Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Wersja cargo vs pasażerska - jak to jest ?

Wersja cargo vs pasażerska - jak to jest ?

Data: 2009-03-17 19:24:49
Autor: PL(N)umber_One
Wersja cargo vs pasażerska - jak to jest ?
Witam
Ciekawi mnie, czy w trakcie eksploatacji danego samolotu, dokonuje się "przezbrojenia" z wersji cargo na pasażerską i vv. Czy tez praktycznie jest tak,  że samolot oddany np. w wersji cargo, służy w niej dożywotnio?
PP

--


Data: 2009-03-17 19:57:49
Autor: --=JJay=--
Wersja cargo vs pasażerska - jak to jest ?
PL(N)umber_One pisze:
Witam
Ciekawi mnie, czy w trakcie eksploatacji danego samolotu, dokonuje się "przezbrojenia" z wersji cargo na pasażerską i vv. Czy tez praktycznie jest tak,  że samolot oddany np. w wersji cargo, służy w niej dożywotnio?

Różnie to bywa, ale generalnie jeśli samolot od nowości jest w konfiguracji cargo to raczej już tak zostaje do końca. Natomiast całkiem często zdarza się, że samolot, który latał jako pasażerski kończy swoją karierę  zmodyfikowany na cargo. Są też samoloty, które pełnią obie funkcje na raz, bądź to dla tego, że mają część pokładu przystosowaną dla pasażerów a część do cargo (np 757 Astraeusa, który latał w zeszlym roku dla Air Italy Polska) bądź też dla tego, że maja kabine pasażerską umożliwiającą szybką zmianę konfiguracji na cargo, np fotele na specjalnych paletach.

Pozdrawiam
--
-- =JJay=--
www.aeroklub.deblin.pl, www.klubkm.pl, moje zdjęcia na airliners.net - http://tiny.pl/rcwl
"Nie dyskutuj z debilem bo najpierw ściągnie cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem"

Data: 2009-03-18 16:45:28
Autor: Wojtek
Wersja cargo vs pasażerska - jak to jest ?
zobacz samoloty:
SAAB 340 QC (quick change), zmiana konfiguracji zajmuje 2h
B737 (używany był przez Europe Air Post), fotele na paletach


Użytkownik "-- =JJay=-- " <jjay@NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpovbr$k5a$1inews.gazeta.pl...
PL(N)umber_One pisze:
Witam
Ciekawi mnie, czy w trakcie eksploatacji danego samolotu, dokonuje się "przezbrojenia" z wersji cargo na pasażerską i vv. Czy tez praktycznie jest tak,  że samolot oddany np. w wersji cargo, służy w niej dożywotnio?

Różnie to bywa, ale generalnie jeśli samolot od nowości jest w konfiguracji cargo to raczej już tak zostaje do końca. Natomiast całkiem często zdarza się, że samolot, który latał jako pasażerski kończy swoją karierę  zmodyfikowany na cargo. Są też samoloty, które pełnią obie funkcje na raz, bądź to dla tego, że mają część pokładu przystosowaną dla pasażerów a część do cargo (np 757 Astraeusa, który latał w zeszlym roku dla Air Italy Polska) bądź też dla tego, że maja kabine pasażerską umożliwiającą szybką zmianę konfiguracji na cargo, np fotele na specjalnych paletach.

Pozdrawiam
-- -- =JJay=--
www.aeroklub.deblin.pl, www.klubkm.pl, moje zdjęcia na airliners.net - http://tiny.pl/rcwl
"Nie dyskutuj z debilem bo najpierw ściągnie cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem"

Wersja cargo vs pasażerska - jak to jest ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona