Weszpolska inteligencja

Data: 2012-01-05 13:35:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Weszpolska inteligencja
-- -- - Weszpolacy znów b³ysnêli sw± weszpolsk± inteligencj±. Napisali list do wêgierskich faszystów i narodowców, gratuluj±c im postêpu w dekomunizacji kraju i zapewniaj±c o swym pe³nym wesz polskim poparciu.

List nie daje siê do cytowania, bo to najzwyczajniejszy be³kot napitych jabolem i rozwydrzonych szczyli, którzy ledwo posiedli umiejêtno¶æ jakiego takiego pisania (a i tak b³êdy ortograficzne musia³a poprawiaæ mama). Jedno z ostatnich zdañ brzmi: ¯yczymy ( w oryginale "rzyczymy") wam sukcesów, oraz liczymy, ¿e ju¿ wkrótce prawda zwyciê¿y.

Prawda która zwyciê¿y bêdzie niestety prawdziwa do cna. Wêgierscy patrioci spod budki z piwem (winem?) walcz±c z w³asnymi cieniami i z postaciami z bajek które sami na tê potrzebê napisali nawet nie zauwa¿yli ¿e ich wielkie i dumne pañstwo Madziarów ju¿ jest bankrutem. Za moment ten bankrut wyci±gnie dr¿±c± rêkê po pomoc, po miliony euro i pewnie na tê pomoc tak¿e Polacy bêd± musieli siê z³o¿yæ. Zreszt± tak± pomoc weszpolacy skwapliwie deklaruj±. Skoro im to tak na sercu le¿y, to niechaj teraz, sami zrobi± zbiórkê i sami z w³asnych euro niechaj nios± pomoc swoim pojebanym wêgierskim kolegom. Mo¿e Wêgier ta zbiórka nie uratuje, ale na leczenie psychiatryczne ichnich narodowych liderów powinno starczyæ.?
czwartek, 05 stycznia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/01/2523.html

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-05 17:33:46
Autor: mkarwan
Weszpolska inteligencja
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f05992d$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
List nie daje siê do cytowania, bo to najzwyczajniejszy be³kot napitych jabolem i rozwydrzonych szczyli, którzy ledwo posiedli umiejêtno¶æ jakiego takiego pisania (a i tak b³êdy ortograficzne musia³a poprawiaæ mama). Jedno z ostatnich zdañ brzmi: ¯yczymy ( w oryginale "rzyczymy") wam sukcesów, oraz liczymy, ¿e ju¿ wkrótce prawda zwyciê¿y.

Zacytujmy ten list z http://narodowcy.net/mlodziez-wszechpolska-do-wegrow-gratulujemy/2012/01/04/
Drodzy Przyjaciele!
Gratulujemy uchwalenia ustawy uznaj±cej socjalistyczn± partiê MSZP (sukcesorkê Wêgierskiej Socjalistycznej Partii Robotniczej MSZMP) odpowiedzialn± za zbrodnie pope³nione podczas tragicznego okresu komunizmu na Wêgrzech.
Zdajemy sobie sprawê, ¿e projekt zupe³nej delegalizacji MSZP (Wêgierskiej Partii Socjalistycznej), proponowany przez Jobbik, nie uzyska³ poparcia Fideszu, partii rz±dz±cej.
Pomimo tego doceniamy determinacjê wêgierskich si³ narodowych w zwalczaniu postkomunistycznych organizacji.
Mamy nadziejê, ¿e kryminali¶ci bêd± ¶cigani.
Oczekujemy kolejnych wie¶ci na ten temat, nie tylko z Wêgier, ale równie¿ z wszystkich innych pañstw dotkniêtych przez najbardziej zbrodniczy system w dziejach ¶wiata.
Polscy narodowcy z M³odzie¿y Wszechpolskiej wspieraj± Wêgrów w walce z postkomunizmem.
¯yczymy wam sukcesów oraz liczymy, ¿e ju¿ wkrótce prawda zwyciê¿y.
Dlatego wiedzcie, ¿e tak jak w 1956 r., tak i teraz mo¿ecie liczyæ na nasz±, Polaków, pomoc oraz wsparcie.
Csak a Nemzet! (Tylko Naród)
Z najlepszymi ¿yczeniami,
M³odzie¿ Wszechpolska

Data: 2012-01-05 18:23:38
Autor: Leprechaun
Weszpolska inteligencja

[...]

Ciekawy jestem czy nasza grupowa wesz rAzor bra³a udzia³ w tej tfffurczo¶ci.

BomBel

Data: 2012-01-05 19:11:19
Autor: jadrys
Weszpolska inteligencja
-- -- - Weszpolacy znów błysnęli swą weszpolską inteligencją. Napisali list do węgierskich faszystów i narodowców, gratulując im postępu w dekomunizacji kraju i zapewniając o swym pełnym wesz polskim poparciu.

Jeżeli to prawda, to tylko patrzeć jak zaczną oddawać hołd Hitlerowi.. Twemu samemu Hitlerowi który na ich dziadków, jako na podludzi polował na ulicach.

Data: 2012-01-05 23:29:36
Autor: leszek niewiadomski
Weszpolska inteligencja
Am 05.01.2012 19:11, schrieb jadrys:
[...]

Na Wegrow raczej nie polowal, lecz pewne wegierskie mniejszosci. Ziemba (ksywa mkarwan) moglby podpowiedziec, bo to jego rodacy.
Ciekawi mnie tylko czy tym wszechtego mlodziencom ktos przetlumaczyl elaborat na zrozumialy dla wszechmadziarow jezyk?
ln.

Data: 2012-01-06 00:03:39
Autor: jadrys
Weszpolska inteligencja
W dniu 2012-01-05 23:29, leszek niewiadomski pisze:
[...]

To Mkarwan jest naszym bratankiem?

Data: 2012-01-05 23:33:37
Autor: rAzor
Weszpolska inteligencja
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Dajesz sie manipulować temu staremu pierdole z legitką PZPR schowaną za obrazem matki boskiej?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 00:02:27
Autor: jadrys
Weszpolska inteligencja
W dniu 2012-01-05 23:33, rAzor pisze:
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Ależ skąd! Tylko akurat mnie tez nie podobają się te "gesty" wykonywane przez młodych..

A swojÄ… drogÄ… to też tak jak ty gdy  tylko Bogdan pojawiÅ‚ siÄ™ na psp nie miaÅ‚em wÄ…tpliwoÅ›ci że to byÅ‚y komuch. Stefan pochodzi z tego samego gatunku.

Data: 2012-01-06 00:15:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Weszpolska inteligencja

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Chyba już ci raz wyjaśniałem, ze chciano mnie wciągnąć na członka ale wykpiłem się mówiąc, że to bolesne a ja bólu się boję. Słabą masz czujność komsomolską, że wroga nie wyczuwasz.

Data: 2012-01-06 00:23:08
Autor: XL
Weszpolska inteligencja
Dnia Fri, 6 Jan 2012 00:15:46 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

Chyba ju¿ ci raz wyja¶nia³em, ze chciano mnie wci±gn±æ na cz³onka ale wykpi³em siê mówi±c, ¿e to bolesne a ja bólu siê bojê.

Jeszuszmaria...
:-D
--
XL

Data: 2012-01-06 14:07:20
Autor: jadrys
Weszpolska inteligencja

[...]

Twoje wyjaśnienia są dla mnie tyle warte co dla ciebie idee które kiedyś na pokaz wyznawałeś.

Data: 2012-01-06 14:51:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Weszpolska inteligencja

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je6rji$75g$2node2.news.atman.pl...

[...]

Nie interesuje mnie opinia fałszywego komucha. I nie przypisuj mi tego, co było twoim udziałem.

Data: 2012-01-06 21:02:49
Autor: jadrys
Weszpolska inteligencja

Twoje wyjaśnienia są dla mnie tyle warte co dla ciebie idee które kiedyś na pokaz wyznawałeś.

Nie interesuje mnie opinia fałszywego komucha. I nie przypisuj mi tego, co było twoim udziałem.

No dobra, cofam to, przecież to głupota oskarżać* na podstawie swoich domysłów.

*W tym wypadku nie jest to oskarżenie, tylko miał to być mój komplement dla ciebie.

Data: 2012-01-06 21:58:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Weszpolska inteligencja

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je7m0m$48k$2node2.news.atman.pl...

[...]

Przepraszam za moją tępotę.
Przy okazji: anegdotka, którą opisywałem o wciąganiu na członka, rzeczywiście miała miejsce. A osoba, która agitowała, bym wstąpił do PZPR była kobietą.

Data: 2012-01-06 23:59:09
Autor: XL
Weszpolska inteligencja
Dnia Fri, 6 Jan 2012 14:51:36 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

(...)fa³szywego komucha.

Jak widac Twoje wyobra¿enie o komunizmie jest ¿enuj±co zak³ócone niewiedz±.
Kogó¿ Ty wobec tego uwa¿asz za "prawdziwych komuchów"
Chcia³abym wiedzieæ i radzê Ci, aby¶ odpowiedzia³, w przeciwnym wypadku
pozostaniesz osio³kiem z awansu.

--
XL

Data: 2012-01-06 10:21:15
Autor: rAzor
Weszpolska inteligencja
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

A konkretnie jakie gesty? Pokaż które, objaśnij co w nich jest takiego niewłaściwego.

Data: 2012-01-06 12:26:44
Autor: Leprechaun
Weszpolska inteligencja

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

http://wiadomosci.oriet.pl/1/34/1,110163/32/88/rAzor,item.html

BomBel

Data: 2012-01-06 12:40:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Weszpolska inteligencja

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Niesamowite. Nigdy nie podejrzewałbym kolegi z psp o takie zachowanie.
Do rAzora: jeśli pomoże ci obrzucanie mnie inwektywami i inne prymitywne zachowania w podniesieniu twojej niskiej samooceny, to ci chrześcijańsko przebaczam. Choremu człowiekowi trzeba przychodzić z bezinteresowną pomocą.

Data: 2012-01-06 14:07:16
Autor: jadrys
Weszpolska inteligencja
W dniu 2012-01-06 10:21, rAzor pisze:

Ależ skąd! Tylko akurat mnie tez nie podobają się te "gesty" wykonywane
przez młodych..

A konkretnie jakie gesty? Pokaż które, objaśnij co w nich jest takiego niewłaściwego.

To rzekome zamawianie piwa przy ognisku, połączone z wypowiedzeniem odpowiedniej formułki. Od razu przyznaje że ja nie byłem tego świadkiem.. Swoją wiedzę na ten temat całkowicie opieram na doniesieniach medialnych.

Weszpolska inteligencja