Weszący policjanci?

Data: 2012-03-06 11:53:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Weszący policjanci?
AZ, Mon, 27 Feb 2012 11:02:39 +0100, pl.misc.samochody:
To mnie rano pan policjant zszokował, zatrzymał, przedstawił się po czym powiedział: badanie trzeźwości, proszę chuchnąć w moją stronę. No to chuch, detekcja i po 5 sekundach werdykt - nic nie czuć.

Odbyli nowe szkolenie na detekcję promili nosem? ;-)

Zatrzymali mnie kiedyś do kontroli trzeźwości tym takim śmiesznym alkomatem
bezdotykowym. A że to pierwsza taka moja kontrola w życiu, to dmuchałem
delikatnie, na co pan policjant mi mówi "mocnej, jakby pan świeczkę
zdmuchiwał"...

--
Pozdrowienia,

Weszący policjanci?