Weryfikator - zacznij od siebie

Data: 2016-05-05 16:03:52
Autor: Pajdak
Weryfikator - zacznij od siebie
http://tinyurl.com/veryficator

Powinien zostać powołany Instytut Wolności Nauki, który weryfikowałby negatywne decyzje, odnoszące się do nadawania stopni i tytułów naukowych, tam gdzie nie ma merytorycznych, a są pozamerytoryczne przesłanki - powiedział Jarosław Kaczyński w poniedziałek podczas przemówienia z okazji Dnia Flagi."

A tymczasem:

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/jaroslaw-kaczynski-mam-nielegalna-mature_208394.html

Prawdopodobnie nielegalnie skończyłem 11. klasę i zdałem maturę, a potem poszedłem na studia - wyjawił Jarosław Kaczyński (62 l.) w swojej książce "Polska naszych marzeń". - Mam prawdopodobnie legalnie skończone tylko 9 klas - stwierdził szef PiS."

Otóż zdarzyło mi się nie zdać z 10. do 11. klasy i mimo to wylądowałem w ostatniej klasie, a następnie po odkręceniu tego znalazłem się w liceum na Woli. Zdaje się więc, że prawdopodobnie nielegalnie skończyłem 11. klasę i zdałem maturę, a potem poszedłem na studia" - pisze Jarosław Kaczyński."

Tatuś załatwił.

--
Lepudruk

Weryfikator - zacznij od siebie