Wesołych Świąt

Data: 2011-12-23 18:27:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wesołych Świąt
W dniu 2011-12-23 16:19, Wojtek pisze:
Przyjmijcie najlepsze życzenia pogodnych i Wesołych Świąt.

zaczęło się kurwa ;/ ...

Znaczy, nasiliło ...

Data: 2011-12-23 18:33:24
Autor: Przemysław Czaja
Wesołych Świąt

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

Przyjmijcie najlepsze życzenia pogodnych i Wesołych Świąt.

zaczęło się kurwa ;/ ...

Znaczy, nasiliło ...

To jeszcze nic, za kilka miechów, znów ma nadejść jakiś WIELKI POST - mam dysk 2TB, myślisz, że się zmieści?

Data: 2011-12-23 18:34:46
Autor: Grejon
Weso³ych ¦wi±t
W dniu 2011-12-23 18:33, Przemys³aw Czaja pisze:

To jeszcze nic, za kilka miechów, znów ma nadej¶æ jaki¶ WIELKI POST -
mam dysk 2TB, my¶lisz, ¿e siê zmie¶ci?

Ja mam dysk o nieograniczonej pojemno¶ci. Mam nadziejê, ¿e zd±¿ê go sformatowaæ.

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-23 18:49:29
Autor: Dykus
Wesołych Świąt
Witam,

To jeszcze nic, za kilka miechów, znów ma nadejść jakiś WIELKI POST -
mam dysk 2TB, myślisz, że się zmieści?

Za kilka miechów to ma nadejść koniec świata, więc ten dysk jeśli wystarczy to nie będzie Ci już potrzebny...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Wesołych Świąt