Wesoły POciąg -nachlani jak świnie

Data: 2011-06-13 01:48:44
Autor: Hans Kloss
Wesoły POciąg -nachlani jak świnie
"Jak donosi Fakt pociąg z sympatykami Platformy przypominał zakładowe
wycieczki z najlepszego okresu PRL.
Wódka, wódzia, browarki... Tak oto wygląda Barcelona. "Nie pytamy o
narodowość, o kolor skóry"...
Ten gość ze zdjęcia przypomina parlamentarzystę PO, a parlamentarzysta
PO wygląda tak:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=ED&Date=20081125&Category=POWIAT01&ArtNo=520251025&Ref=AR&border=0&MaxW=180
Słuszne kadry  ma nasza władza kochana..."
J-23

Data: 2011-06-13 02:50:37
Autor: matador
On 13 Cze, 10:48, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Słuszne kadry  ma nasza władza kochana..."

To wynajęci klakierzy i reszta sfrustrowanych  "wciągniętych na
członka PO" obietnicami Mat-kon-Dona.

matador.

Data: 2011-06-13 11:58:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c322598-e89b-4c5d-8a44-ec8725c424d6a10g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Szlag was trafia, co? ;) Tusk pokazał  się jako mąż stanu, prezes zrobił z siebie durnia!

BomBel

Data: 2011-06-13 03:05:57
Autor: Hans Kloss
On 13 Cze, 11:58, "Leprechaun" <brudy.apolityc...@pralnia.tw> wrote:
 Tusk pokazał  się jako mąż stanu,

Buahahaha, pokazał się raczej  jak woźny w dzień nauczyciela. Kiedy
ten matoł nauczy się choćby wymawiania głoski "r"? Moje dzieci umiały
to w wieku lat czterech.....
J-23

Data: 2011-06-13 12:20:57
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:445a2a2a-1ced-4040-b6ef-fc392b91bb91b1g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Hans, prawda niestety jest okrutna. Jakież przesłanie do młodych może mieć starzejący się 62-latek bez prawa jazdy, stary kawaler bez perspektyw? Tusk ma jakąś tam charyzme, prezes jest jedynie pieniaczem. Co do "r", pewnie uczyłeś je wymawiać słowo "kurrrrwa". Czy oddziedziczyły po tobie skłonności do bluzgania? Popisujesz się czasem przed nimi swoją elegancką polszczyzną? Hans, jesteś cienias. Prywmitywny cienias.

BomBel

Data: 2011-06-13 11:45:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-13 10:48, Hans Kloss pisze:
[...]

Trochę to paradoksalne, ale ja wolę taki pociąg, niż skład z rozmodlonymi politykami.

Data: 2011-06-13 20:54:08
Autor:
On Mon, 13 Jun 2011 11:45:33 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> J-23

Trochę to paradoksalne, ale ja wolę taki pociąg, niż skład z rozmodlonymi politykami.

 Nie bardzo rozumiem skad informacje o pijanstwie dzialaczy PO.  jakas gadzinowka publikuje zdjecie spiacego w przedziale  kolejowym faceta. zdjecie moglo byc robione w dowolnym miejscu,
 dowolnej porze a i sam bohater pewnie podstawiony, pamietasz
 przypadek tej pobitej rzekomo przez PO aktorki? moim zdaniem  lipa, nedzna prowokacja rodem z UB. ze tez PiS chwyta sie tak
 prymitywnych metod! Z-A-L-O-S-N-E !!!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-18 07:52:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-13 20:54, "<heÂŽsk>" pisze:

[...]

Tak, oczywiście Ĺźe nie moĹźna wierzyć tak na 100% takim informacjom. ale przypuśćmy Ĺźe to prawda. I powiedz jak ty to widzisz, - wolisz polityka nie stroniącego od kieliszka i nie kryjacego sie z tym, - czy  matacza, oszusta i często złodzieja pozującego na świętoszka?

Data: 2011-06-13 11:49:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c604099f-e876-473e-afe3-98533e0e7ab0e35g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Tekst jak za czasów PRL. Dziadek opowiadał, że kiedy chciano kogoś poniżyć pokazywano go właśnie z pustą butelką koniaku, tlącym się cygarem i flagą amerykańską w tle. Jak widać PiS stosuje identyczne metody.

BomBel

Data: 2011-06-18 02:21:16
Autor: Canucki
Leprechaun <brudy.apolityczne@pralnia.tw> napisał(a):
[...]

w PRL pokazywali sie szpanerzy i to bynajmniej nie w celu samoponizenia sie.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-06-17 23:36:17
Autor: pluton
Wesoły POciąg -nachlani jak świnie
"Jak donosi Fakt pociąg z sympatykami Platformy przypominał zakładowe
wycieczki z najlepszego okresu PRL.

ale sobie autoryteta znalazles. Lec robic redaktoro laske.

Nullification

Data: 2011-06-17 17:52:57
Autor: Hans Kloss
On 17 Cze, 23:36, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

ale sobie autoryteta znalazles.

Czy ktoś z czyich informacji korzystam to od razu musi być dla mnie
"autorytet"? Leć lepiej  z powrotem do budy lizać własne jaja...
J-23

Data: 2011-06-18 08:45:20
Autor: MH
Wesoły POciąg -nachlani jak świnie
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
"Jak donosi Fakt poci=B1g z sympatykami Platformy przypomina=B3 zak=B3adowe
wycieczki z najlepszego okresu PRL.
W=F3dka, w=F3dzia, browarki... Tak oto wygl=B1da Barcelona. "Nie pytamy o
narodowo=B6=E6, o kolor sk=F3ry"...
Ten go=B6=E6 ze zdj=EAcia przypomina parlamentarzyst=EA PO, a parlamentarzy=
sta
PO wygl=B1da tak:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=3DED&Date=3D20081125&Categ=
ory=3DPOWIAT01&ArtNo=3D520251025&Ref=3DAR&border=3D0&MaxW=3D180
S=B3uszne kadry  ma nasza w=B3adza kochana..."
J-23

Tu masz Chams swoje kadry :

http://www.fakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html

MH