Wesołej Chanuki!

Data: 2011-12-21 04:03:25
Autor: zbig
Wesołej Chanuki!
życzę wszystkim "prawdziwym Polakom". Żeby ich gęby przestały wyglądać
jak w przedśmiertelnym skurczu, żeby na ich twarzach zagościł uśmiech
a serca wypełniła dobroć.

Data: 2011-12-21 14:25:57
Autor: bolek
Wesołej Chanuki!
A co to takiego ta chanuka ?

Data: 2011-12-21 05:43:37
Autor: zbig
Wesołej Chanuki!
On 21 Gru, 14:25, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
A co to takiego ta chanuka ?

Google nie działa?

Data: 2011-12-21 14:49:43
Autor: rAzor
WesoÂłej Chanuki!
Użytkownik - zbig napisał:
On 21 Gru, 14:25, "bolek"<bo...@neostrada.pl>  wrote:
A co to takiego ta chanuka ?

Google nie działa?

Działa - jakies egzotyczne święto u obcych.
Z okazji Święta Polowania obchodzonego przez lud Kibolo z dorzecza Bamburasi też będziesz nam składał życzenia?

Data: 2011-12-21 16:40:05
Autor: u2
WesoÂłej Chanuki!
W dniu 2011-12-21 14:49, rAzor pisze:
Użytkownik - zbig napisał:
[...]

Nie bedzie, bo to nie sa zydzi ;)

Data: 2011-12-21 16:52:17
Autor: rAzor
WesoÂłej Chanuki!
Użytkownik - zbig napisał:
[...]

A rzeczywiscie! I nie jesteśmy im "winni 800 miliardów dolarów". ;-)

Data: 2011-12-21 18:01:49
Autor: u2
WesoÂłej Chanuki!
W dniu 2011-12-21 16:52, rAzor pisze:
Nie bedzie, bo to nie sa zydzi ;)

A rzeczywiscie! I nie jesteśmy im "winni 800 miliardów dolarów". ;-)

Oczywiscie, ta zaraza ciagnie sie od czasow Stalina, kiedy zydoubecja
mordowala polskich patriotow.

Data: 2011-12-21 15:58:12
Autor: stevep
Wesołej Chanuki!
Dnia 21-12-2011 o 14:25:57 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

A co to takiego ta chanuka ?

Dopiero nasz grupowy teolog- abc wykładał temat.

--
stevep

Data: 2011-12-21 14:51:23
Autor: rAzor
Wesołej Chanuki!
Użytkownik - zbig napisał:
życzę wszystkim "prawdziwym Polakom". Żeby ich gęby przestały wyglądać
jak w przedśmiertelnym skurczu, żeby na ich twarzach zagościł uśmiech
a serca wypełniła dobroć.

Howgh! Yo!Hey!
Dobrze napisałem?
Co teraz? Podzielimy się skórką banana czy będziemy się pocierać nosami?

Data: 2011-12-21 05:58:54
Autor: zbig
Wesołej Chanuki!
On 21 Gru, 14:51, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:
Użytkownik - zbig napisał:

> [...]

Howgh! Yo!Hey!
Dobrze napisałem?
Co teraz? Podzielimy się skórką banana czy będziemy się pocierać nosami?

A ty jesteś "prawdziwym Polakiem", że czujesz się adresatem tych
życzeń?
Prawdziwy rAzor przed cudowną przemianą. może mógłby się poczuć ale ta
wersja rAzora jest jest jak na mój nos i słuch - nieautentyczna

Data: 2011-12-21 16:13:24
Autor: rAzor
Wesołej Chanuki!
Użytkownik - zbig napisał:

[...]

Ja tylko pytam, co nam (prawdziwym, czy nie - no chyba, ze adresujesz te życzenia do Bacy, ale to i tak idiota, więc nie załąpie) do twoich życzeń. Jesteś żydem? Jeśli tak - to dziękujemy i wzajemnie - wesołych świąt Bozego Narodzenia!
Jeśli nie, to jesteś zwykłym pajacem, wywalajacym jęzor do przechodniów po drugiej stronie ulicy.

Data: 2011-12-21 14:57:15
Autor: raff
Wesołej Chanuki!
On Wed, 21 Dec 2011 14:51:23 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

Użytkownik - zbig napisał:
[...]

Klocek bedzie wiedzial. On jest swiatowy, wie jak to sie u Kozojebcow
obchodzi.

Swoja droga, to zabawne ze on nazywa malpami i Kozojebcami Iranczykow.
Kultura starozytnej Persji, czas trwania i dawna potega. To Zydki
jedynie moga im buty czyscic.

R.

Data: 2011-12-21 06:09:10
Autor: zbig
Wesołej Chanuki!
On 21 Gru, 14:57, raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
On Wed, 21 Dec 2011 14:51:23 +0100, rAzor <komu...@na.kolyme.ru>
wrote:

> [...]

Swoja droga, to zabawne ze on nazywa malpami i Kozojebcami Iranczykow.
Kultura starozytnej Persji, czas trwania i dawna potega. To Zydki

To właśnie kwintesencja pisowskiego sposobu widzenia świata. W ocenie
zjawisk i ludzi posługuje się danymi sprzed lat, w tym wypadku sprzed
tysięcy lat. Znajomy Grek jest pełen krytycznych refleksji na temat
obecnej kondycji swojego narodu, uważa swoich rodaków za leniwych i
gnuśnych spadkobierców wspaniałych przodków i zazdrości nam naszej
kreatywności, przedsiębiorczości, pracowitości, chęci do nauki a
przede wszystkim ograniczonej postawy roszczeniowej.

Data: 2011-12-21 17:26:42
Autor: raff
Wesołej Chanuki!

> [...]

To właśnie kwintesencja pisowskiego sposobu widzenia świata. W ocenie
zjawisk i ludzi posługuje się danymi sprzed lat

To wlasnie esencja lewactwa. Ocenianie innych na podstawie bzdurnych
wyobrazen.

A potem dziwowanie sie ze nic nie przystaje do ich rzeczywistosci.

R.

Data: 2011-12-21 15:57:20
Autor: stevep
Wesołej Chanuki!
Dnia 21-12-2011 o 13:03:25 zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

życzę wszystkim "prawdziwym Polakom". Żeby ich gęby przestały wyglądać
jak w przedśmiertelnym skurczu, żeby na ich twarzach zagościł uśmiech
a serca wypełniła dobroć.

To chyba niewykonalne, ale w Wigilie nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem.

--
stevep

Data: 2011-12-21 16:56:04
Autor: Klin
Wesołej Chanuki!
Użytkownik zbig napisał:
życzę wszystkim "prawdziwym Polakom". Żeby ich gęby przestały wyglądać
jak w przedśmiertelnym skurczu, żeby na ich twarzach zagościł uśmiech
a serca wypełniła dobroć.

            Nie przesadzasz - "ludzie" zwierzętom /gojom/ składają życzenia?
      Toż Cię za to wyklną - takie poświęcenie - powinniśmy doceniać nieprawda?

Wesołej Chanuki!