Weryfikacja przebiegu - Fiat Marea. Pomo?e kto??

Data: 2011-02-21 23:51:12
Autor: Staszek Sosenko
Weryfikacja przebiegu - Fiat Marea. Pomo?e kto??
Cześć.

Czy ktoś z szanownych Grupowiczów jest na tyle wpływowym człowiekiem, że mógłby zweryfikować po numerze VIN przebieg, a raczej historię serwisową samochodu jak w temacie? Rocznik '99, wersja 1.9 TD, kraj pochodzenia: Włochy. Byłem w ASO Viamot w Krakowie i tam mi powiedzieli, że to niemożliwe, ale już kiedyś powiedziano mi to samo w ASO Seata, a panu po prostu nie chciało się podzielić ze mną tą sekretną wiedzą (sprawdziłem gdzie indziej). Jeśli i w tym przypadku ktoś jest w stanie mi pomóc - numer prześlę na priv.

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-02-22 00:59:07
Autor: Michał Gut
Weryfikacja przebiegu - Fiat Marea. Pomo?e kto??
nie dowiuesz sie niczego.
jedyne co uzyskasz to co bylo wymienione na gwarancjiw tym aucie.
zadnych przebiegow ani nic z tych rtzczy. przerabialem to. nie ma dostewpu do takich danych.
natomiast marea z 99 chyba ma obd2 i sprawdz czy fiat ecu scan ja obsluguje. tam dojdziesz przebiegu po odometrze (rprzebieg wyliczony przez ecu) lub po czasie pracy airbagu

Weryfikacja przebiegu - Fiat Marea. Pomo?e kto??