Węższe opony

Data: 2009-06-14 21:42:51
Autor: Titus Atomicus
Węższe opony
In article <dedd4235-4aed-4a68-8580-598693a3beea@h18g2000yqj.googlegroups.com>,
 Jacek <ncatychy@gmail.com> wrote:

Jeżdżę w 90% po asfalcie i chciałbym zmienić opony na takie, które
mają mniejsze opory toczenia. Obecnie mam chińskie 26'' x 2,10 z dość
grubym bieżnikiem "terenowym". Czy Schwalbe semi slick Hurricane 26''
x 2,0 będą ok? A może jakieś inne, jeszcze węższe, np 1,75? Budżet do
120 zł za 2 szt.

Z tanich - Schwalbe Sillento II. Na pewno wezsze -  max. 1.6"

TA

Data: 2009-06-14 20:35:09
Autor: Ryszard Mikke
Węższe opony
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

> 120 zł za 2 szt.

Z tanich - Schwalbe Sillento II. Na pewno wezsze -  max. 1.6"

Bzdura.

Moja rada po pojeżdżeniu na żony spacerówce z oponami 26x1.5":
weź dokładnie 1.75. Popularny rozmiar (miałem problem z kupieniem
dętek poniżej 1.75, poczytaj wątek o dętkach 1.75 w oponach 1.5)
i co ja się namęczyłem przy sciąganiu tych opon z obręczy, to moje
(ale tu akurat znaczenie może mieć konkretny model, to były
jakieś OEM Rubeny). Byle gładkie były i z 5 atmosfer utrzymały, szerokością się specjalnie nie przejmuj.

rmikke

--

Węższe opony