Wetorloo

Data: 2020-12-11 07:44:36
Autor: Runt
Wetorloo
"weto albo śmierć!". co zrobi Zb.Ziobro? ;-)

Jak mały chłopczyk dał się zrobić w bambuko przez J.Kaczyńskiego. ;-)

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-12 09:30:51
Autor: Zenek Kapelinder
Wetorloo
piątek, 11 grudnia 2020 o 07:44:37 UTC+1 Runt napisał(a):
"weto albo śmierć!". co zrobi Zb.Ziobro? ;-) Jak mały chłopczyk dał się zrobić w bambuko przez J.Kaczyńskiego. ;-) -- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Popatrz na siebie pizdziak vel runt dziura w dupie. Hans obiecywal ci złote góry a musiałeś za własne pieniądze zrobić sobie lifting dziury. Do tego pasza się zamknął i dajesz dupy po bramach a na zimę idzie.

Data: 2020-12-13 09:53:12
Autor: Runt
Wetorloo
W dniu 2020-12-12 o 18:30, kanalia i karaluch Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Popatrz na siebie
zenusiu, nie mam takich narcystycznych skłonności jak ty ;;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja przerośnieta łechtaczka POddawana szamotaniu przez u2 i mastera? miewasz suchy orgazm? ;-)

vel runt dziura w dupie. zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do kichy stolcowej?
czyzby POzostałosc z czasów kiedy pracowałeś nią w sowieckich
burdelach dla zasłużonych nazistek? Tęsknisz zenusiu za tamtymi
czasami, isn't it? ;-)))

Hans obiecywal
nie wiem co ci hans obiecywał ale najwyraźniej usychasz z tęsknoty za jego dick'iem ;-)))

ci złote góry
zenusiu, nie ma złotych gór, hans ci wciskał kit do kichy ;-)))

a musiałeś za własne pieniądze
zenusiu, nic nie robie z przymusu.
pieniadze wydaję kiedy chce i ile chce.
znasz zenusiu to uczucie? mieć i wydawać ;-)))

zrobić sobie lifting dziury.
zenusiu, mało mnie obchodzi gdzie ty tam sobie robisz lifting. najwyraźniej twoja dziura po rozwaleniu jej przez zasłużonych nazistów przypomina rurę wydechową od twojej hulajnogi ;-)))

Do tego pasza

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pasza_(urz%C4%85d)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pasza_(rolnictwo)

POstaraj się odróżnic te dwa POjęcia debilu genetyczny! ;-))))

się zamknął
zenusiu, czas i bys i ty zamknął swoją jadaczkę ;-))))

i dajesz dupy po bramach
https://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia)

a na zimę idzie.
na to zenusiu, musisz cos podprowadzić z kontenerów PCK.
może jakiś łach wysłany do PL przez Relief Society for Poles?

i zenusiu! pamietaj o kotach! nie podbieraj im żarcia z tacek!

Data: 2020-12-13 10:22:23
Autor: Zenek Kapelinder
Wetorloo
niedziela, 13 grudnia 2020 o 09:53:14 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
zenusiu, nie mam takich narcystycznych skłonności jak ty ;;-))) > pizdziak zenusiu, jak się miewa twoja przerośnieta łechtaczka POddawana szamotaniu przez u2 i mastera? miewasz suchy orgazm? ;-) >vel runt dziura w dupie. zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do kichy stolcowej? czyzby POzostałosc z czasów kiedy pracowałeś nią w sowieckich burdelach dla zasłużonych nazistek? Tęsknisz zenusiu za tamtymi czasami, isn't it? ;-))) >Hans obiecywal nie wiem co ci hans obiecywał ale najwyraźniej usychasz z tęsknoty za jego dick'iem ;-))) >ci złote góry zenusiu, nie ma złotych gór, hans ci wciskał kit do kichy ;-)))
zenusiu, nic nie robie z przymusu. pieniadze wydaję kiedy chce i ile chce. znasz zenusiu to uczucie? mieć i wydawać ;-))) > zrobić sobie lifting dziury. zenusiu, mało mnie obchodzi gdzie ty tam sobie robisz lifting. najwyraźniej twoja dziura po rozwaleniu jej przez zasłużonych nazistów przypomina rurę wydechową od twojej hulajnogi ;-))) > Do tego pasza https://pl.wikipedia.org/wiki/Pasza_(urz%C4%85d) https://pl.wikipedia.org/wiki/Pasza_(rolnictwo) POstaraj się odróżnic te dwa POjęcia debilu genetyczny! ;-)))) > się zamknął zenusiu, czas i bys i ty zamknął swoją jadaczkę ;-))))
Ziewwww.

Data: 2020-12-13 19:26:34
Autor: Yogi
Wetorloo
Dnia Sun, 13 Dec 2020 10:22:23 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

Zygmunt, ty jeszcze żywiesz?

Data: 2020-12-14 07:36:58
Autor: Runt
Wetorloo
W dniu 2020-12-13 o 19:22, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, znów myszkowałeś całą noc po kontenerach PCK!?
Mam nadzieję, że kotom żarcia z tacek nie POdkradałeś!? ;-)

ostrzegałem cie zenusiu! ;-))))