Werbowali na ulicy

Data: 2010-03-08 11:30:29
Autor: Neko
Werbowali na ulicy
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Nagle podchodzi do mnie porucznik w polskim mundurze wojskowym i proponuje mi pracę w cenzurze wojennej.

Aaaa... mile wspomniania mkarawan.

I tak rozpoczela sie twoja kariera w Sluzbach Bezpieczenstwa ?

Data: 2010-03-08 12:01:07
Autor: mkarwan
Werbowali na ulicy
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn2kak$5di$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nagle podchodzi do mnie porucznik w polskim mundurze wojskowym i proponuje mi pracę w cenzurze wojennej.

Aaaa... mile wspomniania mkarawan.
I tak rozpoczela sie twoja kariera w Sluzbach Bezpieczenstwa ?

Skoro dla ciebie to miłe wspomnienia , nie musi oznaczać, że dla innych też.
Jeśli ty robiłeś karierę w SB nie musi oznaczać, ze inni też.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2010-03-08 12:22:12
Autor: sofu
Werbowali na ulicy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jeśli ty robiłeś karierę w SB nie musi oznaczać, ze inni też.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Najfajniejsze jest to, że Żydom proponowano prace w UB i podobnych
"instytucjach", tylko dla tego, że byli Żydami.
Był czas, że gdy się "władza" dowiedziała, że ma do czynienia z Żydem, to
dostawał kartkę z adresem i propozycją, aby się tam zgłosił do pracy.
Można powiedzięc, że bylo wielkie zapotrzebowanie na "fachowość i wysokie
morale" Żydów. Można się domyslać dla czego się tak działo?

sofu

Data: 2010-03-08 12:30:28
Autor: Panslavista
Werbowali na ulicy

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:hn2n49$5sp$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Można powiedzięc, że bylo wielkie zapotrzebowanie na "fachowość i wysokie
morale" Żydów. Można się domyslać dla czego się tak działo?

Znani szmalcownicy - jak taki Nekuśka.

Werbowali na ulicy