Wesolych Swiat! :-)

Data: 2017-12-25 13:32:44
Autor: Coaster
Wesolych Swiat! :-)
   /\
  /  \
/    \

PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2017-12-26 07:36:55
Autor: Marek
Wesolych Swiat! :-)
Coaster napisał:
/\
  /  \
/    \

Dzięki, nawzajem (to już raczej na konto następnych - mogą być wielkanocne).
O ile nie chodziło o np. "wesoły SWAT" lub wesoły świat.. Ale dzięki temu
unikaniu Alt w klikanym piśmie już jest wesoło. Jak w aktualnej walce
o "wolne i niezawisle sadownictwo" ;).

--
Marek

Data: 2017-12-29 10:52:11
Autor: Titus Atomicus
Wesolych Swiat! :-)
In article <c5b0a422-abe6-4b88-a573-23796426a8d8@googlegroups.com>,
 Marek <26cali@gmail.com> wrote:

O ile nie chodziło o np. "wesoły SWAT" lub wesoły świat. Ale dzięki temu
unikaniu Alt w klikanym piśmie już jest wesoło.

E, czepiasz sie. Takie watpliwosci moze miec tylko zle napisany bot.
--
TA

Data: 2017-12-27 14:37:12
Autor: Andrzej Ozieblo
Wesolych Swiat! :-)
W dniu 2017-12-25 o 13:32, Coaster pisze:
   /\
  /  \
/    \

Dzięki, choc juz po świetach. Bardziej one były Wiosenne niz Zimowe, ale i tak było nieźle.

Data: 2017-12-27 13:33:09
Autor: Olivander
Wesolych Swiat! :-)
(przypomina się staary dowcip z clue "trzecie kolejne pierdnięcie królowej agielskiej delegacja radziecka bierze na siebie", czyli) no ktoś musi podziękować w imieniu wszystkich innych, którzy TEŻ uważają, że to bezguście, tak nieproszony w imieniu wszystkich dziękować, ale i tak chcą by ktoś inny powiedzial za nich.

"wsiskiego naj, wsiskim", by noga nigdy nie przestała "podawać", by dętki pękały wyłącznie wszystkim innym, a im bardziej ci inni śmierdzą spalinami tym bardziej; by zawsze było dla nas z góry i z wiatrem, z wyjątkiem gdy ścigamy się w hordzie, której to bardziej szkodzi niż nam, by dupa nigdy nie bolała nas bardziej niż umiemy to znieść, by wiatr we włosach był wystarczającym wytłumaczeniem na wszystko i zawsze, amen.  Wesołego Po Świętach i w Nowym itd

Data: 2017-12-29 10:54:13
Autor: Titus Atomicus
Wesolych Swiat! :-)
In article <36ccd58a-ac55-44b5-b998-ceffb640d5ed@googlegroups.com>,
 Olivander <tchod@wp.eu> wrote:

[...]

Amen!
:-)
Malo nas zostalo... nawet Ignaca juz nie ma.
--
TA

Data: 2017-12-29 13:52:39
Autor: Ignac
Wesolych Swiat! :-)
W dniu piątek, 29 grudnia 2017 10:54:16 UTC+1 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:

Malo nas zostalo... nawet Ignaca juz nie ma.

Ależ Drogi TA, jestem, jestem, jestem!
Ino, tak jakoś cicho se siedzę.
Koniec roku nastraja do refleksji, to się odezwałem.
Rowerowo, miałem bardzo udany rok, czyli,
nic mnie nie rozjechało, nawet żadnej gumy nie złapałem, czy kontuzji. A to się przełożyło na mój rekord przejechanych km.

Wesolych Swiat! :-)