Wesolych Swiat

Data: 2013-12-22 12:05:31
Autor: Czeslaw Wisniak
Wesolych Swiat
i pozdro z kraju w ktorym nie ma zimy :P
Ciekawe czy odpale auto po powrocie ?:)

Data: 2013-12-22 22:44:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wesolych Swiat
W dniu 2013-12-22 21:05, Czeslaw Wisniak pisze:
i pozdro z kraju w ktorym nie ma zimy :P

Po co się chwalisz, że siedzisz w PL ? Nowa Zelandia może zrobiłaby wrażenie, ale Praga Północ dupy nie urywa.

Ciekawe czy odpale auto po powrocie ?:)

To zależy czy jesteś wioskowym głupkiem, czy przygotowałeś auto do bezproblemowego odpalenia pod długim czasie (odłączenie wszystkiego co wpieprza prąd w stanie czuwania).

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-12-22 23:00:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wesolych Swiat
Hello Rafa³,

Sunday, December 22, 2013, 10:44:38 PM, you wrote:

i pozdro z kraju w ktorym nie ma zimy :P
Po co siê chwalisz, ¿e siedzisz w PL ? Nowa Zelandia mo¿e
zrobi³aby wra¿enie, ale Praga Pó³noc dupy nie urywa.

Siê sTORowa³ do Brazylii i udaje...

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-22 14:34:18
Autor: Czeslaw Wisniak
Wesolych Swiat

Si� sTORowa� do Brazylii i udaje...

Nie mam tu polskich znakow Roman, wiec domyslam, ze "storowalem sie" :)
W pewnym sensie to prawda bo nawet 6 pasmowa estrada, ale jazda tu totalna wolna amerykanka. Dzisiaj autobus dachowal i zginelo 14 osob co pewnie jutro przeczytacie w jakiejs GW. Tu jak czlowiek zrobi PR to potem nigdzie na swiecie nie bedzie mial problemow z jazda :)

Pozdro :)

Data: 2013-12-23 10:52:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wesolych Swiat
Hello Czeslaw,

Sunday, December 22, 2013, 11:34:18 PM, you wrote:

Si� sTORowa� do Brazylii i udaje...
Nie mam tu polskich znakow Roman, wiec domyslam, ze "storowalem sie" :)

Nie. Wlaz³e¶ na GoogleGroups, które pieprzy polskie literki.
A tak w ogóle, to wylaz³e¶ mi z KF i trzeba to naprawiæ.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-23 02:24:04
Autor: Czeslaw Wisniak
Wesolych Swiat

> Nie mam tu polskich znakow Roman, wiec domyslam, ze "storowalem sie" :)
Nie. Wlaz�e� na GoogleGroups, kt�re pieprzy polskie literki.

Faktycznie, coz jakos trzeba bedzie sobie przez ten czas poradzic.

A tak w og�le, to wylaz�e� mi z KF i trzeba to naprawi�.

Ja bylem w twoim KF ?:) To jest niemozliwe, to niemozliwe jest.

Data: 2013-12-25 07:37:29
Autor: rAzor pod muchÄ…
Wesolych Swiat
Dnia 2013-12-22 21:05, Użytkownik - Czeslaw Wisniak  napisaÅ‚::
i pozdro z kraju w ktorym nie ma zimy :P

Wielkie mecyje - u nas też nie ma zimy. :-)

Wesolych Swiat