiek zadaje dosc precyzyjne pytanie, zawsze musi czytac wywody
wszystko-lepiej-wiedzacych? I w dodatku nie czytajacych tego, co juz zostalo w
watku napisane?...

Znam przepisy budowlane. W zyciu kieruje sie zdrowym rozsadkiem. O piecach z
zamknieta komora spalania slyszales? To takie urzadzenia, ktore podlacza sie
do osobnych kanalow wentylacyjnych i ryzyko zatrucia czadem w zasadzie nie
wystepuje - w zasadzie, bo na 100% to jest w zyciu pewna tylko smierc i podatki.

Z reszta... co Twoim zdaniem jest bardziej niebezpieczne? Wentylator pracujacy
prawdopodobnie kilka godzin na dobe i odcinajacy ciag wsteczny - czy cofki
powietrza 70% czasu?

Nie musisz odpisywac, decyzje podjalem, wentylator kupilem i zamontuje jak
zaplanowalem.

Jakby ktos byl zainteresowany, jak planuje rozwiazac problem: wentylator
Soler&Palau z czujnikiem higro, niestety bez czujnika swiatla i gazu. Czujnik
gazu bedzie osobnym urzadzeniem, a zamiast czujnika swiatla poloze kilometr
;-) kabli.

Pozdrawiam i dziekuje za rady wszystkim wypowiadajacym sie na temat :-)
pablo

Data: 2011-09-12 09:24:23
Autor: Jackare
Wentylator lazienkowy
Użytkownik "pablo eldiablo" <jazzee@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4ka9q$5kp$1inews.gazeta.pl...

[...]

OK, ale nie napisałeś tego na wstępie, tylko wspomniałeś o tym gdzieś komuś w środku dyskusji - nie czytałem całości - mea culpa. Doczytałem w trakcie przeglądając wątek i odpowiedzi tych co na mnie naskoczyli.
Sęk w tym - i nie piję tu do Ciebie- że wszystkowiedzący wydają się być ludzie, którzy ubzdurają sobie by coś zrobić wg własnego pomysłu nie mając ku temu żadnych podstaw i nie znając często podstawowych zasad. Prowadząc zakład isntalacyjny mam na codzieć do czynienia z taką ilością ludzkiej bezmyślności że czasem się to w głowie nie mieści. Oczywiście skutki tej bezmyślności nie wynikają z celowego działania i jakiejś złej woli, tylko z niewiedzy i chęci wykonania wszsytkiego samemu byle jak, aby tylko zaoszczędzic kilka złotych. Potem są tragedie, a częstokroć wystarczyłoby przeczytać ze zrozumieniem jedno jedyne rozporządzenie do prawa budowlanego.
W powiązaniu z poruszoną tematyką proponuję  przejrzeć galerię w serwisie kominiarze.pl
--
Jackare

Data: 2011-09-12 13:13:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wentylator lazienkowy

"Jackare" j4kc3p$uek$1@node2.news.atman.pl

OK, ale nie napisałeś tego na wstępie, tylko wspomniałeś o tym gdzieś komuś w środku dyskusji - nie czytałem całości - mea culpa.

I założyłeś z góry, że każdy (poza Tobą) jest głupi. :)
A mogłeś założyć odwrotną sytuację -- że Twój rozmówca ma olej w głowie.

Doczytałem w trakcie przeglądając wątek i odpowiedzi tych co na mnie naskoczyli.

Naskoczyli? A ilu ich było? Pewnie ze stu!!! Nieraz oskarżali mnie o schizofrenię!
I już wiem, dlaczego -- mnie jednego brali za wielu!!! ;)

Sęk w tym - i nie piję tu do Ciebie- że wszystkowiedzący wydają się być ludzie, którzy ubzdurają sobie by coś zrobić wg własnego pomysłu nie mając ku temu żadnych podstaw i nie znając często podstawowych zasad.

Piszesz o sobie. Zazwyczaj, zanim człek zacznie wentylować, strawi lata
na rozmyślaniach. Gdybym ja przed kilkunastu laty powiedział wprost
,,mądrym_inaczej'', że zapewne są mądrzy, ale właśnie inaczej -- nie
miałbym tylu kłopotów ze swoi zdrowiem. :)

Prowadząc zakład isntalacyjny mam na codzieć

Ty nawet pisać po polsku nie umiesz!!! Ale innych ludzi posądzasz o głupotę.

do czynienia z taką ilością ludzkiej

Ilością? To w kilogramach? Moim zdaniem ludzi liczy się liczbami.
Ilość to cukier, mąka... Sztuki (ludzi) liczymy liczbami... Jeden, dwa, trzy... ;)
(jedna sztuka, dwie, trzy...)

bezmyślności że czasem się to w głowie nie mieści.

Mnie nie mieści się w głowie, że można być takim głąbem jak Ty. :)

Oczywiście skutki tej bezmyślności nie wynikają z celowego działania i jakiejś złej woli, tylko z niewiedzy i chęci wykonania wszsytkiego samemu byle jak, aby tylko zaoszczędzic kilka złotych.

Toż on pisze, że mu na szmalu nie zależy.

Potem są tragedie, a częstokroć wystarczyłoby przeczytać ze zrozumieniem jedno jedyne

Piszesz o sobie? :) Bo to Ty czegoś tu nie czytałeś.,

rozporządzenie do prawa budowlanego.

Pisać nie umiesz poprawnie -- umiesz czytać?
Wątpię, bo człek uczy się pisania w czasie czytania.
Tego mnie uczyli w szkołach -- oczytany nie popełnia błędów ortograficznych. :)

A może w tych rozporządzeniach pisali niepoprawnie? :)

W powiązaniu z poruszoną tematyką proponuję  przejrzeć galerię w serwisie kominiarze.pl

I wszystko jasne. :)

Data: 2011-09-12 14:48:06
Autor: J
Wentylator lazienkowy

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4kq3u$n8c$1inews.gazeta.pl...

Prowadząc zakład isntalacyjny mam na codzieć

Ty nawet pisać po polsku nie umiesz!!! Ale innych ludzi posądzasz o głupotę.

ale piszę przyajmniej na temat, a Ty najwyraźniej tylko potrafisz głupio pierdolić o niczym. Dla mnie EOT a Tobie życzę miłego branzlowania się.

Data: 2011-09-12 13:02:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wentylator lazienkowy

"pablo eldiablo" j4ka9q$5kp$1@inews.gazeta.pl

Czy jak czlowiek zadaje dosc precyzyjne pytanie, zawsze musi czytac wywody
wszystko-lepiej-wiedzacych? I w dodatku nie czytajacych tego, co juz zostalo
w watku napisane?...

Moim zdaniem -- tak. :) Podobnie z kotami -- lubią przynosić do domu smaczne
kąski (myszy na przykład) aby dzielić się nimi z (niezaradnymi) ludźmi. :)

[...]

Te ostatnie nie są pewne -- czasami USy zwracają nadpłaty... ;)

Z reszta... co Twoim zdaniem jest bardziej niebezpieczne? Wentylator pracujacy
prawdopodobnie kilka godzin na dobe i odcinajacy ciag wsteczny - czy cofki
powietrza 70% czasu?

Nie zadawaj mu trudnych (podchwytliwych) pytań!

Nie musisz odpisywac, decyzje podjalem, wentylator kupilem i zamontuje jak
zaplanowalem.

Napisz, który to. :) Zlinkuj go -- chętnie zobaczę, na co padł wybór. :)

Jakby ktos byl zainteresowany, jak planuje rozwiazac problem: wentylator
Soler&Palau z czujnikiem higro, niestety bez czujnika swiatla i gazu.

No właśnie -- bez bajerów. :)