Weryfikacja przebiegu grupa VAG

Data: 2010-07-17 22:29:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
Weryfikacja przebiegu grupa VAG

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c401a48$0$17106$65785112news.neostrada.pl...

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi jakim ewentualnie interfejsem się do nich dobrać?

Ty nie inwestuj w interfejsy, flaszki dla ASO itd tylko podjedz do rzetelnego mechanika i niech Ci sprawdzi stan techniczny auta. Na chuj Ci grzebać w przebiegach, ktore i tak gówno Ci dadzą, bo mozesz mieć zajechane auto z przebiegiem 50-100kkm tak samo jak porządne z przebiegiem 300+ kkm.

Przebieg jest sprawą wtórną, bo największą wadą używanego auta jest jego poprzeni wlasciciel, a nie przebieg jako taki.

ps. w Polsce chyba nigdy nie będzie normalnie i zawsze będzie sie załatwiać sprawy od dupy strony.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-07-19 09:41:58
Autor: krzysiek82
Kuba (aka cita) pisze:
ps. w Polsce chyba nigdy nie będzie normalnie i zawsze będzie sie załatwiać sprawy od dupy strony.

Nie lubię być oszukiwany, poza tym przebieg jest dla mnie bardzo ważny, nie ze względu na silnik czy skrzynie a na karoserię. Fakt nie ma dla mnie większego znaczenia czy auto przejechało 200 czy 300tyś, ale jeśli na liczniku będzie 250 a realnie 700tyś km to już oznacza, znacznie niższą wartość pojazdu. I dlatego chciałem się ustrzec przed takim przypadkiem. Zdecydowałem się jednak na fiata stilo, mam examiner i bez problemu mogę dostać się do przebiegu zapisanego w ECU (ciężko jest tam namieszać trzeba się znać i to mało nie kosztuje, dlatego cofacze dotykają się tylko do liczników)

Dla przykładu oglądałem ze znajomym dwa auta dla niego. Każde 2003 rok
na liczniku 170-200tyś km. W jednym hodometr wskazał 240tyś w coś ok 390tyś (i nie ma się co dziwić bo auto jeździło na taxi o czym świadczyły ciemniejsze punkty na karoserii. (po naklejkach)

Reasumując interesuje mnie stan techniczny który sobie sam zweryfikuje znając przypadłości danego modelu, ale przebieg też ma pewne znaczenie.

--
krzysiek82

Weryfikacja przebiegu grupa VAG