Westbrook w pełnej klasie

Data: 2012-06-18 02:19:00
Autor: sooobi
Westbrook w pełnej klasie
6:22 Russell Westbrook bad pass (Mario Chalmers steals)
5:54 Russell Westbrook misses 25-foot three point jumper
5:18 Russell Westbrook misses driving layup
5:01 Russell Westbrook offensive charge (Shane Battier draws the
foul)
5:01 Russell Westbrook turnover
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zmarnowac 4 posiadania w mniej niz półtorej minuty, tylko Westbrook
tak potrafi!

Data: 2012-06-18 11:33:59
Autor: s
Westbrook w pełnej klasie
W dniu 2012-06-18 11:19, sooobi pisze:
[...]

Gdyby Tomek nie mial Cie w KF, to by napisal, ze w "krasie", nie w "klasie" :-)

Ale sam widzisz, Westbrook nie chce sie zmienic i OKC stoja za nim murem... Moze gdzies tam jest im na reke ten wiatr, ktory robi??

Pozdr
Slawek

Data: 2012-06-18 05:20:16
Autor: sooobi
Westbrook w pełnej klasie
On 18 Cze, 11:33, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ale sam widzisz, Westbrook nie chce sie zmienic i OKC stoja za nim
murem... Moze gdzies tam jest im na reke ten wiatr, ktory robi??

No na pewno jest na reke, bo Westbrook zrobil ogromny postep w
porownaniu do poprzedniego roku. Brooks slusznie nie robi z niego na
sile pg tylko wyciska z Westbrooka to co najlepsze i robi to
skutecznie.
Niestety czesto ma takie momenty jak dzisiaj ze nic tylko sobie w łeb
strzelić.

Data: 2012-06-18 05:44:10
Autor: Leszczur
Westbrook w pełnej klasie
Wiezz Slawek - na upartego to po tym meczu moznaby się przyczepić rowniez do Hardena. 3 kwarta, OKC prowadzą czterema punktami na 2.5 minuty do końca. Harden zalicza 2/4 FT, po czym nie trafia jumpera, fauluje Wade'a (2/2 osobki), pudłuje za 3, zbiera w ataku, wychodzi na obwód i znowu pudluje za 3. A w miedzyczasie Heat wychodzą na prowadzenie, którego praktycznie już nie oddają do końca meczu.
Harden suxxx czy po prostu shit happens?

Pozdrów

L'e-szczur

Data: 2012-06-18 15:01:45
Autor: s
Westbrook w pełnej klasie
W dniu 2012-06-18 14:44, Leszczur pisze:
[...]

Poki co Harden w finalach dupy nie urywa ogolnie, ze tak sie poetycko wyraze. Ale to gracz z zalozenia malo eksplozywny, to i mniej moze mu w twarz wystrzelic... Co najwyzej w leb, jak pod koniec RS.

Westbrook jest ogolnie bardziej eksponowany w sensie stylu grania. Gra dobrze - idzie na highlighty, gra slabo - widac to rowniez jakby w powiekszeniu.

Jak mawia moj tescio - wystarczy, ze czlowiek troche ladniejszy, to od razu sie go wszyscy czepiaja :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-06-18 07:29:23
Autor: sooobi
Westbrook w pełnej klasie
On 18 Cze, 15:01, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Wiezz Slawek - na upartego to po tym meczu moznaby si przyczepi rowniez do Hardena.
> 3 kwarta, OKC prowadz czterema punktami na 2.5 minuty do ko ca. Harden zalicza 2/4 FT, po czym nie trafia jumpera, fauluje Wade'a (2/2 osobki), pud uje za 3, zbiera w ataku, wychodzi na obw d i znowu pudluje za 3.
> A w miedzyczasie Heat wychodz na prowadzenie, kt rego praktycznie ju nie oddaj do ko ca meczu.
> Harden suxxx czy po prostu shit happens?

Poki co Harden w finalach dupy nie urywa ogolnie, ze tak sie poetycko
wyraze. Ale to gracz z zalozenia malo eksplozywny, to i mniej moze mu w

Pewnie poza tym keeper u Strikera więc nawet jak bedzie gral piach do
konca sezonu to i tak go skipuje...

Data: 2012-06-18 14:19:01
Autor: wiLQ
Westbrook w pełnej klasie
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Kobe wlasnie wzruszyl ramionami i powiedzial "wolne zarty"... ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-06-18 17:29:02
Autor: lorak
Westbrook w pełnej klasie
[...]

co ciekawe dla ofensywy thunder lepiej jest, gdy Westbrook rzuca więcej niż Durant:

Thunder This Season Including Playoffs
By Kevin Durant/Russell Westbrook FGA
Pts per 100 poss W-L
Durant More FGA 106.1 27-14
Westbrook More FGA 109.0 29-8
Same Number of FGA 111.1 4-1

może jednak w tym szaleństwie jest metoda?

Data: 2012-06-18 19:23:28
Autor: grzeda
Westbrook w pełnej klasie
W dniu 2012-06-18 17:29, lorak pisze:

[...]

"Ten jelop znowu rzuca jak pojebany, musze sie bardziej skoncentrowac".

pozdr
PG

Data: 2012-06-19 08:58:11
Autor: Budzik
Westbrook w pełnej klasie
Osobnik posiadający mail awelp1983@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dzięki, poplułem kawą klawiaturę!

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2012-06-19 01:03:41
Autor: sooobi
Westbrook w pełnej klasie
On 18 Cze, 17:29, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
> Zmarnowac 4 posiadania w mniej niz p torej minuty, tylko Westbrook

co ciekawe dla ofensywy thunder lepiej jest, gdy Westbrook rzuca wi cej
ni Durant:

[...]

mo e jednak w tym szale stwie jest metoda?

eee albo uzywanie cyferek jak mi pasuje do postawionej tezy.
W meczach kiedy Thunder wygrywaja a ilosc rzutow oddanych przez niego
i Duranta jest praktycznie taka sama 18,6 do 18,7. Jak przegrywaja to
Durant oddaje juz o 2 rzuty wiecej caly czas na lepszej skutecznosci
dodajac do tego 2,3 trojki przy 0,9 westbrooka.

Westbrook
W 47,3% / 18,6 FGA
L 42,1 / 20,1 FGA

Durant
W 52,3% / 18,7 FGA
L 43,9 % /  22,1 FGA

Ja mam wniosek inny, jak Thunder wygrywaja to Durant nie musi tyle
rzucac, wszak pilke w rekach głównie ma sep ktorego celem numer jeden
dwa i trzy jest zdobycie punktow - samemu. Jak nie idzie to wiecej
odpowiedzialnosci idzie do Duranta, niestety nie wszystko da sie
wygrac, stad taka statystyka ktora podales powyzej.

pzdr

Data: 2012-06-19 13:20:59
Autor: wiLQ
Westbrook w pełnej klasie
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Bardzo to dziwne badanie ze strony uznanych marek.
Po 1, duzo wiecej tych gier Duranta bylo na wyjezdzie, po 2 jak sie uwzgledni osobiste to juz nie ma roznicy... po 3, dlaczego spojrzeli tylko na 1 sezon gdy temat jest starszy?

Data: 2012-06-19 06:20:54
Autor: Leszczur
Westbrook w pełnej klasie
On 19 Cze, 14:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Bardzo to dziwne badanie ze strony uznanych marek.
Po 1, duzo wiecej tych gier Duranta bylo na wyjezdzie,

To akurat wyglada na artefakt. Ale moze faktycznie jest tak, ze
Westbrooka bardziej nakręca publiczność w OKC.

po 2 jak sie uwzgledni osobiste to juz nie ma roznicy...

A straty?

po 3, dlaczego spojrzeli tylko na 1 sezon gdy temat jest starszy?

Bo to analiza w ktorej analizujesz do pierwszego momentu w ktorym dane
bedą zdawały się popierać z góry ustalone wnioski.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-06-21 19:36:19
Autor: wiLQ
Westbrook w pełnej klasie
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bardzo to dziwne badanie ze strony uznanych marek.
> Po 1, duzo wiecej tych gier Duranta bylo na wyjezdzie,

To akurat wyglada na artefakt. Ale moze faktycznie jest tak, ze
Westbrooka bardziej nakręca publiczność w OKC.

Raczej mialem na mysli wplyw na atak druzyny - domyslnie jest gorzej na
wyjezdzie, wiec ORTG w meczach Duranta moze wygladac gorzej tylko przez
ten fakt.

> po 2 jak sie uwzgledni osobiste to juz nie ma roznicy...

A straty?

Wtedy roznica wciaz jest, ale mniejsza.
Tak czy inaczej, dlatego spojrzeli tylko na FGA???

> po 3, dlaczego spojrzeli tylko na 1 sezon gdy temat jest starszy?

Bo to analiza w ktorej analizujesz do pierwszego momentu w ktorym dane
bedą zdawały się popierać z góry ustalone wnioski.

Do tego robione na szybko i na kolanie...

Data: 2012-06-22 01:32:54
Autor: Leszczur
Westbrook w pełnej klasie
On 21 Cze, 20:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Raczej mialem na mysli wplyw na atak druzyny - domyslnie jest gorzej na
wyjezdzie, wiec ORTG w meczach Duranta moze wygladac gorzej tylko przez

Jedno nie  przeczy drugiemu. Westbrook nie nakręca się az tak bardzo
na wyjazdach, więc Durant ma więcej okazji rzutowych, co skutkuje
spadkiem jego ORtg. A skoro w obcej hali generalnie trudniej jest
wygrać, to i bilans będzie gorszy - fałszywie sugerując, że Durant
szkodzi. Artefakt.

> A straty?

Wtedy roznica wciaz jest, ale mniejsza. Tak czy inaczej, dlatego spojrzeli tylko na FGA???

Pisałem już - analiza trwa tak długo aż znajdziesz różnicę dającą się
podciągnąć do zakładanych wniosków. A skoro przy analizie samych FGA
różnica jest największa...

> Bo to analiza w ktorej analizujesz do pierwszego momentu w ktorym dane
> bedą zdawały się popierać z góry ustalone wnioski.

Do tego robione na szybko i na kolanie...

Grunt, ze dało się wysmażyć artykuł z wielkim wytłuszczonym tytułem:
Durant suxx.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-06-19 20:09:03
Autor: lorak
Westbrook w pełnej klasie
W dniu 2012-06-19 14:20, wiLQ pisze:

po 3, dlaczego spojrzeli tylko na 1 sezon gdy temat jest starszy?

bo gracze się zmieniają i RW '12 nie jest RW '11?

Data: 2012-06-19 11:57:32
Autor: Leszczur
Westbrook w pełnej klasie

bo gracze siďż˝ zmieniajďż˝ i RW '12 nie jest RW '11?

Ale to jest chyba póki co tylko hipoteza, która wypadałoby przetestować na przynajmniej dwuletniej probce.

Pozdrów

L'e-szczur

Data: 2012-06-21 19:36:06
Autor: wiLQ
Westbrook w pełnej klasie
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> po 3, dlaczego spojrzeli tylko na 1 sezon gdy temat jest starszy?

bo gracze się zmieniają i RW '12 nie jest RW '11?

Tzn jaka byla miedzy nimi istotna roznica?

BTW, dorzuce po 4 - Harden! Watpie, ze jego mecze sie rozlozyly idealnie dla tego badania... moze
Westbrook rzucal wiecej jak Hardenowi nie szlo jak w Finalach?

Data: 2012-06-21 20:06:05
Autor: lorak
Westbrook w pełnej klasie
W dniu 2012-06-21 20:36, wiLQ pisze:
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

po 3, dlaczego spojrzeli tylko na 1 sezon gdy temat jest starszy?

bo gracze się zmieniają i RW '12 nie jest RW '11?

Tzn jaka byla miedzy nimi istotna roznica?

przede wszystkim rzuty z 5-6 metrów. Westbrook nie może być już odpuszczany na półdystansie, bo jest tu za dobry i m. in. dlatego tak dobrze wygląda ofensywa thunder, gdy on tak dużo rzuca.

Data: 2012-06-22 13:58:39
Autor: wiLQ
Westbrook w pełnej klasie

> [...]

przede wszystkim rzuty z 5-6 metrów. Westbrook nie może być już odpuszczany na półdystansie, bo jest tu za dobry i m. in. dlatego tak dobrze wygląda ofensywa thunder, gdy on tak dużo rzuca.

Wg Hoopdata jego skutecznosc 3-9 Feet jest taka sama jak 2 i 3 lata
temu... w 2010-11 faktycznie mial obsuwe, ale piszemy tutaj o sredniej
skali jeden celny rzut na 5 gier... wg mnie to troche za malo by zmienic
obraz ofensywy.

Choc uwaga o tyle istotna, ze nie mozna zrobic z tego badania wiecej niz
2 sezony bo Westbrook zaliczyl duzy skok w rzutach spod kosza.

Tak czy inaczej, powinni sprawdzic wiecej niz 1, skrocony, sezon.

Data: 2012-06-22 17:03:19
Autor: lorak
Westbrook w pełnej klasie
W dniu 2012-06-22 14:58, wiLQ pisze:
[...]

3-9 feet to 5-6 metrów?!

Data: 2012-06-23 17:43:09
Autor: wiLQ
Westbrook w pełnej klasie

> Wg Hoopdata jego skutecznosc 3-9 Feet

3-9 feet to 5-6 metrów?!

ROTFL, za czesto mysle o NBA w stopach i calach.

OK, tam poprawa jest, ale ponownie mowa o ~50 celnych rzutach w
sezonie... a to dane po fakcie!
W czasie sezonu musialo minac troche czasu by druzyny to zauwazyly.

Jeszcze jedno, nawet z ta poprawa, jako przeciwnik bym chcial by Russell
ciskal tych jumperkow jak najwiecej... i watpie by sie to zmienilo, wiec
jak to ma wplywac na dynamike Westbrook vs Durant?