WezmÄ? siÄ? za was, ??otry!

Data: 2011-02-23 19:30:43
Autor: .[he®sk].
WezmÄ? siÄ? za was, ??otry!
Użytkownik "Hans Koss"  ............

a tu jestes - przebieraj sie w lachy ministranta i melduj u mnie . wiesz w jakiej sprawie .

tylko bieguskiem , gogusku . ;o))))

"oooooom - spiewajcie moja mantreeeeee, ooooom .... Lollolooooo,
albowiem nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
i terytorium darmowego opluwania innych. ja moge pluc, a wy nie, bo was
zakapujeeeee, o yeeeeah! wszystkich was pozalawiaaaaaam. bo jestem
wesoly heniek-mitomaaan, oh yeah. "
* My personal opinions are just mine. Mine, mine, mine! Youuu could be
mine! (Art. 54 Konstytucji RP)

WezmÄ? siÄ? za was, ??otry!