Wer hätte das gedacht...

Data: 2010-07-03 18:32:27
Autor: boukun
Wer hätte das gedacht...
vier zu null gegen England, drei zu einz gegen Argentinien..., tak mówił niemiecki komentator na ZDF, zaraz po strzelonej trzeciej bramce dla Niemców...
Mój Dawidek oczywiscie przewidział wynik, mówił, że będzie 4:0 dla Niemców...

Deutschland, die Fussball-Nation jubelt

Jürgen Löv zapytany po meczu, czy ma coś do przekazania niemieckim fanom w Niemczech, powiedział, że "natürlich", oglądali rodość kibiców w różnych miastach Niemiec, oglądających przy telebimach, wystąśpienia niemieckiej drużyny i odpowiedział, że... "ich denke das ist die beste Nation..." i tu ugryzł się w język dodając szybko "Motivation für uns...".

Das war's
Deutschland über alles....

Moja żona mówi do mnie, że Niemcy jak wygrywają w coś czy im sie powiedzie, to chwalą swoją drużynę, a jak im się coś nie powiedzie, to jadą po niej ostro, jak w przypadku meczu z Serbią. Ja jej odpowiadam, że prawidłowo, w końcu biora za tto (za granie) wielkie pieniądze, to i mają prawo wymagać...
A polaczki co? chuja im płacą i w chuja grają i tak cała zniewolona nacja... , a jutro matołectwo pójdzie głosować na swoich od 21 lat ciągle jednych i tych samych ciemiężycieli, żeby im było jak zawsze, chujowo...
Ot, tępawe polac...

boukun

Data: 2010-07-03 18:35:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Wer hätte das gedacht...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0noto$kgr$1mx1.internetia.pl...
[...]

Oj Bokun!!! Chciałbyś brać te chujowe pieniądze jakie piłkarze biorą. Bo ja napewno.

Data: 2010-07-03 18:41:55
Autor: boukun
Wer hätte das gedacht...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2f66e6$1news.home.net.pl...

[...]

Pieniądze to nie wszystko, myśl o tym, że wysługuje sie człowiek okupantom, nie pozwala rozwijać skrzydeł...

boukun

Data: 2010-07-03 18:47:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Wer hätte das gedacht...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0npff$su3$1mx1.internetia.pl...

[...]

A kto cię tu trzyma, wyjedź z kraju i nie wysługuj okupantom. Takiego wybitnego antysemitę przyjmie każdy kraj z otwartymi rękoma. I będziesz mógł rozwinąć skrzydła. Nie męcz się i nas.

Data: 2010-07-03 19:07:37
Autor: boukun
Wer hätte das gedacht...

[...]

Trener Joachim Löw oczywiście miało być, nie wiem, skąd mi się to wzięło...

boukun

Wer hätte das gedacht...