Weronika Rosati - polska piękność...

Data: 2009-07-06 11:19:11
Autor: Tzva Adonai
Weronika Rosati - polska piękność...
Data: 2009-07-06 21:40:32
Autor: Andrzej Kokakolski
Weronika Rosati - polska piękność...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=sCZOlDMubeo&feature=channel_page

Nawet przyparta do muru ;) nie potrafi wykazac sie uroda.
A Pan ma albo slaby wzrok albo marny gust, co okazal na psp niejeden raz,

AK

Data: 2009-07-07 10:32:41
Autor: mkarwan

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2tr0g$med$1inews.gazeta.pl...

Czemu wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Data: 2009-07-06 23:11:42
Autor: awe
Weronika Rosati - polska pieknosc...
Niestety szybko przekwitla.W realu wyglada kiepsko
awe

Data: 2009-07-07 00:04:30
Autor: raff
awe pisze:
Niestety szybko przekwitla.W realu wyglada kiepsko

Na niektorych zdjeciach wyglada super.

Ale ponoc jest to efekt skalpela.

R.

Data: 2009-07-07 00:30:56
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h2tsdh$s6q$2news.onet.pl...
awe pisze:
Niestety szybko przekwitla.W realu wyglada kiepsko

Na niektorych zdjeciach wyglada super.

Ale ponoc jest to efekt skalpela.
-- -- -- -- -- -- --
nie wiem co jej cieli, ale nie zaplodnilbym za darmo tej klaczy
awe

Data: 2009-07-07 08:20:20
Autor: cytryna
> [...]

> Ale ponoc jest to efekt skalpela.
-- -- -- -- -- -- --
nie wiem co jej cieli, ale nie zaplodnilbym za darmo tej klaczy

Max kolanko był tego samego zdania, ale co poużywał to poużywał. Tak samo przekwitła jak tatuś, który ma piękną biografię (z Intrnetu):19 listopada 2007 IPN ujawnił, że Dariusz Rosati w 1968 został zarejestrowany przez Departament I MSW jako kandydat na tajnego współpracownika (kryptonim "Kajtek"), w 1976 w kategorii "zabezpieczenie", a w 1978 jako kontakt operacyjny ps. "Buyer". Z kolei w 1985 został zarejestrowany w Departamencie II MSW (kontrwywiad) w kategorii "kandydat", a listopadzie 1989 w kategorii "zabezpieczenie"[1]. W lipcu 2007 europoseł złożył oświadczenie, w którym zaprzeczył by współpraca wykraczała poza sporadyczne kontakty[2]. Zwrócił też w nim uwagę na to, że w latach 1998 oraz 2004 złożył wymagane prawem oświadczenia lustracyjne, które nie zostały zakwestionowane przez Rzecznika Interesu Publicznego.

Data: 2009-07-07 01:50:41
Autor: sofu

awe pisze:
> Niestety szybko przekwitla.W realu wyglada kiepsko

Na niektorych zdjeciach wyglada super.

Ale ponoc jest to efekt skalpela.

R .

-- -- --

Tutaj:  http://www.klopsik.pl/images/articles/plotki/rossat.jpg to chyba
"tulipanem"  (kawałek rozbitej butelki) ją potraktowali?!

sofu

Data: 2009-07-06 23:16:54
Autor: awe
Weronika Rosati - polska pieknosc...
Ale widziales Joanna Krupa - niezla linia, super wciecie w tali, oczy, usta. Nordycki typ. Najpiekniesze sa norwezki i szwedki. Ogromny potencjal - powiedz tylko slowo jeshula a pokaze ci jedna. Oficjalne zdjecia i prywatna kolekcje nago.
awe

Data: 2009-07-07 02:30:04
Autor: p47
Weronika Rosati - polska pieknosc...