Wersja Androida

Data: 2013-03-11 09:59:21
Autor: Budzik
Wersja Androida
hej
mam w swoim samsungu Galaxy S plus andka w wersji 2,3.

Czy można wgrać wersje 4,0?
Czy opłaca się to zrobić? Co się ewentualnie zyska?

Data: 2013-03-12 11:32:34
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-11 10:59, Budzik pisze:
hej
mam w swoim samsungu Galaxy S plus andka w wersji 2,3.

Czy można wgrać wersje 4,0?
Czy opłaca się to zrobić? Co się ewentualnie zyska?

Na pewno szkaradne ikonki, bardziej zagmatwane menu, to minusy ktore zd±żyłem zaobserwować. Z plusów, to automatyczne dodawanie skrótów instalowanych programów na pulpit...

Data: 2013-03-12 11:10:01
Autor: Waldek Godel
Wersja Androida
Dnia Tue, 12 Mar 2013 11:32:34 +0100, Trybun napisał(a):

Na pewno szkaradne ikonki, bardziej zagmatwane menu, to minusy ktore zd±żyłem zaobserwować. Z plusów, to automatyczne dodawanie skrótów instalowanych programów na pulpit...

chyba "z minusów"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-03-12 12:36:39
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-12 12:10, Waldek Godel pisze:
[...]

Jak dla mnie też.. Zainstalowałem już kilkana¶cie programów na nowym telefonie i zmuszony byłem ręcznie usuwać te wszystkie skróty, żeby z pulpit nie wygl±dał jak ¶mietnik.

Data: 2013-03-12 12:45:33
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Z ciekawosci - kilkanascie??????? Mozesz powiedziec choc w skrocie - co? :) I po co ci kilkana¶cie dodatkowych programów?

Data: 2013-03-12 13:04:47
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-12 12:45, Mr. Misio pisze:

Jak dla mnie też.. Zainstalowałem już kilkana¶cie programów

Z ciekawosci - kilkanascie??????? Mozesz powiedziec choc w skrocie - co? :) I po co ci kilkana¶cie dodatkowych programów?

Przegl±darka Opera, gra szachy i solitare250, Yanosik, Mapfactor Navigator, Antywirus AVG, GPSstatus, Bluetooth File Transfer, Netmonitor,  My Car Lokator, QuickPic, Perfect keyboard, Handcent SMS,...
A po co, no cóż - wszystko to s± zamienniki lepsze niż soft zainstalowany fabrycznie.

Data: 2013-03-12 15:25:15
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

hehehe no masakra z tym androidem a awlasciwie podejsciem producentow telefonow do androida... wychodzi na to, ze producent dostarcza crap straszny, bo user i tak sobie wsyzstko poinstaluje...

Data: 2013-03-12 15:28:35
Autor: AL
Wersja Androida
W dniu 2013-03-12 15:25, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

przeciez o to chodzi by user sam se dobral to co chce a nie to co mu producent da.

Natomiast Trybun nie zamienial aplikacji dostarczanej przez producenta a wiekszosc instalowal jako zupelnie nowe aplikacje.
Ja mam okolo 180 doinstalowanych aplikacji - niektore uzywam czesto, niektore raz na ruski rok (nie przeszkadzaja mi, ze sa zainstalowane).

Data: 2013-03-12 19:00:19
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik AL napisał:
Perfect keyboard, Handcent SMS,...

Natomiast Trybun nie zamienial aplikacji dostarczanej przez producenta a
wiekszosc instalowal jako zupelnie nowe aplikacje.

zwlaszca te co zostawilem powyzej... calkiem nowe... domyslnie producent nie daje klawiatury i obslugi smsow :)

Data: 2013-03-13 10:09:38
Autor: Chris
Wersja Androida
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik AL napisał:
[...]

Akurat oba programy też zmieniłem bo sockowe s± do d.. :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-03-12 15:35:12
Autor: atm
Wersja Androida

[...]

Fakt, daje przegladarke obslugujaca html5 w przeciwienstwie do Opery, nie daje Yanosika...no za to powienien zaplacic minimum kilka milonow kary, nie wspominajac juz o pasjansie i temu podobnych atrakcjach.

Data: 2013-03-13 15:08:16
Autor: Trybun
Wersja Androida
[...]

Ważne że jest możliwo¶ć wyboru... I ta mnogo¶ć programów to chyba jedyna zaleta Andka.

Data: 2013-03-13 16:10:50
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Jak i wada. Musisz zmarnowac swoj czas, mimo ze zaplaciles za telefon kupe kasy. Bo producent sprzedal ci defaultowo nieuzywalny gniot. Co prare lat temu przesadzalo o tym, czy telefon stal sie hitem czy kitem, i czy producent zarabial czy nie.

Data: 2013-03-13 23:19:05
Autor: animka
Wersja Androida
W dniu 2013-03-13 16:10, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
W dniu 2013-03-12 15:25, Mr. Misio pisze:

PrzeglÄ…darka Opera, gra szachy i solitare250, Yanosik, Mapfactor
Navigator, Antywirus AVG, GPSstatus, Bluetooth File Transfer,
Netmonitor,  My Car Lokator, QuickPic, Perfect keyboard, Handcent
SMS,...

A po co, no cóż - wszystko to są zamienniki lepsze niż soft
[...]

Ważne że jest możliwość wyboru... I ta mnogość programów to chyba jedyna
[...]

Ja się namęczyłam, bo chciałam usunąć 30 stron w PDF-ie, które mi zawalają telefon i to cholerstwo nie daje się usunąć. To jest w programie Anno sourcement.pdf (czy jakoś tak) a otwiera to Jakiś Picsel Viewer. Nie mogę przeczytać, bo od razu sie ten pdf otwiera. Plik jest w Innych i nawet folderu nie moę usunąć. Co za dziadostwo, nawet przeczytać toto się nie da bo czcionka mikroskopijna. Telefon normalny, nie android.

--
animka

Data: 2013-03-14 12:46:43
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-13 23:19, animka pisze:

[...]

Gdy się otworzy to spróbuj wejść w opcje, i z nich usunąć. Albo poprzez menażera aplikacji, wchodzisz do folderu tego Anno ... i usuwasz pliki pdf.

Data: 2013-03-14 20:40:05
Autor: animka
Wersja Androida
W dniu 2013-03-14 12:46, Trybun pisze:
[...]

menaĹĽera aplikacji, wchodzisz do folderu tego Anno ... i usuwasz pliki pdf.

Nie da siÄ™ ĹĽadnym sposobem. Jak chcÄ™ usunąć to nie wyĹ›wietla mi tej aplikacji, wiÄ™c nie ma czego usunąć, ani przenieść. Jak wejdÄ™  to od razu uruchamia siÄ™ aplikacja i pyta ktĂłrÄ… stronÄ™ (z 30-stu) wyĹ›wietlić. Do ustawieĹ„ fabrycznych nie chcÄ™ telefonu przywracać, nie chcÄ™ stracić swoich plikĂłw i ustawieĹ„.

--
animka

Data: 2013-03-17 19:11:37
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-14 20:40, animka pisze:

Nie da się żadnym sposobem. Jak chcę usunąć to nie wyświetla mi tej aplikacji, więc nie ma czego usunąć, ani przenieść. Jak wejdę to od razu uruchamia się aplikacja i pyta którą stronę (z 30-stu) wyświetlić. Do ustawień fabrycznych nie chcę telefonu przywracać, nie chcę stracić swoich plików i ustawień.

Skoro to nie są pliki systemowe, a sama je zainstalowałaś to musi być opcja ich usunięcia.

Data: 2013-03-14 12:45:46
Autor: Trybun
Wersja Androida
[...]

Ależ nic podobnego - telefon zaraz po odpakowaniu jest zdolny do użytku. Ma wszystko czego potrzeba, ł±cznie z programem biurowym. A zakupami w sklepie Google można tylko zwiększyć jego funkcjonalno¶ć.

Data: 2013-03-14 14:34:16
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Tylko jakosc tego uzytku jest inna niz kiedys - prostych funkcjonalnosci obecnych od dawna w innych telefonach - brak.

Data: 2013-03-14 13:59:12
Autor: Budzik
Wersja Androida
Użytkownik Mr. Misio mrmisiodegrizzly@gazeta.pl ...

[...]

np.?

Data: 2013-03-14 15:42:43
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Budzik napisał:
[...]

Pisalem juz przeciez tyle razy, ze pewnie jestem uznany na wroga publicznego androida ;)

Ot chocby

- niemoznosc przypisania dzwonka do grupy (xperia miro)

- to co ostatnio - chce czasowo zmienic profil dzwiekow, bo wchodze do kina, ale chce zeby sie przelaczylo na to co bylo po 3 godzinach samo...

polecono mi osobn± apke... ktora i tak nie robi tak jak chcialbym - wygodnie

bo wygodnie jest jak w e52

- nacisnij power -> zmien profil -> czasowo czy trwale? -> czasowo -> 2 godziny -> pyk.

w androdzidzie - apka nie podpiela sie pod przycisk power, ktory pozwala zmieniac profile (cisza, wibra, normalny, samolot) a w zwiazku z tym:

- pacnij ekran -> odblokuj ekran -> pacnij ikonke -> zmien profil -> przytrzymaj wybrany -> wybierz czas -> 2 godziny -> pyk.

duzo wiecej sie trza narobic, zeby durna rzecz ustawic.

a juz calkiem bezrozumne jest to, ze apka nie podpina sie pod power, tam gdzi edalej sa protezy przelaczania profili jak byly...

mam dwie apki, zadna z nich nie dziala... moge doisntalowac kolejnych pińcet apek...

Data: 2013-03-14 16:59:10
Autor: Budzik
Wersja Androida
[...]

w wielu moich poprzednich telefonach również nie było takiej funkcji

[...]

nie pamiętam, widocznie nie korzystałem

a juz calkiem bezrozumne jest to, ze apka nie podpina sie pod power,
tam gdzi edalej sa protezy przelaczania profili jak byly...

mam dwie apki, zadna z nich nie dziala... moge doisntalowac kolejnych pińcet apek...

myslałem ze wiecej tych przypadłosci :)
A sa dwie a za to mozliwosc dogrania miliona innych rzeczy.
Hmm...
Bilans wychodzi zdecydowanie na plus.

Data: 2013-03-14 19:54:43
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Budzik napisał:

myslałem ze wiecej tych przypadłosci :)

eee, nie czytales moich marudzen w innych watkach ;)

A sa dwie a za to mozliwosc dogrania miliona innych rzeczy.

No wlasnie powoli odinstalowuje rozne badziewia, wlacze z apka migajaca lapka jak stroboskopem w rytm muzyki... :]

Typowe zastosowanie telefonów :]

Data: 2013-03-17 19:12:38
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-14 14:34, Mr. Misio pisze:

Ależ nic podobnego - telefon zaraz po odpakowaniu jest zdolny do użytku.

Tylko jakosc tego uzytku jest inna niz kiedys - prostych funkcjonalnosci obecnych od dawna w innych telefonach - brak.

z tym bywa różnie, podstawowe aplikacje do rozmów, do sms-owania s±, a także wybór dwu klawiatur, także obsługa aparatu foto i edycja fotek.. . Takze GPS i mapy.. w standardzie słabe bo slabe, ale z nimi zgubić się nie sposób. Z drugiej strony producenci rezygnuj± z dodawania programów typu gry itp...

Data: 2013-03-17 19:28:00
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:
Z drugiej strony producenci rezygnuj± z dodawania programów
typu gry itp...

Niesamowite :D

Data: 2013-03-17 19:37:14
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-17 19:28, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
Z drugiej strony producenci rezygnuj± z dodawania programów
typu gry itp...

Niesamowite :D

No wła¶nie, To Android wyznacza nowe trendy. Kiedy¶ telefon bez kilku gierek był czym¶ nie do pomy¶lenia, mało tego - często był kupowany z powodu tego że posiadał wiecej gier.

Data: 2013-03-17 19:43:07
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:

No wła¶nie, To Android wyznacza nowe trendy. Kiedy¶ telefon bez kilku
gierek był czym¶ nie do pomy¶lenia, mało tego - często był kupowany z
powodu tego że posiadał wiecej gier.

Serio? :)

Od dawna jestem poza mainstreamem ;)

Data: 2013-03-17 20:28:55
Autor: J.F.
Wersja Androida
Dnia Sun, 17 Mar 2013 19:43:07 +0100, Mr. Misio napisał(a):
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Cos sie Trybunowi zdawalo.
Od dawna gierki mozna dokupic. W zasadzie odkad Jave na telefonie
posadzili.
A wczesniej tych gierek bylo malo - 2-3. A potem ... bywalo ze mniej, skoro
mozna dokupic ...

J.

Data: 2013-03-26 18:10:54
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-17 20:28, J.F. pisze:

[...]

Zapewniam Cię że nic mi się nie zdawało - jedn± z czołowych rzeczy którymi można się pochwalić w nowo zakupionym fonie były gierki, a konkretnie ich ilo¶ć.

Data: 2013-03-26 17:16:56
Autor: destrojer
Wersja Androida

Użytkownik "Trybun" <ilih@yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:khq18c$5p2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dochodzimy do problemu: czy grzebanie w ¶mietniku w celu znalezienia jednej dobrej rzeczy jest dobra.

Data: 2013-03-26 18:11:29
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-26 17:16, destrojer pisze:

Ważne że jest możliwo¶ć wyboru... I ta mnogo¶ć programów to chyba jedyna zaleta Andka.

Dochodzimy do problemu: czy grzebanie w ¶mietniku w celu znalezienia jednej dobrej rzeczy jest dobra.

Istotnie sklep Google to ¶mietnik, ale w tym ¶mietniku można także znaleĽć co¶ użytecznego dla siebie.

Data: 2013-03-26 21:06:23
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Niemal jak na wysypisku smieci... Jak dobrze pogrzebiesz ...

Data: 2013-03-27 11:01:46
Autor: destrojer
Wersja Androida

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kisv3q$c6q$2node1.news.atman.pl...
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Grzebi±c w szambie też można znaleĽć czasem zagubiony złoty pier¶cionek, zegarek...
Dalej nierozwi±zana kwestia: Lepszy wybór 20 rodzajów musztard, z tego 1-2 s± dobre, a reszta to g... wyprodukowane przez firmę Zbyniu Gorczyca spółka z.o.o. czy "Pewex" tylko z tymi dwoma dobrymi musztardami...

Data: 2013-03-27 11:58:26
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida

Użytkownik Trybun napisał:
[...]

ja osobiscie wolalbym nie musiec szukac zastepczych apek. moge szukac takie, ktorych nie ma a potrzebuje. ale wymieniac na starcie dialer, program do esemesow? to jakas durnota.

Data: 2013-03-27 18:24:45
Autor: destrojer
Wersja Androida
Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kiujcb$ai$2node1.news.atman.pl...
[...]

Dokładnie, podstawowe funkcje telefonu do pobrania w markecie?
Nie mówi±c o tym, że większo¶ć aplikacji to jak filmy w Tesco w koszyku z cen± 5zł, jeden na sto może nadawać się do ogl±dania...

Data: 2013-03-27 17:31:14
Autor: Michal Tyrala
Wersja Androida
On Wed, 27 Mar 2013 18:24:45 +0100, destrojer wrote:
 Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]
 Dokładnie, podstawowe funkcje telefonu do pobrania w markecie?

I defaulty inne niz w E52 ;-)

Pardon, a cos jest zlego w takiej sytuacji, ze mozna sobie wymienic apki
na inne niz te wcisniete przez producenta urzadzenia? A ,,podstawowe
funkcje telefonu'' to ma kazda chyba sluchawka, chyba ze uwazasz
inaczej?

 Nie mówi±c o tym, że większo¶ć aplikacji to jak filmy w Tesco w koszyku z  cen± 5zł, jeden na sto może nadawać się do ogl±dania...

O, ja tak kupilem 2 trojpaki filmow Tarantino. :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-03-28 00:52:47
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Michal Tyrala napisał:
[...]

To, ze trzeba to robic, i to, ze producenci odwalaja kupe a nie robia aplikacje.

A ,,podstawowe
funkcje telefonu'' to ma kazda chyba sluchawka, chyba ze uwazasz
inaczej?

UWazam, ze podstawowe funkcje mozna zrealizowac duzo lepiej, i wystarczy odrobina pojecia o ergonomii uzytkowania.

Data: 2013-03-28 18:55:20
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Producenci oprogramowania robi± oprogramowanie, producenci telefonów telefony. Dziwi ?

Data: 2013-03-28 20:36:35
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik John Kołalsky napisał:

[...]

Ale co masz konretnie na mysli?

Data: 2013-03-28 20:52:44
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-28 20:36, Mr. Misio pisze:

Producenci oprogramowania robi± oprogramowanie, producenci telefonów
telefony. Dziwi ?

Ale co masz konretnie na mysli?

Pewnie to że fabrycznie zainstalowane programy w telefonie nie musz± być najlepsze.

Data: 2013-03-28 21:00:25
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Jest różnica "nie musza byc, bo ktos dopracowal inne" a "nie musza, bo producent sie nie przylozyl wychodzac z zalozenia ze user moze se sciagnac cos innego".

jedno jest pewne, sony juz nigdy nie kupię - telefonu. Nie ze zlosliwosci. Po prostu przekonali mnie, ze maja mnie w dupie.

Wiec nic na sile :D

Data: 2013-03-30 15:48:31
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-28 21:00, Mr. Misio pisze:

[...]

No tak to już jest że nikt jeszcze nigdy nie stworzył ideału. To samo jest z producentami telefonów. O ile jest dana mozliwo¶ć to dany wyrób zawsze da sie usprawnić, i to nie tylko oprogramowaniem,. WeĽmy na to znakomite wyroby pod nazw± Mercedes Benz. Wiesz ile jest zakładów tuningowych które jeszcze usprawniaj±/ulepszaj± te wręcz idealne auta?

Co do firmy Sony to się zgadzam, też raczej nie kupie ich wyrobu, jednak mój powód jest inny niz Twój - po prostu nie ma żadnego uzasadnienia dla tak wysokich cen na jakie się ceni ta firma.

Data: 2013-03-30 16:42:18
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik Trybun napisał:

WeĽmy na to
znakomite wyroby pod nazw± Mercedes Benz. Wiesz ile jest zakładów
tuningowych które jeszcze usprawniaj±/ulepszaj± te wręcz idealne auta?

Tuning to pisanie wlasnych zoptymalizowanych aplikacji pod androida. Ale chcesz mi powiedziec, ze androidowe apki to taki zdechneity maluch? ;)

Co do firmy Sony to się zgadzam, też raczej nie kupie ich wyrobu, jednak
mój powód jest inny niz Twój - po prostu nie ma żadnego uzasadnienia dla
tak wysokich cen na jakie się ceni ta firma.

Raczej stosunek jakosci do ceny - u Ciebie tez wychodzi niekorzystnie. JAk i u mnie.

Ale gdyby telefony byly "idealnie" oprogramowane, ze nie rzucalbym miesem, a ty znalazl bez dodatkowego szukania, dobre, stabilne, sensowne rozwiazania out of box to ... cena bylaby akceptowalna.

Innymi slowy - gdyby sie przylozyli i za wieksza niz srednia cena dawali wiecej niz srednia otrzymywana od innych to bylby sens.

Data: 2013-03-29 16:58:20
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

To, że producent sprzętu nie jest po to by robił dobre oprogramowanie na niego.

Data: 2013-03-29 18:29:58
Autor: J.F.
Wersja Androida
Dnia Fri, 29 Mar 2013 16:58:20 +0100, John Kołalsky napisał(a):
[...]

Producent komputera ogolnego zastosowania.

Wyobrazasz sobie obrabiarke CNC bez programu ? Sterownik PLC bez programu ? Router nie routujacy, telefon nie
telefonujacy, samochod bez silnika ... no, w sumie sobie wyobrazam, no i
przyznam ze smartfon zahacza o "smartfon ogolnego zastosowania".

J.

Data: 2013-03-29 18:33:42
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik J.F. napisał:
[...]

"to nowa obrabiarka na Androidzie, pan se sciagnie ze sklepu jakis soft co panu podoba"

Data: 2013-03-30 01:46:25
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Rety, na smartfon składa się:
- oprogramowanie wbudowane
- system operacyjny
- aplikacje systemu operacyjnego

Nikt sam tego wszystkiego nie napisze dobrze.

Data: 2013-03-30 03:15:29
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
[...]

Paczpan, a 5 lat temu potrafili.

Data: 2013-03-30 08:52:02
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Który producent telefonów miał system operacyjny ?

Data: 2013-03-30 11:21:14
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
[...]

Nokia, Symbian.

Pomijajac, ze kazdy inny tez. Skoro mieli rozne aplikacje (wysylanie esemesow, ksiazka asdresowa, budzik) to znaczy ze mieli system operayjny - bo inaczej aplikacje nie mialyby na czym dzialac.

Data: 2013-03-30 11:30:39
Autor: J.F.
Wersja Androida
Dnia Sat, 30 Mar 2013 11:21:14 +0100, Mr. Misio napisał(a):
[...]

Niekoniecznie - czasem jedno z drugim moze byc tak przeplecone, ze sie nie
rozroznia.

Tym niemniej podejrzewam ze dosc wczesnie wydzielili sobie cos ala system
operacyjny, tylko nie byl otwarty i dostepny dla publiki.

A swoja droga jak to jest w smartfonach ? Obsluga czesci
telefoniczno-sieciowej to jakies zadanie pracujace pod systemem, program
wbudowany gleboko w system, czy osobny procesor z osobnym firmware to
zalatwia dla bezpieczenstwa ?

J.

Data: 2013-04-01 11:57:54
Autor: Marek
Wersja Androida
On Sat, 30 Mar 2013 11:30:39 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

modul gsm (najczęściej qaulcomm) jest osobnym procesorem/modulem działającym niezależnie. "Wystawiony" jest dla systemu android poprzez RIL (hardwarowo interfejs jest najczesciej na dual port ram + dedykowane gpio). Dzwonienie, odbieranie zdarzenia gsm sa zglaszane poprzez RIL (rild) i obsługiwane przez android framework.
Co miales na mysli piszÄ…c "dla bezpieczeĹ„stwa"? ModuĹ‚ gsm jest zewnetrznym komponentem majÄ…cym wĹ‚asny firmware i dziaĹ‚ajÄ…cym niezaleznie od gĹ‚Ăłwnego OS. "Bezpieczenstwo" takiego zewnÄ™trznego modulu gsm jest takie, ĹĽe dzwoniÄ…c do smartfona z "zawieszonym" OSem   (lub Ĺşle funkcjonujacym) sĹ‚yszymy sygnal dzwonienia (gsm dziaĹ‚a prawidlowo) ale wĹ‚aĹ›ciciel tel nie odbiera bo OS (z powodu zawieszenia) nie jest w stanie takie zdarzenie zakulomunikowac ;).

--
Marek

Data: 2013-03-30 13:16:18
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Doskonały przykład na to jak nie udało się napisać dobrze je¶li wierzyć opiniom ludzi używaj±cych go :-)

Pomijajac, ze kazdy inny tez. Skoro mieli rozne aplikacje (wysylanie esemesow, ksiazka asdresowa, budzik) to znaczy ze mieli system operayjny - bo inaczej aplikacje nie mialyby na czym dzialac.

To były składniki oprogramowania wbudowanego. Też nie udawało się pisać ich dobrze.

I to zarówno je¶li chodzi o jako¶ć jako tak± i je¶li chodzi o funcjonalno¶ć. Nadal w dziedzinie systemów mamy monopol

Data: 2013-03-30 14:04:33
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
[...]

Doskonały system. Aplikacje duzo lepiej dopracowane niz w androidzie. Wszystko dzialalo. Nie trzeba bylo szukac po necie dodatkow. Zewnetrzni dostawcy tez mogli dac swoje apki, skype, gg, irc...

No i postał lata przed androidem.

[...]

Serio? A po czym rozrozniasz wbudowane w system od nie wbudowane. Jesli jedne i drugie maja sluzyc podstawowym funkcjom - nap wybraniu numeru.

I to zarówno je¶li chodzi o jako¶ć jako tak± i je¶li chodzi o
funcjonalno¶ć. Nadal w dziedzinie systemów mamy monopol

Windows? :)

Data: 2013-03-30 15:11:54
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Jakby był taki doskonały to by nie przegrywał w opiniach z każdym mobilnym Windows jaki się pojawił.

No i postał lata przed androidem.

I co z tego ? Tak samo lata wcze¶niej powstał mobilny Windows albo PalmOS.

[...]

Po tym czy jest system. Producent napisał sobie trzy na krzyż moduły by sprzedawać. Tak czy siak badziewie: niestabilno¶ć, brak oczekiwanych funkcjonalno¶ci.

I to zarówno je¶li chodzi o jako¶ć jako tak± i je¶li chodzi o
funcjonalno¶ć. Nadal w dziedzinie systemów mamy monopol

Windows? :)

Android

Data: 2013-03-30 16:48:53
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik John Kołalsky napisał:

Jakby był taki doskonały to by nie przegrywał w opiniach z każdym
mobilnym Windows jaki się pojawił.

Mobilne windows pojawilo sie przed czy po symbianie?

No i postał lata przed androidem.

I co z tego ? Tak samo lata wcze¶niej powstał mobilny Windows albo PalmOS.

Ano to, ze mamy postep, narzucany glownie (nie)wyklorzystywanym hardware. A Nokia z Symbianem przespali moment, kiedy nalezalo isc z duchem czasu.

Wierzyli, ze takich klientow, jak ja - jest duzo wiecej. JAkich? Takich co pierdola szukanie aplikacji na zastepstwo, bo to co dostaja jest bardzo dobre.

Okazalo sie, ze wygralo jak zwykle - marnosc nad jakoscia. MA byc kolorowo i fajowo.

[...]

ROTFL. Musisz troche wyjsc z przedszkola i przestaniesz bzdety pisac.

Tak czy inaczej - co jest zlego w tym, ze napisali bardzo dobre moduly ksiazki telefonicznej, esemesow i dialera? Przeciez to podstawa dzwoneinia.

Tak czy siak badziewie: niestabilno¶ć,

Mialem 3 nokie różnych e przez wiele lat, jakby zsumowac to 10 nokiolat lekko. I pamiętam 2 zwisy telefonu. Takie, ze trzeba bylo wyjac baterię (raz) zrobic reset (dwa).

brak oczekiwanych
funkcjonalno¶ci.

JAkich? Dzwonic sie dalo, esemesowac tez. Bardzo wygodnie wszystko.

Dla bardziej wymagajacych nawet oper amini, skype, gg, fring, icq i jakies inne apki mozna sobie bylo uzywac.

I to zarówno je¶li chodzi o jako¶ć jako tak± i je¶li chodzi o
funcjonalno¶ć. Nadal w dziedzinie systemów mamy monopol

Windows? :)

Android

Niestety........................

A monopol szkodzi.

Kupie drugi telefon ajki wyjdzie z ubuntu czy co oni tam kombinuj± (pierwszy nie, pierwszy bedzie sredniodzialal)

Data: 2013-03-30 20:44:02
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Jasne, z twojego

Kupie drugi telefon ajki wyjdzie z ubuntu czy co oni tam kombinuj± (pierwszy nie, pierwszy bedzie sredniodzialal)

To taki Android tylko, że Ubuntu

Data: 2013-03-30 17:08:26
Autor: ALEX Alpha MR
Wersja Androida
Dnia Sat, 30 Mar 2013 15:11:54 +0100, John Kołalsky napisał(a):

UĹĽytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>

[...]

Doskonały przykład na to jak nie udało się napisać dobrze jeśli wierzyć
opiniom ludzi uĹĽywajÄ…cych go :-)

[...]

Jeszcze bardziej niszowym systemem niĹĽ Symbian.

No i postał lata przed androidem.

I co z tego ? Tak samo lata wcześniej powstał mobilny Windows albo PalmOS.

PalmOS tak, WM nie.

[...]

Po tym czy jest system. Producent napisał sobie trzy na krzyż moduły by sprzedawać. Tak czy siak badziewie: niestabilność, brak oczekiwanych funkcjonalności.

Przyznaj się: Symbiana nie widziałeś nawet na screenach.

I to zarówno jeśli chodzi o jakość jako taką i jeśli chodzi o
funcjonalność. Nadal w dziedzinie systemów mamy monopol

Windows? :)

Android

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-03-30 20:51:47
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

UĹĽytkownik "ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us>

[...]

O ile ? Ja tam widzę tylko tyle, że Windows trzeba było wybrać bo był na telefonach za które trzeba było zapłacić naprawdę konkretne pieniądze a Symbiana za bardzo nikt nic chciał mimo, że był bardziej dostępny.

No i postał lata przed androidem.

I co z tego ? Tak samo lata wcześniej powstał mobilny Windows albo PalmOS.

PalmOS tak, WM nie.

W 2002 pojawiła się kolejna, niepierwsza wersja mobilnego systemu Windows. To kiedy Ty ten Android datujesz ?

[...]

Czytaj co ludzie piszą a nie wymyślaj pierdoły. Na początku napisałem, że go nie używałem i dokładnie napisałem skąd wiem, że do d...y był. A powyższe nie jest o Symbianie tylko o telefonach bez systemu.

Data: 2013-03-31 15:14:19
Autor: ALEX Alpha MR
Wersja Androida
Dnia Sat, 30 Mar 2013 20:51:47 +0100, John Kołalsky napisał(a):

[...]

Skoro nikt nie chciał to jakim cudem się sprzedawał?

[...]

Android to świeży wynalazek, młodszy nawet niż iOS.

[...]

Nie, nie wiesz tego jaki był, skoro go nie używałeś.

Data: 2013-04-01 23:18:38
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Nie sprzedawał się, był rozdawany w cenie produktu

[...]

Sam więc widzisz, że mobilny Windows powstał lata temu przed nim.

Czytaj co ludzie piszą a nie wymyślaj pierdoły. Na początku napisałem, że go
nie używałem i dokładnie napisałem skąd wiem, że do d...y był.

Nie, nie wiesz tego jaki był, skoro go nie używałeś.

W ogĂłle mnie to nie interesuje.

Data: 2013-04-02 00:00:54
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik John Kołalsky napisał:

[symbian]

Skoro nikt nie chciał to jakim cudem się sprzedawał?

Nie sprzedawał się, był rozdawany w cenie produktu

To dokladnie jak teraz...

Android to świeży wynalazek, młodszy nawet niż iOS.

Sam więc widzisz, że mobilny Windows powstał lata temu przed nim.

zapomniales dodac: ...i stal sie popularniejszy niz symbian... ;)

Data: 2013-04-02 00:42:11
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Ale nie mówimy o teraz tylko o kiedyś. Wtedy żeby mieć Windows trzeba było kupić drogi telefon co się rzadko zdarzało.

Data: 2013-04-02 15:56:06
Autor: ALEX Alpha MR
Wersja Androida
Dnia Mon, 1 Apr 2013 23:18:38 +0200, John Kołalsky napisał(a):

[...]

Aniekiedy za darmo pewnie.

[...]

A Symbian przed WM i to jest pierwszy OS ze smartfonĂłw.

[...]

A plujesz na niego w ramach sportu zapewne.

Data: 2013-04-02 18:32:20
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

[...]

Więc mówię, że był rozdawany. Czy ktoś za niego chciał płacić za bardzo nie wiadomo bo nie taki wybór mu dawano.

Data: 2013-04-03 11:00:29
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Wersja Androida
Dnia 2013-04-02, o godz. 15:56:06
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> napisał(a):

> Sam więc widzisz, że mobilny Windows powstał lata temu przed nim.

A Symbian przed WM i to jest pierwszy OS ze smartfonów.

Guzik prawda. PalmOS był pierwszy. A drugi BlackBerryOS ;-)

PalmOS - marzec 1996
BlackBeryy - styczęń 1999

Zdrówko

Data: 2013-04-03 12:31:17
Autor: Waldek Godel
Wersja Androida
Dnia Wed, 3 Apr 2013 11:00:29 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

PalmOS - marzec 1996

to jest trzeci rodzaj prawdy - 2002

BlackBeryy - styczęń 1999

To jest trzeci rodzaj prawdy, 2003

Pierwszym systemem w smartfonie był Geos w 1996, póĽniej PockePC w 2001

Data: 2013-04-03 14:36:55
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Wersja Androida
Dnia 2013-04-03, o godz. 12:31:17
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

Dnia Wed, 3 Apr 2013 11:00:29 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> PalmOS - marzec 1996

to jest trzeci rodzaj prawdy - 2002

Jednak 1996 - wraz z wypuszczeniem Pilota 1000. A to że zaadaptowano go
póĽniej do telefonów nie znaczy że wcze¶niej nie istniał. Kyocera QCP
6035 to marzec 2001 roku. Miałem zreszt± takow± w swojej kolekcji
urz±dzeń z PalmOS.

> BlackBeryy - styczęń 1999

To jest trzeci rodzaj prawdy, 2003

Pierwszy model BlackBerry to pager 850. A pierwszy telefon (5810) to
marzec 2002. W 2003 wypuszczono pierwszy popularny 6210. A jakby
policzyć EPOC-a to zdecydowanie dłużej.

Pierwszym systemem w smartfonie był Geos w 1996, póĽniej PockePC w
2001

Zalezy co będziemy definiować  jako smartofon. A o GEOS-ie zapomniałem
faktycznie.

Zdrówko

Data: 2013-04-03 18:19:34
Autor: Waldek Godel
Wersja Androida
Dnia Wed, 3 Apr 2013 14:36:55 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

[...]

A jednak nie istniał jako soft do smartfona, bo o tym mowa. Choćby nie
umiał obsługiwać poł±czeń

Pierwszy model BlackBerry to pager 850. A pierwszy telefon (5810) to
marzec 2002. W 2003 wypuszczono pierwszy popularny 6210. A jakby
policzyć EPOC-a to zdecydowanie dłużej.

Przy czym elementarna logika już pokazuje, pager to nie telefon. Ani tym
bardziej smartfon.
Bardziej wyrafinowana logika (w któr± nie powinienem brn±ć, skoro już na
elementarnej była skucha) mówi, w oparciu o wiedzę, że pager nie miał
systemu, więc o Blackberry OS możemy mówić (z wielkim trudem) od
wspomnianego 2003 roku

Zalezy co będziemy definiować  jako smartofon. A o GEOS-ie zapomniałem
faktycznie.

Jak dla mnie to minimalnie co¶, co ma aplikacje i potrafi wykonywać
poł±czenia telefoniczne.  Ale ja to truskawki cukrem...

Data: 2013-04-04 08:14:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Wersja Androida
Dnia 2013-04-03, o godz. 18:19:34
> [...]

> takow± w swojej kolekcji urz±dzeń z PalmOS.

A jednak nie istniał jako soft do smartfona, bo o tym mowa. Choćby nie

Sam napisałe¶ że "telefoniczny" PalmOS to 2002 rok. To ta Kyocera rok
starsza nie umiała obsługiwać poł±czeń? Zaprawdę ciekawe...

No ale ja truskawki ¶mietan± bo cukru prawie nie używam...

Zdrówko

Data: 2013-04-05 10:20:32
Autor: Waldek Godel
Wersja Androida
Dnia Thu, 4 Apr 2013 08:14:07 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Sam napisałe¶ że "telefoniczny" PalmOS to 2002 rok. To ta Kyocera rok
starsza nie umiała obsługiwać poł±czeń? Zaprawdę ciekawe...

"The phone appears to have a dual-software nature, with the cellphone
firmware operating independently (though available through an interface)
from the Palm OS system."

Data: 2013-04-03 13:16:48
Autor: RadoslawF
Wersja Androida
Dnia 2013-04-03 11:00, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

[...]

W 96 ten system nie działał na smartofonie czy telefonie.
Wiem że był sprzedawany z telefonami Kyocera ale nie wiem
w którym roku.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-03 13:25:47
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Wersja Androida
Dnia 2013-04-03, o godz. 13:16:48
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

> BlackBeryy - styczęń 1999

W 96 ten system nie działał na smartofonie czy telefonie.
Wiem że był sprzedawany z telefonami Kyocera ale nie wiem
w którym roku.

Podobnie było z pierwszymi wersjami Symbiana ;-)

Zdrówko

Data: 2013-04-03 12:34:11
Autor: Waldek Godel
Wersja Androida
Dnia Wed, 3 Apr 2013 13:25:47 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Podobnie było z pierwszymi wersjami Symbiana ;-)

I znów trzeci rodzaj prawdy - Symbian nie ukazał się na żadnym urz±dzeniu
które nie było telefonem.
Pierwszym komercyjnym wcieleniem Symbiana była Nokia 7650

Data: 2013-04-03 21:38:38
Autor: Michal Tyrala
Wersja Androida
On Wed, 3 Apr 2013 13:25:47 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> Wiem że był sprzedawany z telefonami Kyocera ale nie wiem
> w którym roku.

 Podobnie było z pierwszymi wersjami Symbiana ;-)

Na Psiona toto się jeszcze EPOC nazywało ;-)
A potem nadejszła nokia i odstawiała zwyczajow± wioskę...

Data: 2013-04-03 22:45:01
Autor: Waldek Godel
Wersja Androida
Dnia Wed, 3 Apr 2013 21:38:38 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Na Psiona toto się jeszcze EPOC nazywało ;-)
A potem nadejszła nokia i odstawiała zwyczajow± wioskę...

Serio? A gdzie takie bajki wyczytałe¶? W Bravo Girl? --

Data: 2013-04-01 23:32:17
Autor: atm
Wersja Androida
On 2013-03-30 03:15, Mr. Misio wrote:
[...]

Co potrafili? Kalendarz, w ktorym nie bylo zadnych ustawien przypomnien?
Ktory trabil wczesniej przez minute a pozniej Nokia zlitowala sie i skrocila czas meczenia wspolpracownikow gdy wlasciciel telefonu wyszedl do kibla pozostawiajac telefon na biurku do 30 sek? Nie no rewelacja, szkoda, ze zaden z nokiowych deweloperow nigdy nie kupil sobie Palma... dowiedzialby sie co to ergonomia i customizacja przypomnien. System odlozonych przypomnien to w Nokii nastepna porazka. Przegladarka www? Chyba kazdy na dziendobry instaluje Opere i chwala jej za to ze jest, bo w nokiowym smietniku ciezko znalezc jakikolwiek zamiennik, nie mowiac juz o sensownym.
Sklep Nokii dla Symbiana to zenada gdzie ilosc appsow nabija sie trailerami filmow a aplikacje po ktoryms przeinstalowaniu systemu znikaja z listy zakupow, taka polityka.
Przestan wiec prosze zartowac odnosnie dopracowania Nokii.

Data: 2013-04-02 00:07:23
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik atm napisał:
On 2013-03-30 03:15, Mr. Misio wrote:
[...]

Niech sprawdze... Sprawdzam e52... e51... Stwierdzam: bredzisz.

Ktory trabil wczesniej przez minute a pozniej Nokia zlitowala sie i
skrocila czas meczenia wspolpracownikow gdy wlasciciel telefonu wyszedl
do kibla pozostawiajac telefon na biurku do 30 sek?

Rozumiem, ze optymalne jest 2 sek.

Bo widzisz, kiedys do kalendarza wpisywalo sie wazne rzeczy, a nie pierdoly.

Do tego kalendarz i przypominacze maja sluzyc wlascicielowi a nie jego wspolpracownikom.

Nie no rewelacja,
szkoda, ze zaden z nokiowych deweloperow nigdy nie kupil sobie Palma...

Szkoda, ze zaden z Androidowych developerow nie kupil sobie Symbiana...

dowiedzialby sie co to ergonomia i customizacja przypomnien.

....no wlasnie... dowiedzieliby sie, ze lepsza dobra ergonomia niz nadmiar opcji w kustomizacji...

System
odlozonych przypomnien to w Nokii nastepna porazka.

A co to? Widac przez XX lat nie musialem tego uzyc.

Przegladarka www?
Chyba kazdy na dziendobry instaluje Opere i chwala jej za to ze jest, bo
w nokiowym smietniku ciezko znalezc jakikolwiek zamiennik, nie mowiac
juz o sensownym.

Zwlaszcza ze przegladanie weba na mikro-ekranie to meczarnia. Malo kto tego uzywal.

Sklep Nokii dla Symbiana to zenada gdzie ilosc appsow nabija sie
trailerami filmow a aplikacje po ktoryms przeinstalowaniu systemu
znikaja z listy zakupow, taka polityka.

Nie wiem, nie korzystalem, nie interesowaly mnie gierki java...

Przestan wiec prosze zartowac odnosnie dopracowania Nokii.

Zaraz po tym, jak Android osiagnie w ergonomii to co Symbian kiedys.

Data: 2013-04-02 09:02:55
Autor: atm
Wersja Androida
On 2013-04-02 00:07, Mr. Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:
On 2013-03-30 03:15, Mr. Misio wrote:
[...]

Twoje odpowiedzi to klasyka Applefana.
Wczesniej juz przerabialismy tez jaki bubel kupiles; osobiscie wstydzilbym sie caly czas obnosic sie z tym, ze nie poswiecilem chocby minimalnej ilosci czasu przed zakupem na zapoznanie sie z opiniami o danym urzadzeniu.

Data: 2013-04-02 13:01:16
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik atm napisał:

[...]

Ciekawe... W sumie pierwsza nokie e50 kupilem bez rozeznania sie z opiniami, decyzja zapadla w saloniku, i jakos nie nadepnalem na mine. Dostalem od kopa dzialajacy wszystkomajacy telefon :]

Data: 2013-04-02 13:37:41
Autor: marfi
Wersja Androida
W dniu 2013-04-02 13:01, Mr. Misio pisze:
Użytkownik atm napisał:

[...]

   I zmieniłe¶ go na telefon z Androidem aby się umartwiać ???
Wróć do Nokii albo kup normalny telefon z Androidem i skończ to biadolenie.

--
marfi

Data: 2013-04-02 19:44:38
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik atm napisał:

[...]

Bo co? Bo przeszkadz to, ze taki jak ja nie pada na kolana przed androidem tylko bezczelnie odslania jego wady slepcom-weyznawcom? :)

Data: 2013-04-02 20:17:55
Autor: marfi
Wersja Androida
Użytkownik atm napisał:

[...]

   Czyli jednak Android sprawia Ci przyjemno¶ć tyle, że perwersyjn± :)

   Używam sporadycznie chińskiego smartfona z Androidem ale jako "telefonu" użyłem go chyba 2 albo 3 razy :) Użyję go znowu jako "telefon" gdy będę potrzebował nagrywać rozmowę.

   Do rozmów używam "normalnego" telefonu co również Tobie proponuję.

--
marfi

Data: 2013-04-03 01:43:06
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Użytkownik marfi napisał:

   Czyli jednak Android sprawia Ci przyjemno¶ć tyle, że perwersyjn± :)

wlasciwie racja, nie zgadzam sie jedynie z "przyjemno¶ć" ;)

[...]

Alez ja szybko sie ewakuowalem do e52 :)

Teraz narzekam tylko poznajac "zalety" androida na drugim numerze (backupowym, ze tak powiem, i do testow).

;)

Data: 2013-03-26 20:38:17
Autor: John Kołalsky
Wersja Androida

Użytkownik "destrojer" <destrojer@w.pl>

Ważne że jest możliwo¶ć wyboru... I ta mnogo¶ć programów to chyba jedyna zaleta Andka.

Dochodzimy do problemu: czy grzebanie w ¶mietniku w celu znalezienia jednej dobrej rzeczy jest dobra.

Ale o co chodzi ? Rynek taki jest, że różne programy s±. Jak dla mnie większym problemem jest, że te programy zwykle zagrażaj± mojemu bezpieczeństwu.

Data: 2013-03-12 12:54:58
Autor: atm
Wersja Androida
On 2013-03-12 12:36, Trybun wrote:
[...]

A to taki problem wylaczyc automatyczne dodawanie skrotow?

Data: 2013-03-12 13:07:01
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-12 12:54, atm pisze:
On 2013-03-12 12:36, Trybun wrote:
[...]

Pewnie jest tam gdzie¶ taka opcja, ja na razie nawet jej nie szukałem,

Data: 2013-03-12 14:23:51
Autor: Chris
Wersja Androida
Trybun nabazgrał(a):

On 2013-03-12 12:36, Trybun wrote:
[...]

Takie to trudne ??

http://img855.imageshack.us/img855/5159/screenshot2013031214182.jpg

Data: 2013-03-12 15:26:03
Autor: Mr. Misio
Wersja Androida
Trybun nabazgrał(a):

On 2013-03-12 12:36, Trybun wrote:
[...]

Ano trudne, a trudnosc polega na tym, ze trzeba marnowac czas na klikanie po opcjach :]

Data: 2013-03-13 15:08:51
Autor: Trybun
Wersja Androida
W dniu 2013-03-12 14:23, Chris pisze:
[...]

Ależ sk±d, ale jako¶ nie wpadłem na to żeby usuwać je systemowo..
A tak nawiasem - trochę na wprost zaliczyłem to na plus Andkowi nr 4, starsze wersje również dodaj± skróty, różnica jest tylko taka że w starszych jest ona opcjonalnie wył±czona a w czwórce wł±czona.

Data: 2013-03-12 18:33:19
Autor: Budzik
Wersja Androida
[...]

To ładny mi plus.... :)