"Wersja przecieku z kancelarii legła w gruzach".

Data: 2010-03-12 09:22:10
Autor: Piotr
"Wersja przecieku z kancelarii legła w gruzach".

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości

Sekuła: przecieku nie było z kancelarii premiera

Sekuła ocenił, że po przesłuchaniu szefa CBA, jak i po analizie dokumentów oraz zeznań świadków jest głęboko przekonany, iż "już dawno legła w gruzach" wersja zakładająca, że źródłem przecieku o działaniach CBA w sprawie tzw. afery hazardowej była kancelaria premiera.

To nie sa oceny matołku, tylko recytacje tekstów, napisanych Rosołem.
Piotr

"Wersja przecieku z kancelarii legła w gruzach".