Western Union - przelewem, euro?

Data: 2013-11-21 10:01:51
Autor: J_K_K
Western Union - przelewem, euro?
W dniu 2013-11-21 09:49, Yachs pisze:
Nigdy nie korzstałem z usług Western Union.
Musze zrobic przekaz via WU poza granice PL.
Osoba chce otrzymac zagranica euro.

Jeżeli to aukcja, to uważaj.

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-11-21 10:09:21
Autor: Yachs
Western Union - przelewem, euro?
Nigdy nie korzstałem z usług Western Union.
Musze zrobic przekaz via WU poza granice PL.
Osoba chce otrzymac zagranica euro.

Jeżeli to aukcja, to uważaj.

To nie jest aukcja.
Innej osobie musze wyslac cash poza granice PL.

Data: 2013-11-21 19:27:01
Autor: Darek
W dniu 2013-11-21 10:09, Yachs pisze:
[...]

Ale znasz tą osobę?

Darek

Data: 2013-11-22 00:58:10
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Yachs" <Analdyn@wp.pl> napisał w wiadomości news:528dcdc4$0$2151$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O ile nie jest to przekaz jakiejś znanej Ci osobie, to zalecam daleko idącą ostrożność. Western Union jest fajną usługą, ale niestety procedury tam stosowane powodują, że ewentualne ustalenie osoby, która faktycznie pieniądze podjęła jest najczęściej tak trudne, że aż niemożliwe.

Western Union - przelewem, euro?