Węższe opony

Data: 2009-06-15 00:40:48
Autor: emil
Węższe opony
Jacek pisze:
Jeżdżę w 90% po asfalcie i chciałbym zmienić opony na takie, które
mają mniejsze opory toczenia. Obecnie mam chińskie 26'' x 2,10 z dość
grubym bieżnikiem "terenowym". Czy Schwalbe semi slick Hurricane 26''
x 2,0 będą ok? A może jakieś inne, jeszcze węższe, np 1,75? Budżet do
120 zł za 2 szt.
Jacek

Polecam: IRC smoothie's (1.3x26"), najlepsze semislicki w tym budżecie.

Data: 2009-06-15 08:03:12
Autor: Desoft
Węższe opony
[...]

Też jeżdżę podobnie. Rozmiar 1,25. (albo 1,3 - nie pamiętam), prawie 10 lat.
Wydaje mi się że im węższe tym lepiej. Nie znam Twojego stylu jazdy.
U mnie wygląda to mniej więcej: 130km (średnio), po asfalcie - nawet z sakwami daje się trzymać 25-30km/h, teren 10-15km/h, i czasami trzeba pchać, co przy jeździe z sakwami raczej się nie zdarza, po okolicy częściej.

--
Desoft

Węższe opony