Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?

Data: 2013-08-29 05:43:29
Autor: Pablo Eldiablo
Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 21:00:45 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
Witam

Zastanawiam się nad takim wynalazkiem, Silent Design mi się rzucił w oczy ładną stylistyką. Nie wiem czy rzeczywiście taki cichy i wart tej ceny.

No i jest wersja właśnie z czujnikiem wilgoci. Odpadła by mi kombinacja z kolejnym wyłącznikiem extra dla wentylatorka

Tylko jak się toto w praktyce sprawuje? Ma ktoś?

Mam ten wlasnie wentylator - w wersji z czujnikiem wilgotnosci.
W praktyce nie jest zle, ale niestety calkiem nieslyszalny nie jest :)  - ale mimo wszystko jeden z cichszych, z jakimi sie zetknalem.
Wentylator mozna podlaczyc w dwojaki sposob: aby uruchamiany byl wylacznie czujnikiem wilgotnosci (poziom czulosci ustawia sie indywidualnie), albo rowniez razem z oswietleniem.
Ja u siebie mam kilka roznych zrodel swiatla wlaczanych niezaleznie i jeden z nich zawsze uruchamia takze wentylator. Jesli uzywam innego zrodla swiatla, wentylator uruchamia sie samoczynnie dopiero po osiagnieciu okreslonego poziomu wilgotnosci w lazience.

Pozdr.,
pablo

Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?