Wentylatory Intela z prockami Dual Core - pytanie o ja kość...

Data: 2009-11-10 16:18:51
Autor: kamil
Wentylatory Intela z prockami Dual Core - pytanie o ja kość...

"Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> wrote in message news:4AF85F5F.1796EC5Egazeta.pl...
Czy oryginalne wentylatory dołączane do procków
Intela Dual Core, np. E5200 są coś warte?
Chodzi mi o to, jak wypadają w porównaniu do popularnych
wentylatorów Zalman 7000 Cu, pod względem wydajności
i poziomu generowanego hałasu.
Problem w tym, że owe Zalmany 7000 pod socket 775 pasują,
ale z odpowiednia przejściówką, którą trza dokupić...
Zastanawiam się wiec, czy może ten oryginalny wentyl
Intela wystarczy?
Proszę o opinie tych, którzy mieli porównanie tych wentylów
do Zalman 7000

Porownania nie mialem, ale krece E5200 do 2.9-3.0GHz i boxowy wentylator w trybie 'normal' ma ok 1200obr/min przy duzym obciazeniu procesora (gry, prime95). Nie szumi zbytnio, bardziej przeszkadza mi buczenie ale to moze byc kwestia mojej obudowy. W nocy jakos szczegolnie nie daje sie we znaki w kazdym razie, ale mam tez pasywne chlodzenie na grafice.

Pozdrawiam
Kamil

Wentylatory Intela z prockami Dual Core - pytanie o ja kość...