Weso³y Bronek - kreskówka

Data: 2011-06-24 12:19:14
Autor: Antenka
Weso³y Bronek - kreskówka
Wykapany Bronek z Ruskiej Budy he he he :

http://www.youtube.com/watch?v=7qbKCzTqKMk&feature=feedrec_grec_index

Antenka

Data: 2011-06-24 21:30:16
Autor: u2
Wesoły Bronek - kreskówka
W dniu 2011-06-24 21:19, Antenka pisze:
Wykapany Bronek z Ruskiej Budy he he he :

http://www.youtube.com/watch?v=7qbKCzTqKMk&feature=feedrec_grec_index

Znalezione w necie :

"(od razu mówię, że nie jestem za PiSem)

LUDZIE!!!

Mówiąc prostym językiem: JEBAĆ TUSKA i jego hujowe obietnice.

Miały być niższe podatki i co??

Dopierdolił 23% VAT. Jednym słowem mydli nam oczy swoimi Pustymi Obietnicami

Ten zdesperowany człowiek i jego partia zrobi wszystko by wygrać wybory!

Mydli oczy prostym ludziom i jakąś pierdoloną mapką, że w czasie kryzysu
tylko polska miała wzrost gospodarczy... A okazało się, że dług
publiczny sięga prawie 50%

GÅ‚osujcie na kogo chcecie, byle nie PO!!! "

Data: 2011-06-24 21:33:36
Autor: pluton
Weso³y Bronek - kreskówka
Ten zdesperowany cz³owiek i jego partia zrobi wszystko by wygraæ wybory!

jak to dobrze, ze wariat jest wolny od tej przypadlosci.

bo co bysmy zrobili, jakby chcial wygrac, olbo gorzej - gdyby zdobyl wiecej
niz 5% ?

Nullification

Data: 2011-06-24 21:36:41
Autor: u2
Weso³y Bronek - kreskówka
W dniu 2011-06-24 21:33, pluton pisze:
jak to dobrze, ze wariat jest wolny od tej przypadlosci.

bo co bysmy zrobili, jakby chcial wygrac, olbo gorzej - gdyby zdobyl wiecej
niz 5% ?

Ja tam wole 38%.

Data: 2011-06-24 21:39:57
Autor: pluton
Weso³y Bronek - kreskówka
> jak to dobrze, ze wariat jest wolny od tej przypadlosci.
>
> bo co bysmy zrobili, jakby chcial wygrac, olbo gorzej - gdyby zdobyl
wiecej
> niz 5% ?

Ja tam wole 38%.

czyli bedziesz glosowal na SLD ?

Nullification

Data: 2011-06-24 21:57:45
Autor: u2
Weso³y Bronek - kreskówka
W dniu 2011-06-24 21:39, pluton pisze:
Ja tam wole 38%.
czyli bedziesz glosowal na SLD ?

Nigdy na LSD nie glosowalem. Moze zaglosuje na pelobande ? O ile dadza
mi teke ministra ds niepotrzebnych.

Data: 2011-06-25 00:53:54
Autor: Antenka
Weso³y Bronek - kreskówka
On 24 Cze, 21:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> czyli bedziesz glosowal na SLD ?

Nigdy na LSD nie glosowalem. Moze zaglosuje na pelobande ? O ile dadza
mi teke ministra ds niepotrzebnych.

:DDD  I co zrobisz z t± tek±?! :- ?

Antenka

Data: 2011-06-25 14:36:55
Autor: jadrys
Wesoły Bronek - kreskówka
W dniu 2011-06-25 09:53, Antenka pisze:
On 24 Cze, 21:57, u2<u...@o2.pl>  wrote:
W dniu 2011-06-24 21:39, pluton pisze:

Ja tam wole 38%.
czyli bedziesz glosowal na SLD ?
Nigdy na LSD nie glosowalem. Moze zaglosuje na pelobande ? O ile dadza
mi teke ministra ds niepotrzebnych.
:DDD  I co zrobisz z tÄ… tekÄ…?! :- ?

Antenka

Zgroza, - on chce przyjść z tą teczką do Twojego ciała!!;-)

http://www.youtube.com/watch?v=e8asmM0msr4

Data: 2011-06-25 00:51:26
Autor: Antenka
Weso³y Bronek - kreskówka
On 24 Cze, 21:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

tylko polska miała wzrost gospodarczy... A okazało się, że dług
publiczny sięga prawie 50%

GÅ‚osujcie na kogo chcecie, byle nie PO!!! "

Oooo! Właśnie tak! Byle nie na POlszewię!
Głosujcie na mnie, na Antenkę 0 już ja was urządzę! hihihi

Antenka

Data: 2011-06-25 07:45:23
Autor: Leprechuan
Wesoły Bronek - kreskówka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e04e5c9$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

GÅ‚osujcie na SLD lub PO. Razem dokopiemy PiS-owi, tym szkodnikomw dupÄ™! Precz z poddanymi Rydzyka!

BomBel

Data: 2011-06-25 00:52:59
Autor: Antenka
Weso³y Bronek - kreskówka
On 24 Cze, 21:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-06-24 21:19, Antenka pisze:

> Wykapany Bronek z Ruskiej Budy he he he :

>http://www.youtube.com/watch?v=7qbKCzTqKMk&feature=feedrec_grec_index

> Antenka

:-D

Pozdrawiam:-)

Mi³ego dnia  M.S.O. :-)). Ale tego Maltusa to Ci nie podarujê! :-E

Antenka :-P

Data: 2011-06-25 14:36:42
Autor: jadrys
Wesoły Bronek - kreskówka
W dniu 2011-06-25 09:52, Antenka pisze:
[...]

MiÅ‚ego dnia  M.S.O. :-)). Ale tego Maltusa to Ci nie podarujÄ™! :-E

Antenka :-P

Ojejku, przecież ja tylko tak ogólnie o tych sprawach;-)

W.P.Å».C.K...:-)

Data: 2011-06-25 09:17:51
Autor: White Power
Weso³y Bronek - kreskówka
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):
Wykapany Bronek z Ruskiej Budy he he he :

http://www.youtube.com/watch?v=7qbKCzTqKMk&feature=feedrec_grec_index

Antenka

A mnie zawsze zastanawia³o jakim to cudem za rz±dów po w sieci pojawi³o siê znacznie wiêcej ich parodii ni¿ parodii pisu w porównywalnym czasie rz±dzenia.
Te mohery to wykszta³cone informatycznie musz± byæ.
Druga sprawa jak wpiszesz na google "anty po" to pojawia siê informacja ¿e znaleziono "Oko³o 5,160,000 wyników (0,11 s)" a anty pis "Oko³o 917,000 wyników (0,24 s)". Dziwne to trochê jest:)

--

Weso³y Bronek - kreskówka