Wetro 5-6 września 2009

Data: 2009-09-08 13:28:49
Autor: kama
Wetro 5-6 września 2009
Tak, odbyło się :)
Miało być dobrze, a wyszło... kameralnie i miło :)
Bartek Grynda, jak zwykle stanął na wysokości...zabezpieczył ciemności
Wetro (cały bagażnik Bartkowej Toyoty w lampach) :) dzięki Bartku :*
no i mamy chatę Gralmarine w Sproitz :)
ROV-a nie było, ale Kowi robił za robota i ściągnął kamerę gdzie
ściągnął...oj, poogladaliśmy hucznie :)
i gdyby nie przekaz na żywo i własnoręczne moje operowanie kablem ...
podejrzewałabym chłopaków o podłożenie filmu z NG...no kurde pięknie
tam a jak :)
THX:
Gośce za oprawę językową :D
Wojtkowi za pomysł spotkania i Wetro pod wodą :*
Bartkowi za bagażnik światła i denko z kamery :*
Kowiemu za robota :*...pamietaj co obiecałeś Kajce...
Loti...łobuzie...w "mordę" Cie całuję :*
Marcinowi za rowery i miłość z cierpliwością do przyrody :*
Kajce...za to, że pewnego wieczoru wczyscy chcieli ją adoptować ;)
całusy
Kama
P.S.1. Ekipie z Górnego Śląska polecamy się na przyszłość ;)
P.S.2. W niedzielę było nudno, zwalił się tłum z Polski, ale każdy
robił swoje...ale latarki Bartka fruwały :)
P.S.3. Thomas jest otwarty na spęd w next year...kolino przybywaj :)

Data: 2009-09-08 23:56:19
Autor: trzesiek
Wetro 5-6 września 2009
Po tym co napisała Kama, od siebie mogę dodać tylko: właśnie tak było i dziękuję za wspólnie spędzony czas :-)

Pozdrawiam

Wojciech Czechowski

Data: 2009-09-09 00:51:30
Autor: Lot
Wetro 5-6 września 2009
On 2009-09-08 23:56:19 +0200, "trzesiek" <nur2000usunto@poczta.onet.pl> said:

Po tym co napisała Kama, od siebie mogę dodać tylko: właśnie tak było i dziękuję za wspólnie spędzony czas :-)

Allejuja , hare moszna!
Było przemiło i nawet wygrana w konkursie nie popsuła mi zbytnio nastroju, Ani nawet głosy o poranku.

Pozdrawiam przedsiądecznie.

Lot

Data: 2009-09-11 20:44:37
Autor: Włodzimierz Kołacz
Wetro 5-6 wrzeĹ?nia 2009

On 2009-09-08 23:56:19 +0200, "trzesiek" <nur2000usunto@poczta.onet.pl> said:

Po tym co napisała Kama, od siebie mogę dodać tylko: właśnie tak było i dziękuję za wspólnie spędzony czas :-)

CIACH
 Ani nawet głosy o poranku.

Pozdrawiam przedsiądecznie.

Lot

Ania dawała jakies głosy o poranku? Filutek jednak z Ciebie Loti :-)

Data: 2009-09-11 21:04:48
Autor: Lot
Wetro 5-6 wrzeÄš?nia 2009
On 2009-09-11 20:44:37 +0200, "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> said:

Ania dawała jakies głosy o poranku? Filutek jednak z Ciebie Loti :-)

Uchowaj Panie!
Dawała i owszem, tak że słyszałem je z mojego (Kowiego) namiotu.

Lot.

Data: 2009-09-17 13:16:02
Autor: Włodzimierz Kołacz
Wetro 5-6 wrzeÄš?nia 2009

On 2009-09-11 20:44:37 +0200, "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> said:

Ania dawała jakies głosy o poranku? Filutek jednak z Ciebie Loti :-)

Uchowaj Panie!
Dawała i owszem, tak że słyszałem je z mojego (Kowiego) namiotu.

Lot.

No, no, nooo, ale się działo o tym świcie na tym Wetro. Skoro o poranku jeszcze nie spaliście z Kowim zmęczeni nurkowaniem :-). Fakt przystojna z niego chłopaczyna no a Ty też charakterna "menczyzna' jesteś :-)
Nie żebym coś podejrzewał czy sugerował ale co tam wszystko co ludzkie nie musi być obce. Zwłaszcza o poranku, na odludziu wśród skał i zimnej wody za granicami daleko od domu - zawsze miło trochę ciepła załapać :-))

Pozdrawiam Włodek

Ponoć wszystko co żyje opiera się na jednym :-)

Data: 2009-09-17 17:34:20
Autor: Lot
Wetro 5-6 wrzeÄš?nia 2009
On 2009-09-17 13:16:02 +0200, "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> said:

[...]

Włodek, może wyrazilem się niezbyt precyzyjnie.
Kowi spał w swoim namiocie sam, a ja spałem w jego drugim namiocie - również sam.
Porządny śpiworek zapewniał mi nie trochę a sporo ciepła, wiec "to co ludzkie" było nam obce:)

Powod mojej porannej bezsenności był również prozaiczny, suszyło mnie okrutnie po wieczornych i nocnych grach i zabawach.

Lot

Data: 2009-09-11 21:56:47
Autor: Daniel Kowalski
Wetro 5-6 września 2009

Kowiemu za robota :*...pamietaj co obiecałeś Kajce...

Podrzucę za tydzień, jak wrócę z urlopu ;-)

Wetro 5-6 września 2009