Wezwanie do Sądu jako oskarżony - o co chodzi?

Data: 2012-01-16 22:41:37
Autor: _ąćęłńóśźż.
Wezwanie do Sądu jako oskarżony - o co chodzi?
Może dawny Sąd Grodzki czyli dawne Kolegium ds Wykroczeń?
Papierek rzuciłeś, na czerwonym świetle przebiegłeś, fotoradar, z policją dyskutowałeś?
Swoją drogą zainteresuj się przedawnieniem ;-)

-- -- -
Kompletnie nie wiem o co chodzi.
Nie dostałem prócz wezwania żadnego pisma o dochodzeniu przeciwko mnie,
nikt nie przedstawił mi zarzutów, nikt nie pokazał mi aktu oskarżenia itp itd.

--

Wezwanie do Sądu jako oskarżony - o co chodzi?