Wewnętrzna antena FM do auta

Data: 2010-12-27 13:35:40
Autor: Mikołaj Tutak
Wewnętrzna antena FM do auta
W dniu 2010-12-26 19:47, Seba pisze:
Hej,
ma ktoś może od nas z grupy pojęcie czy takie coś zapewni mi poprawny
odbiór radia FM w aucie -
http://allegro.pl/blaupunkt-wewnetrzna-antena-samochodowa-fm-am-i1380221141.html
? Jakoś nie przekonuje mnie to pseudotłumaczenie z translatorka, które
wklejone jest na w/w auckji, jak i sam wygląd tego rozwiązania - może ma
ktoś z grupy to zamontowane u siebie i mógłby podzielić się wrażeniami?
Szukam czegoś nieinwazyjnego w montażu (z różnych powodów), ale
zapewniającego mi dobry odbiór stacji radiowych - anten wew. za 15 pln
na alledrogo jest wysyp, ale jakoś nie jestem przekonany, iż byłbym z
tego rozwiązania zadowolony.

Może jakieś inne roziwązanie 'firmowe'? Ma ktoś może pomysł gdzie
jeszcze mógłbym spojrzeć? Cena rzecz drugorzędna (oczywiście w granicach
rozsądku) - liczy się poprawnośc działania radia FM w aucie.

To jest antena TMC. Zobacz w googlu co to jest TMC i czy ma cos wspolnego ze sluchaniem radia ;)

       Mikołaj

Data: 2010-12-27 13:47:07
Autor: Uncle Pete
Wewnętrzna antena FM do auta
To jest antena TMC. Zobacz w googlu co to jest TMC i czy ma cos
wspolnego ze sluchaniem radia ;)

Ale pasmo się zgadza - co jest specjalnego w takiej antenie?

Piotr

Data: 2010-12-27 06:01:55
Autor: Mateusz
On 27 Gru, 13:47, Uncle Pete <pkozarzew...@isppan.waw.pl> wrote:
> To jest antena TMC. Zobacz w googlu co to jest TMC i czy ma cos
> wspolnego ze sluchaniem radia ;)

Jakaś dziwna ta antena - wiem, nie jest problem przelutowanie wtyki
(bo dla przykładu GPS-y z opcją TMC mają zupełnie inny wzór gniazd),
ale patrząc na tą wtyczkę twierdzę, że wygląda tak samo jak moja z
anteny do radia.

Data: 2010-12-27 15:24:41
Autor: Seba
Wewnętrzna antena FM do auta
Dnia Mon, 27 Dec 2010 13:35:40 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

To jest antena TMC.

Nie (a może dokładniej - nie tylko). Obejmuje pasmo AM i FM i sprawdza
się w działaniu codziennym całkiem zacnie. No chyba nie myślisz, że oparłem się tylko na tym co zostało zawarte w
aukcji.

PS. Najbardziej urzekła mnie informacja, iż ta antena ma podświetlany
ten niebieski okręg. Piękna sprawa - +5 do lansu będę miał jak nic ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Wewnętrzna antena FM do auta