[FAQbot] Wersja 3.21 - długie.

Data: 2009-03-05 14:18:45
Autor: de Fresz
[FAQbot] Wersja 3.21 - długie.
On 2009-03-05 10:30:46 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

Kolejna kwestia to używanie polskich "ogonków". Pozostawiamy to Twojemu wyborowi, jeśli zdecydujesz, że chcesz pisać przy pomocy polskich liter pamiętaj o ustawieniu kodowania znaków na standart ISO 8859-2.

Może warto by dodać, że od pewnego już czasu coraz powszechnije jest akceptowany również UTF (Unicode).

Można by też troszkę rozbudować informacje o motocyklach enduro - co jakiś czas pojawiają się o to pytania.

No i na koniec - IMHO strasznie długaśne to wychodzi, nie wiem ilu osobom będzie się chciało przez to przebrnąć w takiej formie. Ktoś tu niedawno proponował formę Wiki i byłoby to chyba znacznie strawniejsze. Można by odrazu wsadzić tam odwieczne tematy olejowe i tym podobne (lub chociaż linki do archiwum).

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-03-06 12:13:00
Autor: Sqeeb
[FAQbot] Wersja 3.21 - długie.
On Thu, 5 Mar 2009 14:18:45 +0100
de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

[...]

....a dalej artykuły pisane przez każdego kogo 'wena' najdzie?
Zrobi się z tego tanie budowanie jak z polskiej wikipedii...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-07 01:18:00
Autor: de Fresz
[FAQbot] Wersja 3.21 - długie.
On 2009-03-06 12:13:00 +0100, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:

Ktoś tu
[...]

Najprościej - autoryzacja przez admina/-nów.

Data: 2009-03-07 08:31:08
Autor: Sqeeb
[FAQbot] Wersja 3.21 - długie.
On Sat, 7 Mar 2009 01:18:00 +0100

On 2009-03-06 12:13:00 +0100, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:

> Zrobi się z tego tanie budowanie jak z polskiej wikipedii...

Najprościej - autoryzacja przez admina/-nów.

To musiałaby być spora grupa moderatorów, bo nie sądzisz chyba
że jeden czy dwóch ludzi miałoby zawsze na to czas.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

[FAQbot] Wersja 3.21 - długie.