Weryfikacja przebiegu grupa VAG

Data: 2010-07-16 14:49:10
Autor: radekp@konto.pl
Weryfikacja przebiegu grupa VAG
Fri, 16 Jul 2010 10:37:27 +0200, w
<4c401a48$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>, krzysiek82 <saab@user.pl>
napisał(-a):

I teraz pytanie czy w ECU aut z grupy VAG zapisywany jest gdzieś przebieg? (coś na wzór hodometru który występuje we fiatach)

Zapisywany jest w komputerze centralnym VAG przy każdej wizycie w ASO.

Data: 2010-07-16 15:06:36
Autor: krzysiek82
radekp@konto.pl pisze:
Zapisywany jest w komputerze centralnym VAG przy każdej wizycie w ASO.

Ja szukam auta jeszcze z silnikiem starej konstrukcji nie PD a takich już nikt raczej w aso nie serwisuje.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-16 22:56:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-16 15:06, krzysiek82 pisze:
radekp@konto.pl pisze:
Zapisywany jest w komputerze centralnym VAG przy każdej wizycie w ASO.

Ja szukam auta jeszcze z silnikiem starej konstrukcji nie PD a takich
już nikt raczej w aso nie serwisuje.

To zgodnie z opinią grupy, skup się na stanie technicznym (i jego dokładnym sprawdzeniu), a nie na przebiegu.
Tym bardziej, że jeśli to starszy diesel, to co Ci za różnica czy będzie miał 400 czy 500kkm.
Ale coś mi się wydaje, że liczysz na znalezienie auta, które będzie miało (jednocześnie):
1 - 10 lat
2 - góra 200kkm
3 - cenę taką, że po sprowadzeniu i opłatach, nie będzie drożej niż w Polsce. Jeśli się nie mylę, to się na 99,999% przeliczysz.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Weryfikacja przebiegu grupa VAG