Wesele za milion!

Data: 2016-01-06 20:47:07
Autor: Ikselka
Wesele za milion!
http://pikio.pl/obchody-30-lecia-tk-beda-kosztowac-milion-zl-krolewski-jadlospis/
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie
zrobić porządek! Stąd cały ten ryk i wycie postkomuny.
Kolonko forever: https://youtu.be/EJXUY3M_HPk
Kolonko Mówi Jak Jest. Tak trzymać, Max!

Data: 2016-01-06 21:30:29
Autor: Piotr Rezmer
Wesele za milion!
W dniu 2016-01-06 o 20:47, Ikselka pisze:
http://pikio.pl/obchody-30-lecia-tk-beda-kosztowac-milion-zl-krolewski-jadlospis/

Na głowę (gościa) wychodzi wychodzi około 3700 zł. Biorąc pod uwagę że będą tam władze państwowe (czyli np. dochodzi ochrona), to może wcale nie jest tak dużo. Choć fakt, że nie potrzebujemy tak wielkiej imprezy na 200 osób.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-01-06 21:32:29
Autor: u2
Wesele za milion!
W dniu 2016-01-06 o 21:30, Piotr Rezmer pisze:
[...]

te rezmuś to ochrana tysz bedzie zarla osmiorniczki ?:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-06 21:41:06
Autor: Piotr Rezmer
Wesele za milion!
W dniu 2016-01-06 o 21:32, u2 pisze:

te rezmuś to ochrana tysz bedzie zarla osmiorniczki ?:)))))

Myślę, że jedzenie to pewnie 10-20% kosztów. A poza tym nie liczy się co podajesz ale jak podajesz. Ośmiorniczki kupisz w Biedronce. Płacisz krocie za ich porządne przygotowanie. Do tego dochodzą koszty hotelu, pewnie wyższe niż normalnie, bo trzeba zabezpieczyć część albo cały obiekt.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-01-07 14:22:32
Autor: Ikselka
Wesele za milion!
Dnia Wed, 6 Jan 2016 21:41:06 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

W dniu 2016-01-06 o 21:32, u2 pisze:

te rezmuś to ochrana tysz bedzie zarla osmiorniczki ?:)))))

Myślę, że jedzenie to pewnie 10-20% kosztów.

Owszem. Reszta to przekręt - panowie podzielą się pieniędzmi.

Data: 2016-01-07 19:28:18
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu środa, 6 stycznia 2016 21:40:50 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
> [...]

Myślę, że jedzenie to pewnie 10-20% kosztów. A poza tym nie liczy się co podajesz ale jak podajesz. Ośmiorniczki kupisz w Biedronce.

bardzo dawno temu kupiłem piwo w bidronce. za złotówkę.
nie dało się tego wypić.
raczej kupią w kauflandzie:)

Płacisz krocie za ich porządne przygotowanie. Do tego dochodzą koszty hotelu,

dobra, skoro pić będą, to faktycznie, przespać się też gdzieś trzeba.
razem niech będzie 600 zł/osobę.

pewnie wyższe niż normalnie, bo trzeba zabezpieczyć część albo cały obiekt.

niech wybiorą taki, który pomieści mniej więcej tyle osób,
ile będzie nocowało. to chyba dość logiczne.
chyba, że nocuje 100 osób, a wybieramy z zabezpieczeniem hotel 1000-osobowy. to też logiczne - tylko że z innej strony;
po prostu pustostany są bardzo drogie, choć tak naprawdę przecież nic nie kosztują:)

jacek

Data: 2016-01-07 19:11:39
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu środa, 6 stycznia 2016 21:33:11 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> na 200 osób.

te rezmuś to ochrana tysz bedzie zarla osmiorniczki ?:)))))

łe tam, ośmiorniczki. małże od razu. z perłami:)

pozdrawiam,
jacek

Data: 2016-01-07 14:21:59
Autor: Ikselka
Wesele za milion!
Dnia Wed, 6 Jan 2016 21:30:29 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

[...]

Pytam, CZY W OGÓLE potrzebujemy! - istnienia i czczenia czegoś, co powstało
za krwawej komuny! - vide link w sygnaturce.

Data: 2016-01-07 16:44:49
Autor: bartekltg
Wesele za milion!
On 07.01.2016 14:21, Ikselka wrote:
[...]

na 200 osĂłb.

Pytam, CZY W OGÓLE potrzebujemy! - istnienia i czczenia czegoś, co powstało
za krwawej komuny! - vide link w sygnaturce.

Ty jednak tępa dzida jesteś:(

Powołanie trybunału było jednym z "tez" Solidarności.

http://www.solidarnosc.org.pl/images/files/I-KZD-uchwala-programowa.pdf
Teza 23 punkt 4.

TEZA 23 — System musi gwarantować podstawowe wolności obywatelskie,
respektować zasady równości wobec prawa wszystkich obywateli i wszystkich
instytucji Ĺźycia publicznego.
Wymaga to:
4. Powołanie niezawisłego Trybunału Konstytucyjnego (albo też odpowiedniej
Izby Sądu Najwyższego), którego zadaniem będzie orzekanie o zgodności
ustaw z Konstytucją oraz zgodności aktów niższego rzędu z ustawami.
Badaniu powinna podlegać również zgodność prawa wewnętrznego z
ratyfikowanymi konwencjami i Międzynarodowymi Paktami Praw.

Program NSZZ Solidarność uchwalony przez I Krajowy Zjazd Delegatów.
Ten sam dokument, w którym jest "21 Postulatów Gdańskiego MKS".

No, chyba, ze wg ciebie to teĹź komuchy.

bartekltg

Data: 2016-01-07 20:02:43
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 16:44:50 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

> Pytam, CZY W OGÓLE potrzebujemy! - istnienia i czczenia czegoś, co powstało
> za krwawej komuny! - vide link w sygnaturce.

Ty jednak tępa dzida jesteś:(

Powołanie trybunału było jednym z "tez" Solidarności.

podobnie jak jedną z tez "Solidarności" - zauważ przesunięcie nawiasów -
było rozwiązanie rządu Olszewskiego, aby ubeckich kryć kolesiów.
po prostu różne są solidarności - i te wielką i mała literą pisane.
[...]

zauważ proszę, Bartku, że na wstępie masz zapisane "niezawisłego"..
ten trybunał nie jest niezawisły, tak jak nie będzie niezawisły
pod względem politycznym zdominowany przez sędziów PIS-owskich.
jednakże trybunał peowski nie jest niezawisły nie tylko politycznie,
bo to każdy wie, ale też narodowościowo, bo jest na posłudze
niezwykłych sprzedawczyków Narodu Polskiego.

jacek

Data: 2016-01-07 21:28:54
Autor: Ikselka
Wesele za milion!
Dnia Thu, 7 Jan 2016 16:44:49 +0100, bartekltg napisał(a):

[...]

instytucji życia publicznego.
[...]

No, chyba, ze wg ciebie to też komuchy.

A niby kogo, jak nie czerwonych komuszych sędziów, posadzili wtedy w TK? -
i od tej pory tylko tacy tam zasiadali!

Zamiast tępo słuchać propagandy, posłuchaj Maksa Kolonko - on ci
wyjaśni,osiołku:
https://youtu.be/EJXUY3M_HPk

Data: 2016-01-09 23:21:46
Autor: Kviat
Wesele za milion!
W dniu 2016-01-07 o 21:28, Ikselka pisze:
[...]

Ty to dopiero masz ubecką mentalność... waszego zakłamania i hipokryzji nic nie przebije. Tu masz przykład kto u was zasiada, o reszcie tej menażerii nie wspominając.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Piotrowicz_%28polityk%29

  Od 1978 należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotnicznej[1]. Był członkiem egzekutywy PZPR w Prokuraturze Wojewódzkiej i Rejonowej w Krośnie[2]. W stanie wojennym był autorem aktu oskarżenia przeciwko działaczowi opozycji Antoniemu Pikulowi oskarżonemu o kolportaż wydawnictw drugiego obiegu[3]. Po upublicznieniu tej sprawy w 2013 Stanisław Piotrowicz stwierdził, że dążył do umorzenia tego postępowania[1]. W 1983 został odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi[4].

  Zdobył rozgłos medialny, ogłaszając w 2001 na konferencji prasowej o powodach umorzenia śledztwa w sprawie molestowania małoletnich przez proboszcza parafii w Tylawie. Ta decyzja została uchylona przez prokuratora Prokuratury Okręgowej w Krośnie, a w 2004 duchowny został prawomocnie skazany[5].

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-01-09 15:20:07
Autor: donek999bronek
Wesele za milion!
Data: 2016-01-29 00:53:22
Autor: ikka
Wesele za milion!
[...]

obywateli i wszystkich instytucji życia publicznego. Wymaga to:
[...]

No to żebyś już nie ulegała propagandzie szerzonej przez tępego
sprzedawcę futer:
http://blogobywatelskiegorozwoju.pl/kto-wybieral-sedziow-trybunalu-konstytucyjnego/

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

Data: 2016-01-07 15:08:28
Autor: donek999bronek
Wesele za milion!
użytkownik Piotr Rezmer napisał:
W dniu 2016-01-06 o 20:47, Ikselka pisze:
> http://pikio.pl/obchody-30-lecia-tk-beda-kosztowac-milion-zl-krolewski-jadlospis/

Na głowę (gościa) wychodzi wychodzi około 3700 zł.

Przyczłap jesteś.

    Własne pieniądze, na własne potrzeby

    Własne pieniądze, na cudze potrzeby

    Cudze pieniądze, na własne potrzeby.

    Cudze pieniądze, na cudze potrzeby http://tuudi.net/2010/07/04/4-sposoby-wydawania-pieniedzy/

A ja sobie kurwa nie życzę wydawania moich pieniędzy i to
 w kwocie 3700 na żydoubeka.

Data: 2016-01-07 21:08:54
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu piątek, 8 stycznia 2016 00:08:29 UTC+1 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
> [...]

A ja sobie kurwa nie życzę wydawania moich pieniędzy i to

że Ty donek, czy ja, sobie tego nie życzymy,
to naprawdę ich mało obchodzi.
co do punktu 2 i 3 sentencji, które cytujesz,
to naprawdę w wielu przypadkach tak nie jest.

zazwyczaj kupując prezent, sporo osób kupi dobry
i nie ze względu "zastaw się a postaw się", lecz
dlatego, że wręczenie takiego prezentu daje im
największe szczęście, bo ktoś jest szczęśliwy.
jednocześnie nie może być tak, gdy wręczany
prezent jest za drogi na naszą kieszeń,
bo wówczas ten nadwysiłek z naszej strony
skutkuje nieodczuwaniem przez nas zadowolenia
i prezent staje się jakby mało serdeczny.
i co może dziwne, strona obdarowywana,
też w jakiś sposób to odczuwa. i nie bardzo
wówczas może cieszyć się takim nadwyrężonym prezentem.

po drugie, jeśli dajemy komuś jakiś prezent,
nie żonie, córce czy synowi, bo inna jakby kategoria,
musimy uważać, aby nie dać takiego, na jaki dana osoba
nie bardzo może sobie pozwolić w stosunku do nas,
chyba że sytuacja materialna jest na tyle różna,
że prezent jest darowizną i wiemy, że obdarowana osoba
doskonale to rozumie i ceni sobie będąc w danym położeniu.

tak mają się sprawy u normalnych ludzi.
nawet nie mówię, że jest to normą.
choć jest, a przynajmniej powinno być, normalne.

co do 3 punktu, to może odpowiem później,
bo właśnie nalałem sobie wina, oczywiście z własnych winogron
i chcę na ten czas podelektować się kilkoma minutami spokoju.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2016-01-07 21:47:19
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu piątek, 8 stycznia 2016 00:08:29 UTC+1 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
> [...]

na wstępie przepraszam: nie było to wino gronowe,
ale malinowe, więc nie wiadomo czy całkiem
zasługuje na to określenie, choć też przecież własne.

wracając do punktu 3.
zawsze, ale to zawsze martwię się, czy kogoś na to stać,
pomijając sytuacje, też całkiem nie sporadyczne, gdy wiem,
że kogoś na to stać.
jednakże zawsze, ale to zawsze, gdy to ja mam wybór,
wybiorę danie jak najtańsze i mi smakujące,
kiedy wiem, że ktoś za mnie będzie uiszczał
rachunek. nie staram się wówczas popróbować nadzwyczajnych
smaków czy zestawień, staram się nie narażać go na koszty,
choćby go było na to stać, ale nie do końca byłby zadowolony.
i naprawdę nawet nic tu nie trzeba kombinować; po prostu
takie sprawy się jakby od razu z samego siebie wie. normalka.

wiem, że u was, młodzieży, to często jest inaczej;
jeśli macie okazję wybieracie najdroższe danie.
cóż powiedzieć. może i w domu nauczono was,
byście byli nader kulturalni, może nauczono,
że gojów trzeba wykorzystywać, może nauczono,
że ludzie naiwni, to głupcy,
może wam wmówiono, że grabie zawsze do siebie grabią.

jednak nie wszystkie dzieci, nie ze wszystkich domów
zostały tak jak wy niewychowane, choć także są niewychowane.

pozdrawiam donku i dzięki za te przykłady rozwijające,
jacek

Data: 2016-01-07 19:08:36
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu środa, 6 stycznia 2016 21:30:14 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
> [...]

Na głowę (gościa) wychodzi wychodzi około 3700 zł. Biorąc pod uwagę że będą tam władze państwowe (czyli np. dochodzi ochrona), to może wcale nie jest tak dużo. Choć fakt, że nie potrzebujemy tak wielkiej imprezy na 200 osób.

co Ty Piotruś tu opowiadasz?
majątek po Panu Kulczyku odziedziczyłeś?
e, chyba specjalnie się tak droczysz.

jacek

Data: 2016-01-09 13:32:40
Autor: Piotr Rezmer
Wesele za milion!
W dniu 2016-01-08 o 04:08, jsen@op.pl pisze:

co Ty Piotruś tu opowiadasz?
majątek po Panu Kulczyku odziedziczyłeś?
e, chyba specjalnie się tak droczysz.

Ostatnio słyszałem że głupia studniówka to koszt około 600 zł na osobę i to bez noclegu i transportu. Dlatego kwota 3700 zł jakoś nie robi na mnie dużego wrażenia.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-01-12 15:19:45
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu sobota, 9 stycznia 2016 13:32:41 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
> [...]

Ostatnio słyszałem że głupia studniówka to koszt około 600 zł na osobę i to bez noclegu i transportu. Dlatego kwota 3700 zł jakoś nie robi na mnie dużego wrażenia.

no wiesz, ja zarabiam tylko 200 tysięcy rocznie,
jeśli Ty zarabiasz 200 tysięcy miesięcznie,
to faktycznie, trzy siedemset nie jest godne Twojej uwagi;)

pozdrawiam,
jacek

Data: 2016-01-17 20:40:44
Autor: Piotr Rezmer
Wesele za milion!
W dniu 2016-01-13 o 00:19, jsen@op.pl pisze:

no wiesz, ja zarabiam tylko 200 tysięcy rocznie,
jeśli Ty zarabiasz 200 tysięcy miesięcznie,
to faktycznie, trzy siedemset nie jest godne Twojej uwagi;)

Inaczej się patrzy na pieniądze które wydajesz osobiście a inaczej "z organizacji" które i tak idą w koszty.
PS: Zarabiam mniej od Ciebie. Ja na razie oszczędzam na zakup głośników; i to z tańszej półki :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-01-07 09:28:37
Autor: Mark VVoydak
Wesele za milion!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
http://pikio.pl/obchody-30-lecia-tk-beda-kosztowac-milion-zl-krolewski-jadlospis/
--

Klechy z pisowcami chcą się nażreć frykasów więc te 750 000 PLN które
zaproponowała Pawłowicz jest sumą ledwie wystarczającą na żurek + pstrąg.

Mark Woydak

Data: 2016-01-07 15:51:09
Autor: stevep
Wesele za milion!
On Thu, 07 Jan 2016 09:28:37 +0100, Mark VVoydak wrote:

[...]

Reszta pĂłjdzie na: https://www.youtube.com/watch?v=P7w0OtqI3ps

Mark Woydak

MAMUSIE JUZ WYRUCHALEŚ ?

Data: 2016-01-07 18:54:58
Autor: jsen
Wesele za milion!
W dniu środa, 6 stycznia 2016 20:47:28 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
http://pikio.pl/obchody-30-lecia-tk-beda-kosztowac-milion-zl-krolewski-jadlos

ikselkuś, chyba coś się komuś pomyliło; może ma być tam nie 200 a 2000 osób?
bo inaczej, to 5 tysięcy na osobę wychodzi.

niechby nawet te wymagane porcelanowe talerze po jedzeniu
o podłogę tłukli, widelce i łyżki jak Uri Geller wzrokiem wyginali,
to i tak tyle nie mogłoby to kosztować.

zwłaszcza, że jadłospis normalny; ot pstrąg wędzony po jakieś 35 zł/kg,
łosoś ze 40 (chyba że norweski, specjalny, to może z 60-70), nie ma nawet
węgorza (130-150 za kg), więc można powiedzieć, że dość skromnie w rybach.
pozostałe dania też normalka, niezłe ale nie nonszalanckie.
taki jadłospis to koszt 200 zł/osobę przy masówce, nie więcej.

więc jakim cudem im wyszło milion zamiast 40, niech nawet 50 tysięcy,
to słodka tajemnica...
chociaż może nie aż tak słodka, skoro nawet słodkiego stołu mieć nie będą:)
bidulki...

chyba, że jak u owsiaka, z nieswoich pieniędzy opłaci się obficie
firmę własnej żony, a na koniec zakrzyknie: przecież my tutaj charytatywnie za was zapieprzamy!
i że przejęzyczenie, bo przecież nie będą sędziowie
zapieprzać, tylko wpieprzać, to przecież i tak o zapieprzanie chodzi:)

pozdrawiam,
jacek

Data: 2016-01-08 01:19:02
Autor: jsen
Wesele za milion!

TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie
zrobić porządek! Stąd cały ten ryk i wycie postkomuny.
Kolonko forever: https://youtu.be/EJXUY3M_HPk
Kolonko Mówi Jak Jest. Tak trzymać, Max!

ikselkuś, Kolonko nie spodobał mi się tylko raz:
kiedy zatrząsł portkami, gdy coś niedaleko wybuchło.

po namyśle zapominam; przecież każdy z nas tak samo reagowałby,
jak pies, Pawłowa, nie przymierzając.

jacek

Wesele za milion!