Wesprzyj Mistrza ¦wiata

Data: 2013-01-16 03:39:23
Autor: pospieszynskimaciej
Wesprzyj Mistrza ¦wiata
Witam, nazywam siê Maciej Pospieszyñski, w 2012r zdoby³em trzy z³ote medale Mistrzostw ¦wiata w Akrobacji Szybowcowej. Aktualnie poszukujê sponsora który pomo¿e mi sfinansowaæ start i treningi do Mistrzostw ¦wiata 2013 w których bêdê broni³ zdobytego tytu³u. Zawody odbêd± siê w Finlandii, chcia³em was zachêciæ do wsparcia moich starañ poprzez polubienie mojego fanpage na facebook'u http://www.facebook.com/pospieszynskimaciej Je¶li mo¿esz pomóc w znalezieniu sponsora, napisz do mnie na moim fanpage'u. Mam nadzieje, ¿e dziêki waszej pomocy uda siê uzbieraæ fundusze i znowu bêdê mia³ mo¿liwo¶æ walki o najwy¿sze miejsca na podium M¦.

Poni¿ej zamieszczam linki do filmów z moich lotów akrobacyjnych przed M¦ 2012r

http://www.youtube.com/user/maciejpospieszynski?feature=mhee

http://www.youtube.com/watch?v=Lb5WazLsu9I&list=PL2352988D0D855BDF

Serdecznie dziêkuje za wsparcie :)

Data: 2013-01-16 13:16:45
Autor: Jaros³aw Soko³owski
Wesprzyj Mistrza ¦wiata
Pan Maciej Pospieszyñski napisa³:

[...]

Brr... przestraszy³em siê trochê. Ze sponsorami nigdy nic nie wiadomo,
wiêc od razu trzeba siê upewniæ, czy jeden z drugim siê w trakcie nie
wycofa i sfinansuje równie¿ l±dowanie.

--
Jarek

Wesprzyj Mistrza ¦wiata