Wersalu nie będzie.

Data: 2018-04-21 23:44:48
Autor: stevep
Wersalu nie będzie.
# Zofia Romaszewska oceniła w rozmowie z portalem Interia.pl Jarosława Kaczyńskiego przy okazji poprawek do ustaw sądowniczych, jakie przedstawia Prawo i Sprawiedliwość. Doradczyni Andrzeja Dudy rozmawiała na ich temat z prezesem PiS, opowiedziała też w szerszym kontekście, jak ocenia go jako polityka.

Zofii Romaszewskiej nie wszystko się w Jarosławie Kaczyńskim podoba. Zarzuca mu - jak się wydaje - zbytnie oderwanie od rzeczywistości. - Zdecydowanie mam mu do zarzucenia to, że u niego świat pozorów przeważa nad światem merytorycznym. W rzeczywistym świecie funkcjonują szpitale, rozmaite urzędy. Ja bym się temu przyglądała - powiedziała w rozmowie z Interią.
Skąd taka ocena? Romaszewska rozmawiała z Kaczyńskim po konflikcie sejmowym dotyczącym ustaw sądowniczych. Prawo i Sprawiedliwość obecnie wprowadza do nich poprawki, by lepiej żyć z Unią Europejską. Przypomniała prezesowi, że była za tym, by wyglądały one inaczej. - Widzisz, miałam rację. A tyś tak krzyczał - relacjonowała rozmowę z liderem PiS. Kaczyński miał odpowiedzieć: "Absolutnie nie miałaś racji!". I tak skończyła się ta - jak wspomina ją doradczyni prezydenta - sympatyczna rozmowa. Jak twierdzi, bardzo lubią i szanują się z Kaczyńskim.

Jednocześnie zauważyła, że prezes PiS jest zbyt mocno krytykowany, choć zastrzegła, że metody, jakie stosuje w polityce, są różne. - To niebywałe, że można zrobić komuś aż taki czarny PR. Znam Jarosława Kaczyńskiego i wiem, że to jest człowiek przyzwoity. Z tym, jakie metody lubi stosować, to różnie bywa. On koniecznie musi być skuteczny - oceniła. #
Ze strony:
http://natemat.pl/235825,co-zofia-romaszewska-mysli-o-jaroslawie-kaczynskim-ma-konkretny-zarzut

--
stevep