Wentylatory Intela z prockami Dual Core - pytanie o ja kość...

Data: 2009-11-09 20:00:54
Autor: Michał
Wentylatory Intela z prockami Dual Core - pytanie o ja kość...
Zastanawiam się wiec, czy może ten oryginalny wentyl
Intela wystarczy?

Jeśli masz włączone fjuczery odpowiadające za spowalnianie procesora w idle oraz ustawisz sobie regulowanie obrotów wentyla przez płytę ze wskazaniem na ciszę, to boxowy wentyl Intela w idle jest cichy/bardzo cichy (na niektórych płytach bywa cichszy od HDD, zależy jak bardzo płyta przycina mu napięcie).

To już nie jest suszarka znana z Northwoodów/Prescottów.

Po podkręceniu CPU już nie jest tak różowo, aczkolwiek w kwestii wydajności po lekkim o/c (FSB 200 -> 266) wystarcza (będzie jednak już wyraźnie słyszalny).

Wentylatory Intela z prockami Dual Core - pytanie o ja kość...