Weryfikacja aktualności decyzji administrac yjnej w danym dniu

Data: 2010-12-06 22:45:28
Autor: tomek
Weryfikacja aktualności decyzji administrac yjnej w danym dniu
Sprawa nie jest związana ściśle z podatkami, ale ordynacja może mieć zastosowanie jeśli dostanę karę pieniężną - więc piszę na .podatki :-)

Czy jest jakaś możliwość wiarygodnego sprawdzenia w danym dniu, czy firma posiada aktualną na ten dzień decyzję administracyjną?

Pytanie się ludzi w tej firmie albo telefon do odpowiedniego urzędnika nie zapewniają 100% pewności, więc zastanawiam się czy i w jaki sposób da się całkowicie uniknąć rosyjskiej ruletki.

--
Tomek

Data: 2010-12-06 23:17:52
Autor: ąćęłńóśźż
Weryfikacja aktualności decyzji administracyjnej w danym dniu
A czy ktoĹ› rozumie to zdanie??

-- -- -

Data: 2010-12-07 00:03:14
Autor: tomek
Weryfikacja aktualności decyzji administ racyjnej w danym dniu
On 06.12.2010 23:17, ąćęłńóśźż wrote:
A czy ktoĹ› rozumie to zdanie??

-- -- -

| czy firma posiada aktualną na ten dzień decyzję administracyjną?

A czemu odpowiadasz moim pytaniem na swoje?

--
Tomek

Data: 2010-12-07 00:19:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Weryfikacja aktualno¶ci decyzji admini stracyjnej w danym dniu
Hello tomek,

Tuesday, December 7, 2010, 12:03:14 AM, you wrote:

A czy kto¶ rozumie to zdanie??

-- -- -

| czy firma posiada aktualn± na ten dzień decyzję administracyjn±?

A czemu odpowiadasz moim pytaniem na swoje?

On pyta a nie odpowiada. Bo zdanie jest niezrozumiale. Jak± decyzję
administracyjn±? W jakiej sprawie?

--
Best regards,

Data: 2010-12-06 17:54:06
Autor: witek
On 12/6/2010 5:19 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]

A czemu odpowiadasz moim pytaniem na swoje?

On pyta a nie odpowiada. Bo zdanie jest niezrozumiale. Jak± decyzję

odpowiada sie zwykle pod spodem a nie na gorze. st±d ta zaczepka.
pewna grupa jest tu niewyuczalna i tak już musi być. nie sami geniusze rodz± sie na ¶wiecie.

pewnie mu chodzi o jak±¶ decyzję w jakiej¶ sprawie, ktoraż to ewentualnie mogła zostać cofnięta, z jakiego¶ powodu, ale na papierku z decyzj± niestety napisane to to nie będzie.
tak wła¶nie wtopiłem kasę o dewelopera, który pozwolenie na budowę miał.
Ale decyzję o cofnięciu decyzji o pozwolenie na budowę też miał, tylko się nikomu nie chwalił.

Ale masz racje, ze fajnie byłoby jakby napisał o co chodzi.

Data: 2010-12-07 08:26:13
Autor: cef
witek wrote:

odpowiada sie zwykle pod spodem a nie na gorze. st±d ta zaczepka.
pewna grupa jest tu niewyuczalna i tak już musi być. nie sami geniusze
rodz± sie na ¶wiecie.

Eeee tam. Nie chodzi o ułomno¶ć umysłow±, tylko raczej o chęć
wyróżnienia się, kosztem dyskusji. Wiele razy miałem ciekawe informacje dla pytaj±cego,
ale potem rezygnowałem, bo to było kłopotliwe ci±ć i przemieszczać cytaty.

Data: 2010-12-07 12:18:51
Autor: tomek
On 07.12.2010 00:54, witek wrote:

[...]

Faktycznie Ľle to napisałem, chodziło mi o to o czym pisze witek - chcę wiedzieć czy na dzień 7/10/2010 decyzja nr 12/2005/C/3/REW wydana dla firmy ALFA Jan Kowalski nadal obowi±zuje i ma konkretn± tre¶ć, czy może została już uchylona albo jej tre¶ć została zmieniona.

--
Tomek

Weryfikacja aktualności decyzji administrac yjnej w danym dniu