We¼cie mi ch³opy przypomnijcie...

Data: 2014-10-14 00:19:44
Autor: Stachu Chebel
We¼cie mi ch³opy przypomnijcie...
K..va, demencja mnie ju¿ dopada albo jaki¶ alc-hajmer czy co? Jest taki film o naszych umi³owanych ¿ydach, dokumentalny, o organizowaniu wycieczek do PL i robienia papy z mózgów tej m³odocianej ¿ydowskiej cho³oty. Za Wuja Wacka nie mogê se przypomnieæ tytu³u. Film jest/by³ na YT. We¼cie mi ludziska przypomnijcie tytu³a, ew. dajcie linka na to.

Film zrealizowany przez bodaj jedynego normalnego ¿ydowskiego dziennikarza.

Data: 2014-10-14 10:08:14
Autor: donek999bronek
We¼cie mi ch³opy przypomnijcie...
 u¿ytkownik Stachu Chebel napisa³:

Film zrealizowany przez bodaj jedynego normalnego ¿ydowskiego dziennikarza.

No i pamietaj, ze polskie hotele odmawiaja zakwaterowania mlodocianych pejsaczy ze wzgledu na to iz srajom w posciel:)

Data: 2014-10-14 10:13:37
Autor: mkarwan
We¼cie mi ch³opy przypomnijcie...
U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f833c21e-9035-4340-8df5-3df4381e7bcegooglegroups.com...
Film zrealizowany przez bodaj jedynego normalnego ¿ydowskiego dziennikarza.

http://www.youtube.com/watch?v=NSErQFWJC9o

Data: 2014-10-14 01:47:38
Autor: Stachu Chebel
We¼cie mi ch³opy przypomnijcie...
W dniu wtorek, 14 pa¼dziernika 2014 10:13:40 UTC+2 u¿ytkownik mkarwan napisa³:
U�ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:f833c21e-9035-4340-8df5-3df4381e7bcegooglegroups.com...

>Film zrealizowany przez bodaj jedynego normalnego �ydowskiego dziennikarza.

http://www.youtube.com/watch?v=NSErQFWJC9o

No w³a¶nie o to mi chodzi³o, dzieki. Przy okazji, 8:51 szkoda ¿e ta laska ma tak nar±bane pod kopu³±. Ale jest prze¶liczna !!

We¼cie mi ch³opy przypomnijcie...